Palstan miesten ryijypitoisuus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kysely palstan miesten ryijyistä eli rintakarvoituksesta. Miten tämä liittyy tieteeseen? En minä tiedä, olkoon vaikka tilastotiedettä.

Sivut

Kommentit (28)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Harmi. että On jonkinlainen on mennyt Muutaman haituvan edelle taas. En alan lehtiä seuraa, mutta mulla on sellainen käsitys, että nykyään taas ainakin miesmalleilla hyväksytään jonkinlainen.

Vierailija

Karvaa kasvaa sen verran että viimeksi Hesassa pistäytyessäni kettutytöt ruiskuttivat ylleni spray-maalia vaikka arasti huutelin että "Hei! Tämä on kaikki minua."

Eläintarhassa taas apinat osoittelivat ja hiljentyivät supattelemaan keskenään.

Vierailija

Meistä tolla Bonolla on kunnon ryijy, mulla (Bobilla) ei o kummonen. Äänestettiin kompromissia eli jonkinlaista.

Vierailija

Vaikka olenkin nainen niin on pakko kommentoida tätä ryijyaihetta.

Kyllä miehellä pitää parta olla, että se edes näyttää mieheltä (siis hyvin hoidettu, mielellään lyhyt ja puhdas naamakarvoitus), mutta selkäkarvat kyllä suoraan sanoen saavat inhon väreet kulkemaan selkää pitkin. En tiedä miksi, mutta ne vaan jotenkin ällöttävät.

Tämä siis näin sivuhuomautuksena. Jatkakaa.

Vierailija

En osallistu äänestykseen, kuten en koskaan tee, mutta kommentoin koska tämä on kyllin hömppää. Olen aika karvaton leuan ja sukupuolielinteni väliseltä alueelta. Karvattomuutta kuvaa se että kun viime vuosina vasemman nännini ympärille on kasvanut viisi uutta karvaa, olen pannut merkille niistä jokaisen.

Olen lukenut joskus tutkimusreferaatin jostakin jenkkilehdestä, jossa viitattiin, että karvattomuus näyttäisi korreloivan ihmisten pehmeä- tai sileäihoisuudeksi subjektiivisesti kokeman ilmiön kanssa. Yritin löytää sen, mutta en onnistunut. Muilla tietoa tutkimuksesta tai henkkoht näkemyksiä?

Vierailija

Vuosien kinuamisen jälkeen Pappa suostui vihdoin kesälomallaan kasvattamaan parran.

Aivan siis älyttömän komeaksi tuli hän, mutta sitten ajoi tuon naamaryijyn pois. Väitti, että sen huoltaminen oli liian rasittavaa. Ja meikä kun joka ikinen aamu neljänkymmenen vuoden ajan on maalannut naamansa! Lurju ja laiskuri mies!

Siis voiko parran huoltaminen olla raskaampaa kuin se joka-aamuinen höyläys, selittäkää mulle tämä.

Suunnittelen julmaa rangaistusta Papalle. Onko ehdotuksia?

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Pitäisköhän siirtyä nuorempiin miehiin? Poikaystävä kasvatti parran, muka heikkoa leukaa peittämään (ja keleet on) ja minä kun tykkään hiukan karvattomammasta variantista. Jos sellaisen löytäisi jolta on finnit lähteneet mutta parta ei vielä kasvanut... sellainen voisi olla ideaalikarvainen/ton.

Vitsi vitsinä. Kelpaisi sellainenkin, joka höylää ahkerasti.

Onko muuten sellaisesta tutkimusta, että valitsevatko karvankasvultaan huonot naiset tuuheita miehiä vai päinvastoin? Tiedän, että jos uskollinen höyläni minulta vietäisiin, näyttäisin liki ihmissudelta täydenkuun lähestyessä, ja luulisin että siksi karvaton mies viehättää. Olisi lapsiparoilla sitten edes jonkinlaiset mahdollisuudet tulla luetuksi ihmiskuntaan...

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Pokasaha
Seuraa 
Viestejä1466
Liittynyt16.3.2005

Karvaa on jos vaikka missä. On selässä, rinnassa, vatsassa, käsivarsissa, leuassa, nenässä, korvissa, sieraimissa, kintuissa ja sielläkin. Päästä vain alkaa harveta, sivulla ja takana on vahvasti mutta päälaki alkaa olla se "pusukalju". Partaa en haluaisi juuri pitää, mutta kun se on jäykkää kuin rautanaula niin on ihan pakko, sänki repii muutoin paitojen ja puseroiden kaulukset piloille.
On se tosi kummaa, kun vanhenee niin karvaa kasvaa vaikka kuinka, varsinkin sellaisiin paikkoihin johon ei soisi, mutta päälaelta se vähenee aivan väkisellä, ainakin minulla.

Kansakunta joka kieltää historiansa, häviää maailmankartalta.
Pokasaha

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Painovoiman vaikutuksesta karvasto valuu alaspäin. Tässäpä Savorille hyvä esimerkki gravitaatiosta!

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat