Isoja nimiä jotka kyseenalastavat virallisen 9/11 teorian

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Törmäsin tämmöiseen sivustoon johon oli kerätty "isoja" nimiä jotka epäilevät virallista 9/11 teoriaa.

http://patriotsquestion911.com/

On entistä FBI:n johtajaa ja entistä 9/11 comissionin jäsentä ym. pamppuja.

Jos jotain kiinostaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Luulen, että herrat epäilevät sitä Pearl Harborin tapaiseksi sisäpiirin juoneksi, 'loose change' yms. salaliitto-teoriat ovat yksinkertaisesti liian monimutkaisia ja resursseja vaativia tehtäviä(tuhansien ihmisten hiljentäminen ym.).

Vierailija

Joo, itsekkään en pidä loose changea kovinkaan hyvänä dokumenttina. Liian monimutkainen ja sisältää paljon paskaa, mutta myös hyviä pointteja.

Itse en tiedä mitä todella tapahtui, mutta en usko virallista selitystä. Sekait näilläkin herroilla on ajatuksena.

Vierailija
Werner The Kuudes
Luulen, että herrat epäilevät sitä Pearl Harborin tapaiseksi sisäpiirin juoneksi, 'loose change' yms. salaliitto-teoriat ovat yksinkertaisesti liian monimutkaisia ja resursseja vaativia tehtäviä(tuhansien ihmisten hiljentäminen ym.).

Sieltähän se selviää noista lainauksista. Kyllä monet arvelevat että tiedustelupalvelujen ja asevoimien resursseja on tarvittu iskuihin sillä tapaa kun ne toteutettiin.

Vierailija
Puudeli
Werner The Kuudes

Sieltähän se selviää noista lainauksista. Kyllä monet arvelevat että tiedustelupalvelujen ja asevoimien resursseja on tarvittu iskuihin sillä tapaa kun ne toteutettiin.

Joo, lueskelinpa noita ja uskottavimmat henkilöt tuntuisivat pitävän "the new pearl harbour" -teoriaa todennäköisenä. Mitä tuolla muuta mieltä olevia oli niin ainakin vilkaisemissani pisti silmään, että uskoivat asiaan ja perusteluna oli argumentaatiovirhe, esim. 'koska tietyt tahot hyötyivät tapahtumasta niin paljon on sen pakko olla tosi'.

Uusimmat

Suosituimmat