Stailaus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jokainen ymmärtää, että yksittäisen henkilön kannattaa stylata asuntonsa, mutta mitä hyötyä meille siitä on kokonaisuutena?

Ei mitään muuta kuin ajan ja energian tuhlausta.

Raha on turhaa työtä ja turha työ tuhlattua aikaa ja energiaa.

No saammepa rakentaa lisää ydinvoimaloita, eikä tarvitse miettiä mitä tekisi ylimääräisellä vapaa-ajalla.

Savor

;):)

Kommentit (8)

Vierailija

Onkos tämä joku hullujen huone?

Eikö se olisi järkevämpää pistää nämä stylaajat pistämään niitä pintoja uusiksi, jolloin syntyisi jotakin konkreettista,

sen sijaan että nyt ne kantaa niitä huonekaluja tyhjiin huoneistoihin ja pois?

Hei haloo pahvit, herätkää.

Savor

Vierailija

Ensin yksi kauppaketju ottaa käyttöön bonuskortin eli ajan ja energian tuhlauskortin ja muut seuraavat perässä.

Ensin osa ihmisistä ottaa asunnon stylauksen käyttöön ja sitten muut seuraavat perässä tähän idioottimaiseen ajan ja energian tuhlaukseen.

VOI VOI.

Savor

Vierailija

Pitäisi taas ajella autolla toimistolle ja täytellä kilometrikorvaushakemukset useilta työreissuilta ja kyllähän se kannattaa tehdä, vaikka siinä aikaa ja energiaa tuleekin tuhlattua ja samalla saastutettua maapalloa.

Mutta minkä takia, eikö tämäkin olisi helpompi pistää vaikka automaationa, koska kaikille työntekijöille maksetaan kyseisestä työmatkasta samat kilometrit.

Vaan tehdään kaikesta vaan niin mahottoman vaikeeta, niin eipä tarvitse miettiä vapaa-ajan ongelmia ja voidaan pohtia ydinvoimaloiden tuomia ongelmia.

VOI VOI.

Savor

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005
Savor
Ensin yksi kauppaketju ottaa käyttöön bonuskortin eli ajan ja energian tuhlauskortin ja muut seuraavat perässä.

Ensin osa ihmisistä ottaa asunnon stylauksen käyttöön ja sitten muut seuraavat perässä tähän idioottimaiseen ajan ja energian tuhlaukseen.

Jos kerran joku haluaa tuollaisesta maksaa, mikä siinä on vikana että stylaaja ja kämpän omistaja tulevat osaltaan tyytyväisiksi? Pane vaan omalta osaltasi stylaajat ja kortit boikottiin. Minä voin tulla kaveriksi stylauksen boikottiin, mutta S-bonuskortin vilauttelu ainakin on minulle niin edullista, että siitä en näillä kaupallisilla ehdoilla luovu. Niin hämmästyttävää kun se onkin, ne tosiaan palauttavat jopa useamman prosentin tuotteiden ostohinnoista. Ei silti, että kuvittelisin kauppaketjujen hyvää hyvyyttään rahaa pois jakavan ja tuotoistaan tinkivän, mutta ellei korttia olisi, maksaisin ne prosentit ylimääräistä.

Vierailija
Neutroni
Savor

Jos kerran joku haluaa tuollaisesta maksaa, mikä siinä on vikana että stylaaja ja kämpän omistaja tulevat osaltaan tyytyväisiksi? Pane vaan omalta osaltasi stylaajat ja kortit boikottiin. Minä voin tulla kaveriksi stylauksen boikottiin, mutta S-bonuskortin vilauttelu ainakin on minulle niin edullista, että siitä en näillä kaupallisilla ehdoilla luovu. Niin hämmästyttävää kun se onkin, ne tosiaan palauttavat jopa useamman prosentin tuotteiden ostohinnoista. Ei silti, että kuvittelisin kauppaketjujen hyvää hyvyyttään rahaa pois jakavan ja tuotoistaan tinkivän, mutta ellei korttia olisi, maksaisin ne prosentit ylimääräistä.

Vaan kun bonurkorttien käyttä vie kauppaketjulta aikaa ja energiaa, niin arvaappa kuka tuon ajan ja energian maksaa?

Me tietty.

Jos kortteja ei olisi, olisivat tuotteet yli bonuksia edullisempia, koska silloin emme tuhlaisi aikaa ja energiaa turhaan työhön, joka on tuhlattua aikaa ja energiaa.

Savor

Entäpä kun stailaajat tosiaankin tekisivät jotakin josta oikeasti syntyy jotakin.

Niin ja kun kassat, myyjät, työttömät, pankkien ihmiset, virastojen ihmiset, ym. turhan työn tekijät osalistuisivat oikeiden täiden tekoon, niin silloinhan saisimme kaikille kaikkea paljon enemmän kuin nykyisin noin 2-4 tunnin työpäivillä.

Kelpaisiko tämä sinulle?

Savor

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005
Savor

Vaan kun bonurkorttien käyttä vie kauppaketjulta aikaa ja energiaa, niin arvaappa kuka tuon ajan ja energian maksaa?

Me tietty.

Niinhän se on, mutta kun nyt systeemi on mikä on, niin itse sitä ei voi muuttaa. Kunnoitan toki niitä, jotka uhrautuen yrittävät muuttaa maailmaa, mutta minusta ei siihen ole. Kyllä minä otan sen kortin ja käytän sen kaksi sekuntia per ostotapahtuma saadakseni ne muutamat prosentit takaisin.

Entäpä kun stailaajat tosiaankin tekisivät jotakin josta oikeasti syntyy jotakin.

Oletko niin äärimaterialisti, että mikään henkinen arvo ei merkitse sinulle mitään? Useimmat ihmiset eivät ole, he voivat joskus maksaa jostain mistä ei jää mitään konkreettista käteen, mutta joka tuo hetkellistä hyvää oloa. Ei kukaan meistä sitä "oikeaa jotakin" mukaansa saa, kun kerran kirkonviereen majansa muuttaa.

Niin ja kun kassat, myyjät, työttömät, pankkien ihmiset, virastojen ihmiset, ym. turhan työn tekijät osalistuisivat oikeiden täiden tekoon, niin silloinhan saisimme kaikille kaikkea paljon enemmän kuin nykyisin noin 2-4 tunnin työpäivillä.

Mitä ovat oikeat työt? Omien mielettömien hengentuotteiden maanista suoltamista nettipalstoille kenties?

Kyllä tietysti turhiakin töitä on paljon. Minäkin olen sitä mieltä, että esimerkiksi valtion byrokratian miestyövuosista ehkä siinä 90 % on pelkästään itseään (ja suojatyöpaikoilla loisivia johtajia) varten toimivaa paperinpyöristystä, joka tosiasiallisesti tuottaa ihmisille vain haittoja. Mutta siihen minulla ei ole keinoja, miten nuo työntekijät saataisiin tuottamaan jotain järkevää. Vaikka ylivoimaiset poliittiset esteet unohdettaisiin, ei puolet elämästään joutavanpäiväisiä papereita pyöritellyt yksinkertaisesti osaa tehdä mitään hyödyllistä. Toki sekin olisi edullisempaa, että heidät laitettaisiin työttömiksi kuin pidettäisiin nykyisissä töissään täydellä palkalla, mutta ehkä hieman epäeettistä.

Vierailija

Hetkellisen hyvän olon saisi esim. niin, että joku nykyinen stailaaja opetettaisiin hierojaksi.

Savor

Uusimmat

Suosituimmat