MODERAATTORIT APUA

Seuraa 
Viestejä5187
Liittynyt26.3.2005

EIKÖ KENENKÄÄN JÄRKEVÄN MODERAATTORIN SILMÄÄN PISTÄ TÄMÄ ÄRSYTTÄVÄ ÄLYTTÖMYYS JOTA HARRASTAA NIMIMERKKI SAVOR.

YMMÄRRÄMME SANAVAPAUDEN. MUTTA VUODESTA TOISEEN KAIKKIEN JÄRKEVIEN KESKUSTELUIDEN SABOTOINTI EI OLE SANANVAPAUTTA.

KÄSITTÄÄKSENI MODERAATTOREIDEN TEHTÄVÄNÄ ON EDES YRITTÄÄ EDISTÄÄ JOTENSAKIN JÄRKEVÄÄ SANANVAPAUTTA.

MINUN PIKKUHILJAA HÄIPYMISTÄNI NÄILTÄ PALSTOILTA TUSKIN KUKAAN MUREHTII. MUTTA SÄÄLI JOS KOKO FOORUMI KUIVUU PIKKUHILJAA KASAAN.

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

Eihän täällä ole edes mitään Moderaattoreita. Tämän palstan valvojat ovat imbesillejä somaleja, jotka eivät osaa lukea, saati kirjoittaa suomenkielellä.

Moderaattorit eivät osaa hommiaan, sillä heillä ei ole siihen koulutusta.

Kyseiset hemmot voisi kuskata vaikka Turkuun, sillä ei täällä palstalla tarvita tyhjäsilmäisiä tyhjäpäitä, jotka polttavat varmaan jotain pössyä kun eivät seuraa, saati kommentoi toimiaan

Wolf
Seuraa 
Viestejä820
Liittynyt29.5.2005

Minä muuten menen huomenna Turkuun, mutten ole mikään -raattori, en edes mode-.

Voisimme näiden -raattoreiden kanssa mennä vaikka Apteekkiin kaljoille! -raattorit saavat tarjota.

Kuka kannattaa?

Navigare necesse est, vivere non necesse (Cicero)

Vierailija

Sellainen ominaisuus olisi hyvä (tuskin helposti toteutettavissa), että ei voisi postata samaan ketjuun kahta viestiä peräkkäin. Tai anakaan 24h kuluessa. Eli "Double posting isn't allowed! Edit your last post instead." kuten Perkele (liittynyt) on kirjoittanut.

Savorilla ei taida olla ihan kaikki ns. kotona, joten kukaan mode ei varmaan uskalla bannilla tjms:lla hänen psyykettään horjuttaa enempää.

Vierailija

Savor on bannattu jopa kuusi kertaa (Jukteri/E=tila/Joulupukki Savosta/Jukris/jne..)
mutta tehtyään aina vaan uuden nimimerkin jatkaakseen satutuntejaan,
moderaattori luultavasti luovutti.

Koska Savori on tulvinut ympäri foorumia peräti kolme ja puoli vuotta putkeen
toistaen samaa laajenevaa atomiansa ja toisiaan vasten hankautuvia energiakeskittymiään,
ansaitsee hän jo huomiota vähintäänkin ihmettelyn muodossa:

Savorin kolmivuotinen floodaaminen

(mikä ihme häntä motivoi?)

Vierailija

TE ilmeisestikin LUETTE kaiken, mitä "Savor" kirjoittaa ?

EI "BUSHMAN":ia nuo vähääkään häiritse, kun en ymmärrä,
sivuutan nöyränä. Ja onko tuo nyt niin paha, jos hieman tuulettaa
näillä foorumeilla, säästyy lääkkeissä ja hoitopaikoissa ?

"ANTAA kaikkien kukkien kukkia", sanoi jo viisas Mao !

ANTAA "Savorin" kirjoittaa, yhteiskunnassa, jossa
sensuroidaan kirjoituksia, poltetaan kohta kirjoja ja sitten
ihmisiä .

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
ilesoft
Sellainen ominaisuus olisi hyvä (tuskin helposti toteutettavissa), että ei voisi postata samaan ketjuun kahta viestiä peräkkäin. Tai anakaan 24h kuluessa.

Eli niinku että tämä ei enää olisikaan keskustelupalsta? Haluaisit siis jonkun Savorin kaltaisen avaavan aina uuden ketjun, kun hän haluaa sanoa jotain?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
ilesoft
Sellainen ominaisuus olisi hyvä (tuskin helposti toteutettavissa), että ei voisi postata samaan ketjuun kahta viestiä peräkkäin. Tai anakaan 24h kuluessa. Eli "Double posting isn't allowed! Edit your last post instead." kuten Perkele (liittynyt) on kirjoittanut.

Silloin olisi joskus kovin hankalaa vastata moneen viestiin, kun pitää keräillä muiden keskustelijoiden lainauksia yhteen omaan viestiin ja kirjoittaa käsin quote-koodit ym.

Täällä on nytkin asiallisia keskusteluja joissa sama kirjoittaja vastaa eri keskustelijoille peräkkäisissä viesteissä, ja se on vain hyvä kun jokainen vastaväittäjä saa vastauksen omassa viestissä eikä tarvi lukea yhtä pitkää viestiä.

Vierailija

Onhan siellä esim. tiedeforum jossa voi keskustella minua asiallisemmin, mutta onko siellä ikinä ketään mistään keskustelemassa?

Minä ja Arkos ollaan tämän palstan suola.

Toki olen pahoillani jos aiheutan mielipahaa ja pyydän sitä nöyrimmästi anteeksi.

Mutta kun vertaa minun viestejäni näihin viesteihin joissa toisia haukutaan hulluiksi, suositellaan hoitoon hakeutumista ja uhataan murhaamisilla, niin olen kyllä todella kiltti poika, niinkuin oikeasti olenkin. Maaimankaikkeuden kiltein mies. Eli minä en ole ohjaamassa ketään hoitoon ja uhkaile millään muotoa. Olen täällä keskustelemassa ajatuksestani, koska aihealue on sellainen, ettei löydy helposti ihmisiä jotka keskustelisivat aiheesta.

Mitäs varten tää keskustelupalsta ylipäätään on?

Savor

;):)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Savor
Minä ja Arkos ollaan tämän palstan suola.

;):)

Te olette ilmeisesti olleet lapsia 60-luvulla kun yhä kuljette fakiireina ympäriinsä hokien: "Suolaa, suolaa, enemmän suolaa."

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
BUSHMAN, long time no see

ihmisiä .

Paraskin puhuja.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005

Palstalla on ainakin:

- ihmisiä jotka keskustelevat tieteestä

- ihmisiä jotka luulevat keskustelevansa tieteestä

- ihmisiä jotka yrittävät keskustella tieteestä

- ihmisiä jotka eivät edes yritä keskustella tieteestä

- ihmisiä jotka ovat keksineet ihan oman tieteensä

Savor kuuluu kai viimeiseen ryhmään. Puhut eri kieltä kuin muut. Sama kuin tulisit suomenkieliselle keskustelufoorumille kirjoittelemaan tuhansia viestejä itse keksimälläsi kielellä ja ihmettelisit miksi jotkut kokevat sen häiriöksi.

Vierailija
iisakka
Palstalla on ainakin:

- ihmisiä jotka keskustelevat tieteestä

- ihmisiä jotka luulevat keskustelevansa tieteestä

- ihmisiä jotka yrittävät keskustella tieteestä

- ihmisiä jotka eivät edes yritä keskustella tieteestä

- ihmisiä jotka ovat keksineet ihan oman tieteensä

Savor kuuluu kai viimeiseen ryhmään. Puhut eri kieltä kuin muut. Sama kuin tulisit suomenkieliselle keskustelufoorumille kirjoittelemaan tuhansia viestejä itse keksimälläsi kielellä ja ihmettelisit miksi jotkut kokevat sen häiriöksi.

NO, eikös tuo ole melkoinen saavutus, "keksinyt ihan oman
tieteensä" !!! Voimmeko me olla varmoja, ettei "Savorin" tiede
olekin se "oikea" ? On paljon mitä "virallinen" tiede ei selitä,
mutta sen edustajat ovat aina olleet valmiita polttamaan
roviolla muuta väittävät !

Vierailija
Armitage
BUSHMAN, long time no see

ihmisiä .

Paraskin puhuja.

NIIN, herra ( ? ) "Armitage" on näitä "Aristoteleita",
jotka aina ovat valmiita eliminoimaan "toisinajattelijat"
Jos minun on valittava, luen mieluummin "Savorin" kuin
"Armitagen" vuodatuksia, "Savor" ei sentään keskity
toisten häätämiseen foorumeilta !

Vierailija
Aweb
ilesoft
Sellainen ominaisuus olisi hyvä (tuskin helposti toteutettavissa), että ei voisi postata samaan ketjuun kahta viestiä peräkkäin. Tai anakaan 24h kuluessa.
Eli niinku että tämä ei enää olisikaan keskustelupalsta? Haluaisit siis jonkun Savorin kaltaisen avaavan aina uuden ketjun, kun hän haluaa sanoa jotain?
En tullutkaan ajatelleeksi tuonlaista spämmäysmahdollisuutta. Keskusteluahan tuplapostauksien estäminen ei estä, sillä omaa postia voi editoida, ja siinä voi vastata useampaankin muiden posteihin.
Ding Ding
Silloin olisi joskus kovin hankalaa vastata moneen viestiin, kun pitää keräillä muiden keskustelijoiden lainauksia yhteen omaan viestiin ja kirjoittaa käsin quote-koodit ym.
Minä en koe sitä erityisen vaikeana. Useampaan eri postiin on helppo vastata, kirjoittamalla yhden vastauksen lainauksineen, ja sitten kopioimalla sen leikepöydälle (tämä on muutenkin kätevää siinä mielessä, että oma kirjoitus on tallessa mikäli netti sattuu kyykähtämään juuri silloin kun painaa "send"-nappia). Sitten kun posti on leikepöydällä, klikataan selaimesta "takaisin"-nappia ja painetaan seuraavan lainattavan viestin "lainaa"-nappia. Sitten vaan leikepöydältä teksi postin alkuun ja normaalia kirjoittelua siitä eteenpäin.

Tämä on oikeasti helpompaa, kuin miltä se tekstini perusteella saattaa tuntua!

Ding Ding
Täällä on nytkin asiallisia keskusteluja joissa sama kirjoittaja vastaa eri keskustelijoille peräkkäisissä viesteissä, ja se on vain hyvä kun jokainen vastaväittäjä saa vastauksen omassa viestissä eikä tarvi lukea yhtä pitkää viestiä.
Tämä ehdotukseni olikin sitä varten, että epäasialliset keskustelijat eivät pysty tulvittamaan ketjuja multipostauksillaan. Tietenkin sitten on "liittynyt-taktiikka" jolloin käytetään useaa eri nimimerkkiä, ja luodaan itse keskustelua, jos sitä ei ole, tai tulvitetaan jokin ketju.

Tietenkään tällaisia systeemejä ei tarvitsisi miettiä, mikäli keskustelijat osaisivat olla välittämättä epäasiallisista kirjoittelijoista. Ehkä tallaisessa saattaisi auttaa sellainen tähditys-systeemi joka kirjoittajalle. En ole ihan varma miten ne toimivat (en nyt tarkoita viestien määrään perustuvaa pisteytyssysteemiä), mutta sellainen systeemi, jossa muut kirjoittajat voisivat laittaa pojoja hyville kirjoittajille. Ehkä silloin olisi helpompi nähdä kuka kirjoittaa asiaa ja kuka ei.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat