Testi: laki ja oikeus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

BBC:n sivuilta voit tarkistaa, mihin oikeusjärjestelmän rooliin sovit parhaiten. Rosmot älkööt vaivautko.
http://www.bbc.co.uk/apps/ifl/crime/gig ... ghtersquiz

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

You're a judge!

Wise beyond your years, you choose to examine all the evidence in front of you, and acknowledge both the opinions of others and facts with equal weighting before making your final decision. You have a bigger view of society and its ways and although some might say you’re out of touch with reality, you believe in the big ideals such as law, justice and truth. But if you really want to test yourself, try and get your head around the legal system in England and Wales, with our profile of the Court Service.

Vierailija
Volitans
"You're a judge!"

Täytyypä pitää tämäkin "titteli" mielessä

Onnittelen sinua, joka sait hyvän vastauksen.

kytoann
Seuraa 
Viestejä1906
Liittynyt16.3.2005

Minäkin olen tuomari!

Onkohan siellä muita ammatteja ollenkaan?

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Vierailija

Hah, mä olenkin CSI:n Gil Grisham

You're a forensic scientist!
You look for details and clues in the unlikeliest of places, trusting science and facts over opinion and gut reaction. When it comes to decision-making you trust the facts and like to piece them together into logical patterns. This may seem like you’re emotionally cold and clinical, but really you just trust physical facts over your own erratic personality. Maybe a crime fighting career in Forensic Science is a real possibility, check out what the real crime scientists get up to in our profile of the Forensic Science Service.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26991
Liittynyt13.5.2005
Volitans
Tein saman testin uudelleen ja yritin ajatella rikollisen lailla. Ja tulos:

"You're a police officer!"

Testi ei vaikuta kovin uskottavalta...

heh

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Rikostutkijaksi määriteltiin. Tunnistan kyllä itseni kuvauksesta, vaikka en testiä kovin vakuuttavana pidäkään.

Loptio
Seuraa 
Viestejä1187
Liittynyt12.4.2005
Volitans
Tein saman testin uudelleen ja yritin ajatella rikollisen lailla. Ja tulos: "You're a police officer!" Testi ei vaikuta kovin uskottavalta...

Ohitit premissit. Jos olet rikollinen, et ole crime fighter, eikä testi tuota oikeata tulosta.

EDIT: Ai niin, I am a forensic scientist!

Vierailija

You're a our forensic scientist!

You look for details and clues in the unlikeliest of places, trusting science and facts over opinion and gut reaction. When it comes to decision-making you trust the facts and like to piece them together into logical patterns. This may seem like you’re emotionally cold and clinical, but really you just trust physical facts over your own erratic personality. Maybe a crime fighting career in Forensic Science is a real possibility, check out what the real crime scientists get up to in

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat