Shamppanjaa Bushmanille

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kiitos Bushman, innoitit minut selittämään taas kerran tuota Jupiterin pilkkua ja nythän ajatus ja Jupiterin pilkun selitys tiivistyy yksinkertaisemmaksi, loogisemmaksi ja kauniimmaksi sinun ansiostasi.

Kun kaikki maapallon atomit työntyvät poispäin maapallon keskustasta, liikkuu ylhäällä ilmakehässä ilmakehän molekyylien atomien ulkokehällä tietysti vähiten tiheää energiaa, koska sektorin laajentumisen takia paine on pienin ylhäällä.

Ja näin auringosta tulevat fotonit eivät hankaudu niin tiheisiin energia-aaltoihin ylhäällä, liikkuessaan ilmakehän molekyylien atomien ytimien välissä.

Ja kun maan pinnan tuntumassa oleviin ilmakehän molekyyleihin kohdistuu isompi paine, ovat atomien ytimet suhteellisesti lähempänä toisiaan ja näin niiden ulkokehällä liikkuu tiheämpiä energia-aaltoja, jotka ovat matkalla atomien ytimistä toisien atomien ytimiin.

Ja näin fotonit siis palavat/räjähtävät itsestään enemmän energiaa maan pinnan tuntumassa olevien ilmakehän molekyylien atomien ytimistä avautuviin energia-aaltoihin, jolloin paine lisäntyy niin paljon, että näiden molekyylien laajenemisen kiihtyminen on niin voimakasta, että ne alkavat töniä toisiaan kohti vähemmän tiheää aluetta entistä nopeammin ja näin lämmin ilma nousee ylöspäin työntyen kylmän ilman ohi.

Kiitos Bushman, tälle otamma shamppanjaa.

Savor

;):)

Jupiterin pilkkuhan tietysti selittyy vastaavalla tavalla paineen vaihtelun takia, joka johtuu siitä että Jupiteria kohti tulee ulkoapäin energiaa esim. auringosta ja tietysti muualtakin päin ja tämä energia työntyy pieninä energiakeskittyminä Jupiterin atomien ytimien välissä kohti Jupiterin keskustaa, jossa kolmiulotteisesti räjähtävät energiakimput palavat/räjähtävät loppuun ja lisäävät itsellään siellä olevien atomien ytimien välissä liikkuvan energian määrää/tiheyttä ja tästä paine jolla nämä kaasun molekyylit tönivät toisiaan poispäin Jupiterin keskustasta niin nopeasti, että nousevat pintaan ja aiheuttavat näin jatkuvasti havaittavan Jupiterin pilkun.

Savor

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Voi Savor parka.

Sääliksi käy myös viattomia sivullisia uhreja R-kioskin jonossa,
kun joku kaunis päivä sekoat satujesi kanssa julkisella paikalla.

Vierailija
Vakaa
Voi Savor parka.

Sääliksi käy myös viattomia sivullisia uhreja R-kioskin jonossa,
kun joku kaunis päivä sekoat satujesi kanssa julkisella paikalla.

Olet ikävä ihminen, mutta tulen tarjoamaan shamppanjaa myös sinulle.

Savor

Vierailija

Ööh, en tiedä tarkoitatko nyt minua, sillä minähän toin tuon Jupiterin pilkun esiin, vai toinko? En tiennyt sen olevan jonkin sortin hotspot sinulle. Mutta voin korvata sen jollain muullakin esimerkillä, jos se aiheuttaa liiallista levottomuutta...

Vierailija
Kalle Korruptio
Veikkaisin, että BUSHMAN, Maukka ja Savor ovat sama henkilö.

Miksi jakaa "kunniaa"? Ei mene ainakaan minulla jakeluun. Kirjoitan yhdellä nimimerkillä kerrallaan ja lanseeraan toisen kun aikaisempi on käytetty loppuun.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Kalle Korruptio

Miksi jakaa "kunniaa"? Ei mene ainakaan minulla jakeluun. Kirjoitan yhdellä nimimerkillä kerrallaan ja lanseeraan toisen kun aikaisempi on käytetty loppuun.

Sinut on toki käytetty jo loppuun, Marko 19v Ranualta.

Vierailija

No mikä ettei!

Shamppanjalla on monta laivaa laskettu veteen, myös. Itse olen tyytyväinen peruselintarvikkeisiiin kuten Koskenkorvaan. Makuni on sillä tavalla äärimmilleen hienostunut.

Sälleille tuli kerran riita, kun meni konjakkipullo rikki - en tiedä, kenen kädestä lipsahti. No, syylliseksi haviteltu loihi lausumaan: "Jos olisin pudottanut, korvaisin, mutta oon syytön, kosken korvaa." Vankka puolustuspuheenvuoro.

Tämä kuvaa helvetin hyvin sielu- ja nielutieteellisesti suhdettani Koskenkorvaan.

Vierailija
Armitage
Ööh, en tiedä tarkoitatko nyt minua, sillä minähän toin tuon Jupiterin pilkun esiin, vai toinko? En tiennyt sen olevan jonkin sortin hotspot sinulle. Mutta voin korvata sen jollain muullakin esimerkillä, jos se aiheuttaa liiallista levottomuutta...

Kuperkeikka iltamat pidetään Kuopiossa ja sen jälkeen shamppanja tulee virtaamaan iloisesti ja sitä riittää kaikille, toivottavasti. Jatketaan tavan kuohuviinillä ja muulla mukavalla.

Juu, mutta kyllähän Bushman innoitti, vaikka ei ymmärtänyt ajatustani, tuki kirjoitteluani silti ja sen takia halusin selventää ajatustani jupiterin pilkun tiimoilta.

Ja taas kerran huomataan, miten ajatukseni selkiytyy sitä mukaa kuin kirjoitan tänne.

Ja sitten jotkut kateelliset tahot vielä jauhavat jo neljättä vuotta, että minä muka jauhan yhtä ja samaa asiaa.

Itsehän he jauhavat yhtä ja samaa eli sitä että minä muka jauhan yhtä ja samaa, vaikka se ei edes pidä paikkaansa.

Savor

Vierailija
Kalle Korruptio
Maukka Perusjatka
Kalle Korruptio

Oletinkin, että tartut juuri tuohon asettamaani täkyyn.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Kalle Korruptio
Maukka Perusjatka
Kalle Korruptio

Iästäsi johtuva älykkyyysosamääräsi ei vielä riitä älyllisen ansan tekemiseen.

Vierailija
Kalle Korruptio
Maukka Perusjatka
Kalle Korruptio
Maukka Perusjatka
Kalle Korruptio

Iästäsi johtuva älykkyyysosamääräsi ei vielä riitä älyllisen ansan tekemiseen.

Jep joo

Vierailija
Kalle Korruptio

EI, on vain YKSI ja AINOA aito ja ALKUPERÄINEN "BUSHMAN"
De-Ja-Vu eli TÄSSÄ ja NYT. "Maukka" ja "Savor" ovat eri henkilöitä,
"Savorin" tasolle en tässä elämässä edes unelmoisi pääseväni
Tai enhän minä tietenkään tiedä ovatko "Maukka" ja "Savor" eri
henkilöitä, mutta tyylistä päätellen kyllä !

Vierailija
Savor
Kiitos Bushman, innoitit minut selittämään taas kerran tuota Jupiterin pilkkua ja nythän ajatus ja Jupiterin pilkun selitys tiivistyy yksinkertaisemmaksi, loogisemmaksi ja kauniimmaksi sinun ansiostasi.

Kun kaikki maapallon atomit työntyvät poispäin maapallon keskustasta, liikkuu ylhäällä ilmakehässä ilmakehän molekyylien atomien ulkokehällä tietysti vähiten tiheää energiaa, koska sektorin laajentumisen takia paine on pienin ylhäällä.

Ja näin auringosta tulevat fotonit eivät hankaudu niin tiheisiin energia-aaltoihin ylhäällä, liikkuessaan ilmakehän molekyylien atomien ytimien välissä.

Ja kun maan pinnan tuntumassa oleviin ilmakehän molekyyleihin kohdistuu isompi paine, ovat atomien ytimet suhteellisesti lähempänä toisiaan ja näin niiden ulkokehällä liikkuu tiheämpiä energia-aaltoja, jotka ovat matkalla atomien ytimistä toisien atomien ytimiin.

Ja näin fotonit siis palavat/räjähtävät itsestään enemmän energiaa maan pinnan tuntumassa olevien ilmakehän molekyylien atomien ytimistä avautuviin energia-aaltoihin, jolloin paine lisäntyy niin paljon, että näiden molekyylien laajenemisen kiihtyminen on niin voimakasta, että ne alkavat töniä toisiaan kohti vähemmän tiheää aluetta entistä nopeammin ja näin lämmin ilma nousee ylöspäin työntyen kylmän ilman ohi.

Kiitos Bushman, tälle otamma shamppanjaa.

Savor

Jupiterin pilkkuhan tietysti selittyy vastaavalla tavalla paineen vaihtelun takia, joka johtuu siitä että Jupiteria kohti tulee ulkoapäin energiaa esim. auringosta ja tietysti muualtakin päin ja tämä energia työntyy pieninä energiakeskittyminä Jupiterin atomien ytimien välissä kohti Jupiterin keskustaa, jossa kolmiulotteisesti räjähtävät energiakimput palavat/räjähtävät loppuun ja lisäävät itsellään siellä olevien atomien ytimien välissä liikkuvan energian määrää/tiheyttä ja tästä paine jolla nämä kaasun molekyylit tönivät toisiaan poispäin Jupiterin keskustasta niin nopeasti, että nousevat pintaan ja aiheuttavat näin jatkuvasti havaittavan Jupiterin pilkun.

Savor

NOH...kiitos kiitos, ainahan samppanjakalja maistuu, mutta
mikäpä minä täällä SUURMIESTEN joukossa olen maljoja kallis-
tamaan, peräydyn tuonne yksinkertaisten teknikkojen taka-
riviin ja IHMETTELEN

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat