koiranarttujen ja ihmisnaaraiden vaginanesteet samanlaisia

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Katsottuani eilen TV2:lta "Elämäni eläimet: Koirani vai minä?" pulpahti mieleen että koiranarttujen ja ihmisnaaraiden vaginanesteet ovat todennäköisesti evoluutiossa hyvin samanlaisina säilyneitä yhdisteitä, koska leikkaamattomat uroskoirat nuuhkivat innolla naisten haaraväliä ja yrittävät nylkyttää naisia vasten.

Science. 1979 Feb 9;203(4380):559-61.

Sex pheromone in the dog.

Goodwin M, Gooding KM, Regnier F.

Methyl p-hydroxybenzoate has been identified in the vaginal secretions of female dogs in estrus. When small amounts of this compound were applied to the vulvas of anestrous or spayed females, males placed with these females became sexually aroused and attempted to mount them.

Kommentit (6)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
nouhau
Katsottuani eilen TV2:lta "Elämäni eläimet: Koirani vai minä?" pulpahti mieleen että koiranarttujen ja ihmisnaaraiden vaginanesteet ovat todennäköisesti evoluutiossa hyvin samanlaisina säilyneitä yhdisteitä, koska leikkaamattomat uroskoirat nuuhkivat innolla naisten haaraväliä ja yrittävät nylkyttää naisia vasten.

Leikkaamattomat uroskoirat nyt nylkyttävät ihan mitä tahansa vasten. Ehkä nojatuolilla ja naisella on samanlainen vaginaneste.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Heksu
Seuraa 
Viestejä5463
Liittynyt16.3.2005

Myös narttukoirat nylkyttävät pentuna tuon tuostakin uroksen tavoin, milloin mitäkin vasten.

Koiran nylkyttämisellä ei ole välttämättä mitään tekemistä seksuaalisen käyttäytymisen kanssa, se voi johtua myös siitä että koira ei ole ihan tasapainossa henkisesti ja purkaa nylkyttämisellään jotain sosiaalistsa painetta. Sitä ei käyttäytymisenä voi aina verrata suoraan esimerkiksi homo sapiens-lajin urosten harjoittamaan itsetyydytykseen. Joissain canidae-heimon muissa lajeissa esiintyy esimerkiksi luonnossa sellaista käyttäytymistä, että dominoiva uros alistaa astumalla ts. nylkyttämällä toisen uroksen, jolloin kyse ei ole mistään seksuaalisesta vaan pikemminkin lauman arvovaltaan liittyvästä käyttäytymisestä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11056
Liittynyt16.3.2005
Heksu
Joissain canidae-heimon muissa lajeissa esiintyy esimerkiksi luonnossa sellaista käyttäytymistä, että dominoiva uros alistaa astumalla ts. nylkyttämällä toisen uroksen, jolloin kyse ei ole mistään seksuaalisesta vaan pikemminkin lauman arvovaltaan liittyvästä käyttäytymisestä.

Tästä olen itsekin lukenut. Aika karu tapa osoittaa valtaa: "olen sen verran rankka jätkä, että raiskaan sinut sen osoittaakseni". Luonto on joskus todella pervessi [size=59:nphy0bdj](tämä vitsi on niille, jotka tuntevat perverssi-sanan oikean merkityksen)[/size:nphy0bdj].

Ps. Kenties ihmistenkin keskuudessa on saman tapaista toimintaa. Ainakin vankiloissa raiskataan kundeja 24/7. Turha väittää, ettei elokuvat ole luotettava lähde.

Uusimmat

Suosituimmat