Yhdistettävät footumit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eikös nuo tähtitiede ja avaruus-palsta voitaisi linkittää palstaan tiedevitsit kiertoon. Olen tänään nauranut kyyneleet silmissä ja hieman kakkaa housussa noille Savorin jutuille. Carter sai vakavuudellaan pisun lirahtamaan housuun. Arkos Itse on varmaan seuraava Nobelisti heti kun huumori-Noobel jaetaan Savorin höystämänä.

Olette voittaneet huumori-huu haa -palkinnon upeilla tarinoillanne. Aplodeja näille aikamme sankareille ja rukoillaan jotta heistä saisi lukea myös tulevat sukupolvet historian kirjoista.

Kommentit (2)

Vierailija

No joo. Savorin jutut oli ihan hauskoja sen muutaman kerran. Mutta parisensataa toistoa samasta aiheesta ei enää oikein jaksa naurattaa.
Ehkä olen liian tosikko elämän suhteen

Vierailija

Yks Savorin juttu.

Naisten elimistön paine vaatii paineen tasausta noin kuukauden välein ja silloin miehen pitäisi pystyä ikäänkuin kuolettamaan nuo naisesta mieheen päin avautuvat paineaallot, jotka vaikuttavat eniten korviin ja sitä kautta miehen mielialaan.

Tämän jälkeenhän nainen voisi helpottaa miehen paineita käyttämällä esim. suutaan josta nuo paineaallot tulivat.

Toisaalta tämä taas usein aiheuttaa paineaallon naisen suuhun, joka saattaa aiheuttaa lisää paineaaltoja miehen korviin, mutta miestä tuskin haittaa tämmöinen ketjureaktio, jos sen vaan annetaan jatkua samalla kaavalla.

Savor

;):)

Uusimmat

Suosituimmat