Tandempyörän ongelmat teologiassa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun sinä poljet ja minä ohjaan, olemmeko me homoja vai rakastuneita?

Tämä rietas kysymys voi ilmetä silloin, kun ihminen ei ymmärrä kahden vahvan reiden oikeaa tarkoitusta.

Tom aus Finland kertoo, kolmentuhannen harhalaukauksen jälkeen, että jos ihmiset menevät tasapuolisesti jonoon, voimme välttää liikakansoituksen.

Noh, tämä oli vain leikkiä. Maailmankaikkeuden tarkoitus on kuitenkin Pekka Lipposen mukaan se, ettei Korkin päälle astuta. Ei ainakaan kävellessä, niinkuin menevät miehet tapaavat tehdä.

Kommentit (15)

Vierailija
Kauko

Tämä rietas kysymys voi ilmetä silloin, kun ihminen ei ymmärrä kahden vahvan reiden oikeaa tarkoitusta.

Tom aus Finland kertoo, kolmentuhannen harhalaukauksen jälkeen, että jos ihmiset menevät tasapuolisesti jonoon, voimme välttää liikakansoituksen.

Noh, tämä oli vain leikkiä. Maailmankaikkeuden tarkoitus on kuitenkin Pekka Lipposen mukaan se, ettei Korkin päälle astuta. Ei ainakaan kävellessä, niinkuin menevät miehet tapaavat tehdä.

Mistä kohtaa pitäis repiä keskustelua?
Ainakin mulla on vahvat reidet.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Kauko

Kaksoispilarista ja meiningistä.

Vierailija
Kauko
Maukka Perusjatka
Kauko

Kaksoispilarista ja meiningistä.

Mulla on kaks vahvaa pilaria. Jotkut väittää, että rankka kyykkääminen vie seukupuolisia haluja. EI pidä paikkansa ainakaan Maukan kohdalla. Ilman hormoneja halut on silti keskivertoa kovemmat.

Vierailija
Kauko
Ilman kunnon syntistä himoa ei voi tulla evangelistaksi listan jatkoksi.

Väitän, että jo voimalajien harjoitus kiihottaa testo steroinin eritystä.
Jos ette usko niin tulkaa multa mittaamaan. Ikää 41 ja verratkaa ikäisiin.

Maalaisjärki
Seuraa 
Viestejä1286
Liittynyt1.9.2006
Maukka Perusjatka
Kauko

Tutkimuksien mukaan liika testosteroni aiheuttaa Alzheimerin tautia vanhemmalla iällä..

Savor, Olkoon sielusi kevyt kuin mielesi tuote.
- Maalaisjärki

Vierailija

.. ja kaljuuntumista myös. Se paljo testosteroidi.

Homo-erotiikka on ollut aina osa uskontoa ja uskonnollisia riittejä. Maukka muistuttaa jollakin perversillä tavalla katolilaista pappia, joka opettaa kuoripojille muutakin kuin säkkipillin soittoa.

Vierailija
Maalaisjärki
Maukka Perusjatka
Kauko

Tutkimuksien mukaan liika testosteroni aiheuttaa Alzheimerin tautia vanhemmalla iällä..

Voi pitää paikansa.
Miespuolisilla sitä ei ole meidän suvussa havaittu. Isoätini kuitenkin todettiin dementiaa sairastavaksi 75 vuotiaana.

Edit: Pitää eliminoida ja valmistautua riskeihin.

Vierailija
hoh hoijaa

Homo-erotiikka on ollut aina osa uskontoa ja uskonnollisia riittejä. Maukka muistuttaa jollakin perversillä tavalla katolilaista pappia, joka opettaa kuoripojille muutakin kuin säkkipillin soittoa.

Kaikki hiukset on päässä ja homobaari myyty...

Vierailija
Maukka Perusjatka
Ayla
Herrat/pojat kännäämässä? pitäkää hauskaa.

Entäs Ayla...mitään juomista, wiskiä?

Juu, on kauheen kallista wiskyä, jota vain maistetaan niin kuin maun ja sen pitkän iän kunniaksi. Mmmmm, tuoksuukin aivan taivaalliselle juomalle. Ja ei, minä en ole kännissä.

Vierailija
hoh hoijaa

Ja hoh hoijaa muistuttaa niitä extreemejä sellaisia....

Vierailija

Yritän vain virittäytyä seuraavaan vakavaan keskusteluun Jumalan ja Tieteen keskinäisestä, ikuisesta ja rikkumattomasta sopimuksesta Abdullah Bahain kunniaksi käytävästä syvällisestä käytävä- ja käymäläkeskustelusta, missä ei lempeä säästellä, eikä torjuta.

Vierailija
Ayla
Maukka Perusjatka
Ayla
Herrat/pojat kännäämässä? pitäkää hauskaa.

Entäs Ayla...mitään juomista, wiskiä?

Juu, on kauheen kallista wiskyä, jota vain maistetaan niin kuin maun ja sen pitkän iän kunniaksi. Mmmmm, tuoksuukin aivan taivaalliselle juomalle. Ja ei, minä en ole kännissä.

Mheee.... outo ilmiö. Juoda ilaman humaltumisen halua...hmyyy... Itse juon sen takia että saan uusia fiiliksiä, ideoita ja elämä maistuu paremmalta. Näin karvahattunäkökulmasta.

Viimeaikoina yksin juominen matkustelun johdosta on lisääntynt. Onneksi nettikaverit Skypellä joskust autta ja keksitään "aiheita" tiedefoorumille....tuhottomassa humalassa.

Uusimmat

Suosituimmat