Avoin ADRESSI Kiven ja Kannon puolesta!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä on niin helvetin paljon tehty aivotyötä Kiven ja Kannon siirtämiseksi pois paikoiltaan, että ainaisessa oppositiossa olevana minun on lopultakin pakko ottaa asiaan kantaa. Se on nyt adressin paikka.

(tiäremiäs kertoi jo Kivi-aiheessa, että kaivoi sen pois ja siirsi syrjään, joten tähän tulee kahdenlainen adressi - suruadressi sekä adressi vaatimuksella, että perkeleen tiäremiäs, nyt vierität sen kiven takaisin sinne, missä se olikin.)

Tuon Kannon suhteen olen jumalattoman tuohtunut. Siinä puussa, josta kanto jäi, on helvetin suurella todennäköisyydellä ollut liito-oravien pesä. Siksi se kantokin aiotaan lopullisesti repiä maasta - jäljet johtavat sylttytehtaalle. Missä sitten käyvät nuo kotinsa menettäneet liito-oravat tekemässä surutyötään, jos te sen kannonkin hävitätte?

Kossua murheeseen!

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Kyllä, kyllä

Liitän nimeni tähän adressiin, ja vakuutan Keski-Maan nimissä, että muidenkin olisi syytä asiaa tukea, enkä tarkoita tuella noita vääntiöitä joita käytätte sekä kannossa että kivessä.

Tiäremiäs, palauta se kivi sen metrin verran takaisin, niin suruadressi voitaneen perua. Sopiiko tämä Konkarille?

Vierailija

En minä ihan joka ohjetta tiäremiähen kiven pois paikaltaan siirrosta ole lukenut, mutta jos se on tuottanut tulosta edes metrin verran, nostan hattua.

Ei tiede.fi mikään turha palsta ole. Kannonnostoon vai pitäisikö sekin vain siirtää, en oikein ole ehtinyt perehtyä.

Jaa, että mistä tässä pitikään äänestää, en muista enää?

Mutta jos kivi on siirtynyt, mutta kanto ei, tieteellinen pohdiskelu on vielä kesken.

Kyllä kantokin pitää saada pois, vaikka metrin päähän.

Onko tuo muka biologinen, anatominen, geologinen, geometrinen, aritmeettinen, esteettinen, synteettinen, psykologinen, parapsykologinen, absurdi vai joku muu mahdottomuus?

Ai juu, kyl se kossu vaa ol se aino oikke vastaus. Ei mahra mittä.

Vierailija

Tämä ei nyt asiaan kuulu, eikä minnekään muualle, joten laitan tänne (upea, looginen lause!).

Jouduin tänään Stockmannilla varmaan johonkin aikasilmukkaan tai mutatoiduin murmeliksi. Yritin lihatiskiltä ostaa Papalle raakamakkaraa. Niitä oli kolmea sorttia: Thûringerinmakkaraa, valkosipulimakkaraa ja torinonmakkaraa.

Mummo: "Mitä on torinonmakkara?"
Lihamies: "Näitä on kolmea sorttia, mieto, vähän väkevämpi ja väkevä."

M:"Niin, mutta mitä on torinonmakkara?"
L: "Näitä on kolmea sorttia, mieto, vähän väkevämpi ja väkevä."

M:"Niin, mutta mitä on torinonmakkara?"
L: "Näitä on kolmea sorttia, mieto, vähän väkevämpi ja väkevä."

Tässä vaiheessa tuli mieleen, että hitsi Savor onkin oikeassa ja nyt olen ikuisiksi ajoiksi juuttunut johonkin madonreiän ahtaumaan inttämään raaoista makkaroista.

En uskaltanut muuta kun vielä toistaa kysymykseni, jolloin Lihamies nytkähti ja aika liikkui taas normaalisti.

Pelottavaa!!

Ai niin, torinonmakkaroissa on paprikaa.

Jäikö sitä kossua?

Vierailija

Berenille: Totta helvetissä sopii, kiven paikka on kiven kotona. Aleksis Kiven tragedia ei saa toistua.

Wolfille: No perkele, tottahan kossua riittää sinullekin. Olin kyllä viesteitäsi kuvitellut, että kultivoituneena maailmanmiehenä juot mieluummin konjakkia kalleimmasta päästä, mutta kyllä täällä tätä taskunlämmintä kossuakin riittää. Pistähän yv:llä aikataulua, että tiedän laittaa saunan lämpiämään. Vaimo tuli tuohon olan taakse ja käski kirjoittaa, että ota rouva mukaan.

Mummolle: Jäi kossua ja viittaus edelliseen viestiin; pappa följyyn ja tännepäin; ja on täällä jotain viininplitkuakin vaimon kaapissa, jos kossu ei kelpaa. Papalle kossua ja Mummolle kotiviiniä mansikoista kai.

Vierailija
Konkari
Täällä on niin helvetin paljon tehty aivotyötä Kiven ja Kannon siirtämiseksi pois paikoiltaan, että ainaisessa oppositiossa olevana minun on lopultakin pakko ottaa asiaan kantaa. Se on nyt adressin paikka.

(tiäremiäs kertoi jo Kivi-aiheessa, että kaivoi sen pois ja siirsi syrjään, joten tähän tulee kahdenlainen adressi - suruadressi sekä adressi vaatimuksella, että perkeleen tiäremiäs, nyt vierität sen kiven takaisin sinne, missä se olikin.)

Tuon Kannon suhteen olen jumalattoman tuohtunut. Siinä puussa, josta kanto jäi, on helvetin suurella todennäköisyydellä ollut liito-oravien pesä. Siksi se kantokin aiotaan lopullisesti repiä maasta - jäljet johtavat sylttytehtaalle. Missä sitten käyvät nuo kotinsa menettäneet liito-oravat tekemässä surutyötään, jos te sen kannonkin hävitätte?

Kossua murheeseen!

Täyttä asiaa. Tosin olisi selvitettävä, onko ystävämme Tiäremiäs sieltä kivenpyörittäjän kylästä ja parhaillaan pyörittelemässä kiveä alkujuurilleen.

Liito-oraville älä sitä kossua tarjoo. Niillä ei ole huumorintajua.

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Konkari

Kossua murheeseen!

Täyttä asiaa. Tosin olisi selvitettävä, onko ystävämme Tiäremiäs sieltä kivenpyörittäjän kylästä ja parhaillaan pyörittelemässä kiveä alkujuurilleen.

Liito-oraville älä sitä kossua tarjoo. Niillä ei ole huumorintajua.

Jepsis! tiäremiäheen olen asettanut sen verran toivoa, että kun hän palauttaisi kiven paikoilleen, siitä seuraisi maailmanlaajuinen virheiden oikominen: koneet lentäisivät kaksoistorneista ohi Havaijille, jossa kaikilla olisi helvetin mukavaa ja Irakin Hussein kertoisi luovuttavansa vallan Nelson Mandelalle ja maailman satatuhatta rikkainta lupaisivat koko omaisuudellaan taata maailman köyhille peruskoulutuksen, terveydenhuollon ja kunnon sapuskat.

Liito-oravat muuten syövät tilhien kanssa noita käyneitä pihlajanmarjoja - ritirinnan. Mutta totta on, ei ne perkeleet naura edes kännissä.

Vierailija

Vastaaja jne:lle: Liito-oraville pitää tarjota kanssa, jos voivat osoittaa olevansa vähintään 18-vuotiaita. Ei diskriminaatiolle!

Konkarille: Pappa kiittää ja kuittaa, mutta vakuuttaa ainakin toistaiseksi pysyvänsä kotipesässä (Mummo:[size=75:1ed4r4zk] minä kerroin Papalle puhelimessa, kun se soitti Konttuurista, että miten ja miksi olen kerjännyt Kossua. Pappa siitä huolestui ja toi vähän valkoviiniä. On poissa Tolaltaan, koska nythän on jo punkkuaika. Hihii ja Kippis, kuten meillä Uppsalan oikonoomeilla oli tapana sanoa kotitaloustunnilla.)[/size:1ed4r4zk]

Vierailija

Jahas, Konkari oli tällä välillä kerenny postaamaan.

Neuvo a.) Kutsu se Wolf usiammin kylille, ei ole ihmisen hyvä ryypätä yksinäns.

Neuvo b.) Älä Tilhen kanssa rupee ryyppäämään, toiseks jäät. Niillä on nimittäin älynopee maksa. Käy vaikka kattoon Tiede.fi sivuilta,hakutoiminnolla.

Neuvo c.) Ei kantsi kertoo liito-oraville vitsei. Ne vaan tekee siitä pashaa eikä moottoritiet rakennu.

Ja nyt Mummo menee kutittamaan Pappaa. Kokeile Konkari sitä niihin oraviin, jos meinaan rva Konkari sallii

Vierailija
Mummo
Jahas, Konkari oli tällä välillä kerenny postaamaan.

Neuvo a.) Kutsu se Wolf usiammin kylille, ei ole ihmisen hyvä ryypätä yksinäns.

Neuvo b.) Älä Tilhen kanssa rupee ryyppäämään, toiseks jäät. Niillä on nimittäin älynopee maksa. Käy vaikka kattoon Tiede.fi sivuilta,hakutoiminnolla.

Neuvo c.) Ei kantsi kertoo liito-oraville vitsei. Ne vaan tekee siitä pashaa eikä moottoritiet rakennu.

Ja nyt Mummo menee kutittamaan Pappaa. Kokeile Konkari sitä niihin oraviin, jos meinaan rva Konkari sallii

Pakko myöntää, että Mummo on viisas nainen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat