Tulipas sanottua!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tänne voitte laittaa kaikkea mitä olette sanoneet ja silloin ette sitä tajunneet..

Olin 5 vuotias kuin mulle kävi näin, mutta näin tapahtui kerran bussissa.
Pikkuveljeni itki ja yritin lohduttaa häntä. Sitten huomasin aivan mustan neekerin/tummaihoisen. Sitten sanoin pikku veljelleni että, kato kakka ja osoitin tummaihoista, eikä itku tietenkään loppunut.

Itse en kylle en tuota muista mutta, äitini kertoi.

Kommentit (3)

Vierailija

Joskus ala-asteella ollessani telkusta tuli Kummeleita. Kuulin sitten kyseistä komediasarjaa katsoessani vitsin: "Mitä banaani tekee tertussa? -No sehän on täysin Tertun oma asia!" ja enkös viksuna ja hauskana pojuna mennyt väläyttämään tuon vitsin koulumme Terttu -nimiselle opettajalle. Ei hän kyllä edes naurahtanut...

Vierailija

Kun hieman alle kolmivuotiaana olin isän kanssa sairaalassa odottamassa pikkusiskoni syntymää, käveli ohitsemme viimeisillään raskaana ollut naine, joka sen lisäksi oli muutenkin aivan käsittämättömän läski. Itse en muista, mutta kuulemma katsoin anomaliaa silmät pyöreinä ja kysyin sitten: "Mikä siinä meni?"

Myöhemmin noin 10-vuotiaana viattomana kerubina näin kaupassa kondomihyllyn ja kysyin isältäni kirkkaalla äänellä: "Isä, mikä on kondomi?"

Ja kaikkien päät kassajonossa kääntyivät nähdäkseen, miten ukko kiemurtelee itsensä irti tilanteesta.

Hän sitten selitti, että se on sellainen pippelinsuojus, mihin selitykseen tyydyin.

Uusimmat

Suosituimmat