Sivut

Kommentit (515)

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä13403
Liittynyt13.3.2017

-Maija- kirjoitti:
Major_Breakthrough kirjoitti:
Miksi nostat tällaisi vanhoja 2014 ketjuja esiin ?

Jo tämä pieni lainaus todistaa, että olet täysi idiootti.

Tämä ketju ei ole vuodelta 2014 vaan vuodelta 2005!

Lopeta ketjujen roskaaminen paskallasi.

Viimeinen komentti oli 2014 vuodelta. Okei mä oon idiootti...sovitaan että sä oot fiksumpi ( vaikka onkin tohvelieläimen IQ ).

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

-Maija-
Seuraa 
Viestejä847
Liittynyt29.9.2015

Viimeinen komentti oli 2014 vuodelta. Okei mä oon idiootti...sovitaan että sä oot fiksumpi ( vaikka onkin tohvelieläimen IQ ).

Ja taas meni väärin! po. elikkäs  pitää olla, ei viimeinen vaan viimeisin!

OK. Sovitaan vaan.

PS. sähän voisit  vaihtaa nikin vaikkapa Major _Breakdown -:ksi. Sopis sulle paremmin!

-Pörrätäänkö?

Who knows, who cares.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä13403
Liittynyt13.3.2017

-Maija- kirjoitti:

Ja taas meni väärin! po. elikkäs  pitää olla, ei viimeinen vaan viimeisin!

OK. Sovitaan vaan.

PS. sähän voisit  vaihtaa nikin vaikkapa Major _Breakdown -:ksi. Sopis sulle paremmin!

Okei...mä olin vaan Ceen kirjoittaja äikässä. L matikassa...pitkässä.

- M. King Hubbert

Vääräleuka
Seuraa 
Viestejä680
Liittynyt5.8.2015

Israel sen Kennedyn tappoi.  

Ennen salamurhaa Kennedy ajautui riitaan Israelin pääministerin David Ben Gurionin kanssa Israelin ydinaseohjelmasta joka tuolloin oli salainen. Kennedy vaati Israelia luopumaan tai keskeyttämään ydinaseohjelman mutta Israel kieltäytyi. Mossad (Israel) yhteistyössä Amerikkalaisten ryhmittymien kanssa salamurhasi Kennedyn, jotta Israel saisi ydinaseensa valmiiksi.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä13403
Liittynyt13.3.2017

Vääräleuka kirjoitti:
Israel sen Kennedyn tappoi.  

Ennen salamurhaa Kennedy ajautui riitaan Israelin pääministerin David Ben Gurionin kanssa Israelin ydinaseohjelmasta joka tuolloin oli salainen. Kennedy vaati Israelia luopumaan tai keskeyttämään ydinaseohjelman mutta Israel kieltäytyi. Mossad (Israel) yhteistyössä Amerikkalaisten ryhmittymien kanssa salamurhasi Kennedyn, jotta Israel saisi ydinaseensa valmiiksi.

Ainut asia mikä tukisi väitettä on se että Joe Kennedy oli natsi...siis isoisä. Mutta mikään fakta ei sido Oswaldia Isrealiin.

- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat