Paras olut?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä on mielestänne parasta olutta? Itse suosin Sandelssia.

Kommentit (9)

Vierailija

Kaikki vaaleet menettelee ja miksei tummatkin, jos sattuu sille päälle. Karjalasta jää joku ihme paskanmaku suuhun. Muuten aika se ja sama, mitä kaljaa janoonsa lipittelee.

Vierailija
doge
Kaikki vaaleet menettelee ja miksei tummatkin, jos sattuu sille päälle. Karjalasta jää joku ihme paskanmaku suuhun. Muuten aika se ja sama, mitä kaljaa janoonsa lipittelee.

Olen itse huomannut saman. Karjalassa on joku kumma imelä maku. Karjala on aika usein tarjouksessa, mutta jää kyllä minun osalta kaupan hyllylle.
Itse pidän lapinkullasta, siinä on jotenkin kivan raikas maku. Karjalaa lukuunottamatta menee kyllä lähes kaikki merkit.

Vierailija

Vaaleista oluista Velkopopovicky Kozel ja tummista Guinness.. Suomalaisista paras oli vähän aikaa markkinoilla ollut Thors Ol

Vierailija

Itse pyrin suosimaan pienpanimoiden lagereita (mieluiten tummia) kuten Nokian Panimo, Savonniemen Oluttehdas ja Saaremaa Õlletehas.

Vierailija

Toisessa topicissa jo hieman mainostinkin, mutta mainostanpa täälläkin:
Aecht Schlenkerla Rauchbier Märzen ja Aecht Schlenkerla Rauchbier Urbock. Savuoluita molemmat. Urbock on Märzeniä vahvempaa ja sitä pullotetaan vasta loppuvuodesta. Märzeniä saa vuoden ympäri. Tilasin juuri Aechtin kotisivuilta 20 litraa tuota Urbockia.

Vierailija
BUSHMAN, long time no see
Tsekkien "Pilsner Urquel" on pistämätön.

Sitä kun maistaa, kaikki muut oluset tuntuvat hevonkuselta !

Et ole tainnut hirveästi olusia maistella?

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
BUSHMAN, long time no see
Tsekkien "Pilsner Urquel" on pistämätön.
Suomessa pilsneri sai takavuosina rapakaljan leiman, kun kunniakasta nimeä väärinkäytettiin I veroluokan mietojen litkujen yleisnimikkeenä. Tsekin mies panee yleensäkin hyvän oluen ja Urquel on hyvää! Talvisaikaan tummemmat ja makeammat alkavat maistua - saisivatkin ilmat kylmetä jo...

Sakulla on myös maukkaita oluita.

Uusimmat

Suosituimmat