Itku Kurkussa Hienostelijat?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Täällä on käytyn monta kertaa keskustelua mustien maahanmauuttajien rikollisuudesta. Yleensä keskustelut on poistettu tai lukittu.

Itse olen kahdesti maininnut tapauksesta jossa erään afrikan maan POLIISI pysäytti länsimaisen lentoyhtiön kentälle vievän bussin ja POLIISI raiskasi KAIKKI matkustajat. (Kummallakein kerralla tiede foorumi lopetti keskustelun) Onko tämä liian rankkaa totuutta vai missä mättää?

Tämä jos mikä on provosoiva alku , mutta fakta on, että tämä on jokpäiväistä elämää afrikassa eikä pelkäästään kohdistu ulkomalaisiin vaan enimmääkseen omaan väestöön.

Haastakaa Maukka...

Moderoikaa taidolla.

Itse olisin ollut valmis leikkaamaan päät sapelilla itku kurkussa syyllisiltä.

Sivut

Kommentit (22)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005

No pakkoko sitä on sivistyneen valkoisen tunkea itsensä jonnekin pimeään Afrikkaan (tai ylipäätään mihinkään "eksoottisiin" kehitysmaihin), ja sitten nillittää valtiota tai ties ketä apuun kun iso paha musta mies tulee ja on ilkeä. Kyllä jokainen täyspäinen tietää mikä meininki siellä on, ja mitkä riskit ottaa kun sinne menee. Ei se ole valkoisen miehen paikka.

Vierailija
Neutroni
No pakkoko sitä on sivistyneen valkoisen tunkea itsensä jonnekin pimeään Afrikkaan (tai ylipäätään mihinkään "eksoottisiin" kehitysmaihin), ja sitten nillittää valtiota tai ties ketä apuun kun iso paha musta mies tulee ja on ilkeä. Kyllä jokainen täyspäinen tietää mikä meininki siellä on, ja mitkä riskit ottaa kun sinne menee. Ei se ole valkoisen miehen paikka.

Juuri näin!

Hyväksyt ja myönnät!

Miksi totuudesta kertovat ketjut on tiedeforumilta poistettu vaikka lapsien raiskauksista?

Edit: Itse olisin valmis vetämääm sapelilla niin, että nuppi kierisi alamäkeen. Jos ainoa mahdollisuus rangaístukseen olisi valkoihoisten omaisten nimissä, tekisin sen silti.

Vierailija
Maukka Perusjatka

Mielestäni paras tapa katsoa mustaa miestä silmiin on katsoa Lugerin tähtäimen takaa.

Oikein.

Sinänsä huono verrata suomea johonkin kehitysmaahan, missä elintaso ja lainsäädäntö on mitä sattuu. Mutta siinä olet kyllä oikeassa, että uskontoon ja kulttuuriin vetoamalla miltei mikä tahansa tuntuu menevän läpi.
Sanonnassa monikulttuurisuus on rikkaus on yhden kirjaimen virhe, oikea muoto menee monokulttuurisuus on rikkaus. Monikulttuurisuuden ajajien pitäisi tutustua ensin kulttuuriin mitä ylistävät, että olisi edes jotain kuvaa siitä, mitä mikäkin tarkoittaa, mutta kun yleinen mentaliteetti tuntuu olevan, että poimitaan kulttuurista vain ne palaset mitkä itselle sopii. Silloinhan ei puhuta enää siitä alkuperäisestä kulttuurista. Monikulttuurisuus muutenkin johtaa tilanteeseen, missä kaikilla on eri säännöt kulttuurin mukaan. Eri kulttuurien tunteminen on tottakai eduksi kansainvälistä kauppaa tehdessä ja poliittisia suhteita luodessa.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26853
Liittynyt16.3.2005
Maukka Perusjatka

Hyväksyt ja myönnät!

En minä ole koskaan kuvitellutkaan, että Afrikassa (varsinkaan pahimmilla alueilla) olisi mikään onnela. Muutaman hullun länsimaisen extremematkailijan raiskaus on kovin mitätön asia Afrikkalaisten ihmisoikeusrikkomuksien meressä. Siellä pitää tapahtua muutaman tuhannen ihmisen kansanmurha ennen kuin se edes ylittää täkäläistä uutiskynnystä.

En minä voi sanoa, että erityisesti hyväksyisin moista, mutta toisaalta en minä myöskään ajattele että afrikkalaisten pitäisi välittää minun hyväksynnästäni. Maassa maan tavalla, jos afrikkalaiset valitsevat omassa maassaan villielukoiden tavat, ei se ole minulta pois. En minä siksi haluaisi lähteä heitä massoittain lahtaamaan. Ylipäätään minä en jalallani astuisi moiselle mantereelle, ainakaan ilman sataa länsimaista raskaasti aseistettua turvamiestä ja asiaankuuluvia panssaroituja turva-ajoneuvoja.

Se on sitten toinen asia, jos päätettäisiin oikeasti tehdä jotakin asioiden korjaamiseksi. Sekin olisi niin kallis ja ihmisluonteen huomioiden mahdoton projekti, että mieluummin laittaisin niillä rahoilla heikko-osaisten asioita kuntoon kotimaassa.

Miksi totuudesta kertovat ketjut on tiedeforumilta poistettu vaikka lapsien raiskauksista?

Ilmeisesti siksi, ettei tällaisesta asiasta voi syntyä minkäänlaista mielekästä keskustelua. Se menee väkisinkin riitelyksi asioista mitään ymmärtämättömien uusnatsien ja yhtä lailla totuuden kieltävien humanistihaihattelijoiden välillä. Jos kerran tämän palstan ylläpito on tuollaisen linjan valinnut, miksei voi kunnioittaa valintaa. Netti on täynnä muita palstoja, joilla tällaisista asioista "keskustellaan".

Edit: Itse olisin valmis vetämääm sapelilla niin, että nuppi kierisi alamäkeen. Jos ainoa mahdollisuus rangaístukseen olisi valkoihoisten omaisten nimissä, tekisin sen silti.

Noin minäkin haluaisin tehtävän (tosin itse suosin niskalaukausta) niille, jotka tekevät tuollaisia rikoksia täällä. Niin suomalaiselle kuin ulkomaalaisille. Maassa maan tavalla tulee tietysti koskea myös ulkomaalaisia Euroopassa.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Maukka Perusjatka
Odotan vastauksia. Eikö edes rasisti vaivaudu todellisen asian edessä?
Haistakaa ...""VIT_TU""...

Taaskos se Maukka päissään räyhää? Kiroilemisen voisit kyllä sentään jättää pois...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
bdbdbd
Maukka Perusjatka

Mielestäni paras tapa katsoa mustaa miestä silmiin on katsoa Lugerin tähtäimen takaa.

Oikein.

Sinänsä huono verrata suomea johonkin kehitysmaahan, missä elintaso ja lainsäädäntö on mitä sattuu. Mutta siinä olet kyllä oikeassa, että uskontoon ja kulttuuriin vetoamalla miltei mikä tahansa tuntuu menevän läpi.

Ei voikkaan verrata. Ne eroavat kuin yö ja päivä. Juuri sikisi pitäisikin tarkkaan harkita päästetäänkö kehitysmaalaisia suomeen.

Vierailija
tiäremiäs
maukka puhuu asiaa aina.

Alkaa kyllä menee sekasin mikä hänen nickeistä on sanonut mitä.

Penisinformaatio oli ilmeisesti vaan harhautusta, ettei tätä nickiä sekotettaisi muihin Liittyneen nickeihin.

Asiaa on tullut ja luulin hänen olevan viksu henkilö. Luettuani kannabiskeskusteluista ko. henkilön kommenttejaan, en enää arvosta häntä yhtä korkealle.

Vierailija
tiäremiäs
maukka puhuu asiaa aina.

Maukka on sivistymätön moukka ja ylläolevan kommenttisi
perusteella olet ajautumassa samaan suuntaan.

Ryhdistäydy nuori mies!

1)Mene töihin.
2)muuta pois kotoa.
3)hanki nainen.

Vierailija
kestomakkara
tiäremiäs
maukka puhuu asiaa aina.

Alkaa kyllä menee sekasin mikä hänen nickeistä on sanonut mitä.

Penisinformaatio oli ilmeisesti vaan harhautusta, ettei tätä nickiä sekotettaisi muihin Liittyneen nickeihin.

Asiaa on tullut ja luulin hänen olevan viksu henkilö. Luettuani kannabiskeskusteluista ko. henkilön kommenttejaan, en enää arvosta häntä yhtä korkealle.

Enhän ole edes ottanut osaa koko kannabiskeskusteluun. Perustin oman aiheen jossa vertasin pössyttelystä keskutelua johonkin muuhun ja en vieläkään ymmärrä miksi tietyistä asioista keskustelu on sallittua ja tosista ei. Toivon, että moderaattorit selkiyttävät omaa kantaansa.

Yllättynyt olen jos joku Maukkaa liittyneeksi luulee.

Vierailija

Helppo se täältä käsin on tuomita, mutta en tietenkään missäänmuodossa hyväksy aloittajan viestissä kuvattua tapahtumaa.. Tuntuu vain siltä että meidän on täältä käsin paha lähteä tuomitsemaan toisten elinoloja ja siitä aiheutuvia rikoksia, vaikkakin ne TIETENKIN väärin ovat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat