Voittaako Super-Ninja-Master Teräsmiehen?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen ikäni miettinyt tätä kysymystä ja joudun nyt turvautumaan teidän viisaampien apuun tässä piinaavassa probleemassa.

Oletetaan, että Teräsmies(Superman) on kovin mahdollinen olento lentokykyineen, voimineen ja kestävyyksineen mitä universumissa voi vaan olla.

Mutta nyt on sellainen kaveri vastassa hänellä, joka on yhtä voimakas kaikin puolin, mutta omaa lisäksi vielä ninja-taidot siihen päälle!

MIETTIKÄÄ!

Siis Super-Ninjamaster on aivan yhtä kova kuin Teräsmieskin, mutta omaa täydelliset ninjataidot.

Kysymys kuuluu, kumpi voittaa?

Siis vaikka Superninjamasterin luulisi olevan paljon edullisemmassa asemassa,
kykeneekö hän silti päihittämään itse Teräsmiehen?

Kuinka hän sen tekisi? Heittäisi kaiken läpäisevän heittotähden kohti Teräsmiestä
niin lujaa kuin jaksaa? Mitä se auttaisi?

Teräsmieshän ei olisi moisesta moksiskaan!

Auttakaa minua.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Tämä aihe on ollut pystyssä jo yli 20 minuuttia, mutta sinä aikana en ole muuta osakseni saanut kuin alentavaa v*ttuilua jonkun Kalle Kersan toimesta.

Eikö kukaan viisas pysty auttamaan minua?

tiäremiäs? Maukka? BUSHMAN? Missä te olette?!

Vierailija

molemmat ovat käytännössä kuolemattomia mutta jos superninja ei ole allerginen kryptoniitille niin sitä kautta hän voisi voittaa. muuten ikuinen tasapeli.

Vierailija
Wolfram
molemmat ovat käytännössä kuolemattomia mutta jos superninja ei ole allerginen kryptoniitille niin sitä kautta hän voisi voittaa. muuten ikuinen tasapeli.

Jos unohdetaan se vihreä, painajaismainen kryptoniitti-kristalli,
niin vaikka superninja olisi sata kertaa parempi kuin Teräsmies, olisiko se SILTI aina vain tasapeli?

Jumalauta että tämä asia piinaa minua.

Vierailija
Ding Ding
Riippuu lajista.

Jos laji olisi nimeltään 'toisen hengen pois ottaminen'
..siis tappelu to the sad end

Vaikka Superninja masteroisi heittotähden kohti Teräsmiestä -heittotähden, jonka vauhti ei edes hidastuisi kohdatessaan vaikka kilometrin paksuisen lyijyteräsbetoniseinän - niin ei kai edes Teräsmiehen puku repeytyisi moisesta?

Mitä jos tuo heittotähti olisi niin lujaa tekoa, että se menisi mistä tahansa materiaaliyhdistelmästä läpi?

Siltikö se perkele pysähtyisi Teräsmieheen?

Vierailija

Uusimmassa Teräsmies-elokuvassa(Superman Returns) paha tyyppi tähtäsi Teräsmiestä lähietäisyydeltä suoraan
paljaaseen silmään ja laukaisi isokaliberisen aseensa.

Näytettiin äärimmäisen tarkasti hidastettuna, miten hommassa kävi:

Luoti vain kimposi Teräsmiehen silmämunasta ja tipahti maahan lyttyyn lyötynä.

Teräsmiehen silmän pinta vain hiukan aaltoili,
kuten kumipatja pienen kiven siihen osuessa.

Mitä jos Superninja löisi vaikka titaniumista valmistetun piikin suoraan Teräsmiehen avoimeen silmään niin lujaa kuin jaksaa?

Mitä tapahtuisi?

AUTTAKAA, MINÄ PYYDÄN!

Vierailija
Keijo Keripukki
Uusimmassa Teräsmies-elokuvassa(Superman Returns) paha tyyppi tähtäsi lähietäisyydellä Teräsmiestä suoraan paljaaseen silmään ja laukaisi isokalibeerisen aseensa.

Näytettiin hidastettuna, miten hommassa kävi:

Teräsmiehen silmä vain hiukan aaltoili, kuten kumipatja pienen kiven siihen osuessa.

Mitä jos Superninja löisi vaikka titaniumista valmistetun piikin suoraan Teräsmiehen avoimeen silmään niin lujaa kuin jaksaa?

Mitä tapahtuisi?

AUTTAKAA, MINÄ PYYDÄN!

Apu varsinaiseen ongelmaan löytynee lähimmältä psykologilta tai psykiatrilta. Tarvinnet kuitenkin lääkärin lähetteen.

Jos kyse ei ole varsinaisesti omista henkisistä ongelmistasi, voisit hakeutua jollekin muulle keskustelupalstalle.

Vierailija

Teräsmiehen paino olisi 8* normaali ihminen. Kuvittepeppa ukko joka ihmisen mitoissa painaa 10 tn. Mikäs pelle sitä heiluttelisi?
Ongelma on ettei tavalliset tavarat kestä käsittelyä lainkaan ja pehmeällä alustalla ei kulkisi lainkaan. Se ongelma olisi lähellä tuolla teräsmiehelläkin, vai onko hän tiheydeltään normaali.

Vierailija

Et ole ainoa joka on pohtinut tätä kysymystä. Tätä asiaa ovat tiedemiehet yrittäneet selvittää jo vuosikausia, aina tuloksetta.

Ninjat ovat aina olleet pahimpia murhamiehiä mitä historia on nähnyt, riittääkö ninjan kissamaiset refleksit ja vittumainen luonne tuhoamaan yhden universumin kovimmista jätkistä, siihen ei tiedä vastausta kukaan.

Yksi keino voitta teräsmies voisi olla seuraavanlainen: ovela ninja voisi liittyä teriksen seuraan ja ystävystyä tähän, myöhemmin ninja johdattaisi teräsmiehen mietojen huumeiden maailmaan. Mietojen huumeiden jälkeen tarjottaisiin terikselle kovempia aineita ja johdatettaisiin hänet kovempiin huumeisiin, huumehelvetti kohtaisi pian teräsmiestä ja mukaan tulisivat pian rötökset ja jengit. Kun teräsmies kohtaisi tämän karun maailman, niin ei olisi kovinkaan vaikeaa saada manipuloitua teräsmiestä tekemään itsemurha.
Mutta onnistuisiko teräsmies tappamaan itseään, sitä en tiedä.

Vierailija
AJT
Keijo Keripukki
Uusimmassa Teräsmies-elokuvassa(Superman Returns) paha tyyppi tähtäsi lähietäisyydellä Teräsmiestä suoraan paljaaseen silmään ja laukaisi isokalibeerisen aseensa.

Näytettiin hidastettuna, miten hommassa kävi:

Teräsmiehen silmä vain hiukan aaltoili, kuten kumipatja pienen kiven siihen osuessa.

Mitä tapahtuisi?

AUTTAKAA, MINÄ PYYDÄN!

Apu varsinaiseen ongelmaan löytynee lähimmältä psykologilta tai psykiatrilta. Tarvinnet kuitenkin lääkärin lähetteen.

Jos kyse ei ole varsinaisesti omista henkisistä ongelmistasi, voisit hakeutua jollekin muulle keskustelupalstalle.

Kouluaikoinani esitin asiani koulupsykologille, joka määräsi minulle mielialalääkkeitä ja kehotti unohtamaan koko asian.

Lääkkeet auttoivat säännöllisesti käytettynä, kunnes tuli tämä uusi Teräsmies-elokuva, joka aukaisi jälleen kaikki henkiset haavani.

Kaikki täytyy taas aloittaa alusta.

Vierailija
Pinky&Brain
Et ole ainoa joka on pohtinut tätä kysymystä. Tätä asiaa ovat tiedemiehet yrittäneet selvittää jo vuosikausia, aina tuloksetta.

Ninjat ovat aina olleet pahimpia murhamiehiä mitä historia on nähnyt, riittääkö ninjan kissamaiset refleksit ja vittumainen luonne tuhoamaan yhden universumin kovimmista jätkistä, siihen ei tiedä vastausta kukaan.

Yksi keino voitta teräsmies voisi olla seuraavanlainen: ovela ninja voisi liittyä teriksen seuraan ja ystävystyä tähän, myöhemmin ninja johdattaisi teräsmiehen mietojen huumeiden maailmaan. Mietojen huumeiden jälkeen tarjottaisiin terikselle kovempia aineita ja johdatettaisiin hänet kovempiin huumeisiin, huumehelvetti kohtaisi pian teräsmiestä ja mukaan tulisivat pian rötökset ja jengit. Kun teräsmies kohtaisi tämän karun maailman, niin ei olisi kovinkaan vaikeaa saada manipuloitua teräsmiestä tekemään itsemurha.
Mutta onnistuisiko teräsmies tappamaan itseään, sitä en tiedä.

Mutta vaikuttaako huumeet millään tavalla itse Teräsmieheen?

Sitäpaitsi huumeruiskun piikki ei pysty läpäisemään Teräsmiehen ihoa.
Se nähtiin tuossa uusimmassa elokuvassakin,
kun sairaanhoitaja yritti pistää neulalla Teräsmiestä.

Neula vain vääntyi.

Vierailija
borri317
teräsmies voittaa varmasti. Se voi heittää maapallo jolta nonja ei pysty poistumaa mustaa aukkoo tai aurinkoo.

Olet ensimmäinen joka uskoo Teräsmiehen voittoon.

Tuota musta-aukko-teoriaa en ollenkaan tullut ajatelleeksi.
Siinä voisi olla ratkaisu tähän vaikeaan ongelmaan.

Mutta kumpi saa heitettyä toisen mustaan aukkoon?
Siinäpä vasta pulma.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat