Vihaan urheilua

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tervehdys, Telluksen asukit!

Nyt on päässyt käymään niin iloisesti, että pääsimme koulun kautta Helsingin sanomien Päivä Lehtimiehenä -kilpailussa jatkoon ja olemme nyt finaalissa. Minun tarvitsisi kirjoittaa urheiluaiheinen pakina. Tässä on kolme viikkoa ollut aikaa ja tänään on viimeinen yö aikaa kirjoittaa se juttu. Ongelma on se, ettei minulla ole minkäännäköistä mielipidettä urheilusta, joten on vähän vaikeaa kirjoittaa siitä mielipiteellistä kirjoitusta.

Nyt, hyvät kotitiedemiehet, tiedän sen, että varmasti urheilette salaa. Tai ihan sama, urheiletteko, mut kertokaahan mulle, mikä urheilussa on idioottimaista tai jotain. Eli saisitte mahdollisuuden saada äänenne puolen miljoonan suomalaisen kuuluville. Jospa siis viittisitte laittaa jotain urheiluun liittyvää ehdotusta tähän threadiin ja jotain linkkiä mielellään lisäinfon hankkimiseksi.

Tuskin kukaan haluaa auttaa (angst angst...), mutta hukkuva lehtimies tarttuu vaikka oljenkorteen.

Kommentit (4)

Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005
Erkkimon
Ongelma on se, ettei minulla ole minkäännäköistä mielipidettä urheilusta, joten on vähän vaikeaa kirjoittaa siitä mielipiteellistä kirjoitusta.

Äkkiseltään katsoen otsikko antaa hiukan eri käsityksen...

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Vierailija

Ei se vaikeaa voi olla. Vieraile tarpeeksi usein Urheiluruudun kupeilla ja lue Hesarista urheilu -palsta. Siitä saat jo jonkinlaisen käsityksen mitä on urheileminen.

Vierailija

Kirjoita siitä, miten yliluonnollista palkkaa huippu-urheilijat nauttivat suhteessa työn rankkuuteen. Se on mielestäni aika hyvä aihe kun halutaan herättää ajatuksia.

Vierailija

Doping on myös mukava aihe, paras lääkitys voittakoon

Urheilu on jotenkin niin vastenmielisen kilpailuhenkistä toimintaa.

Uusimmat

Suosituimmat