Ajatustenlukukone tulee

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kommentit (13)

Vierailija
CE-hyväksytty
Hyvä ajella Hondalla kun jarrukäsi toimii muutaman sekunnin viiveellä.

Öh... Jarrukäsi???

Käsillähän sitä nykyään jarrutetaan. Varsinkin hondissa.

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Ajatustenlukukone on yhdyssana.

Mistä johtuu että minulle tulee aina mieleen ajatustenlukijasta eräst tietty lausahdus:

"En tiedä miksi laulan lintunen - kai iloinen ma oon tai suruinen."

Niin ja... onhan Hondalla moottoripyöriäkin. En kyllä lähtisi ihan heti tekokäsillä prätkän selkään, varsinkin jos reaktioaikaan tulee sekunnin heitto...

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vierailija

Eivät ne aivan tosissaan ajatelleet käden ohjausta noin mutta tutkimus poikii jotain käyttökelpoistakin. Japsitehtaat harrastavat tuotekehitystä tuolla tavoin.

Vierailija

Tuota voitas kehittää poliisien käytöön. Ei tarvis enää oikeudenkäyntejä käydä, kun luetaan vaan epäiltyjen ajatukset

Vierailija
Asimov
Minulle tulee taas Isaac Asimovin ajatuksia lukevat ja tunnetiloja muokkaavat robotit.
Hyvinkin mahdollista tulevaisuudessa. Sony nimittäin kehittelee nimenomaan tunnetiloihin vaikuttavaa laitetta, ja on patentoinutkin kai koko idean, joten tulevaisuuden tunteisiin vaikuttavat elokuva- ja pelimarkkinat on jo varattu Sonylle yksinoikeudella

Vierailija
Herra Tohtori

Mistä johtuu että minulle tulee aina mieleen ajatustenlukijasta eräst tietty lausahdus:

Olisikohan tuo jostain Pelle Pelottoman ajatustenlukukonetarinasta?

Vierailija
atl
Herra Tohtori

Olisikohan tuo jostain Pelle Pelottoman ajatustenlukukonetarinasta?

Kyllä vain, ja Carl Barksin piirtämä. Aika klassikko meille rappioituneille sarjakuvafanaatikoille.

Uusimmat

Suosituimmat