Mircosoftin loppu?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä olette mieltä? Kaatuuko Mircosoft Vistaan ?

http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.a ... 5222259867

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Yhtä monta ukkoa tekemään uusia käyttiksiä kuin niitä on tehtailemassa haittaohjelmia, niin eiköhän peli tasoitu.

Vierailija
ilaiho
On valitettavasti epätodennäköistä, että Microsoft kaatuisi tuohon, mutta markkinaosuuttaan se saattaa menettää.

Mitäs valitettavaa siinä on?

.
Seuraa 
Viestejä846
Liittynyt10.9.2005
Imagine
ilaiho
On valitettavasti epätodennäköistä, että Microsoft kaatuisi tuohon, mutta markkinaosuuttaan se saattaa menettää.

Kateus.
Valitettavasti ilaiho ei tajua faktaa että Bill on tehnyt mittavan työn ja kunnon omaisuuden M$ tuotteella.
M$ on paska mutta ollut veturi kehityksessä.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005
.
Imagine
ilaiho

Kateus.
Valitettavasti ilaiho ei tajua faktaa että Bill on tehnyt mittavan työn ja kunnon omaisuuden M$ tuotteella.

En ymmärrä, mitä hienoa on siinä, että tekee suuren omaisuuden vähintäänkin epäilyttävillä keinoilla? Microsoft on viimeksi ollut kehityksen veturi joskus 80-luvulla.

Ihmiset eivät voi vaihtaa muuhun käyttöjärjestelmään sen vuoksi, että Microsoft pönkittää määräävää markkina-asemaansa taitavasti epäilyttävillä keinoilla.

ilmaisin
Seuraa 
Viestejä1285
Liittynyt2.7.2005

Bill Gates on viime aikoina päättänyt lahjoittaa lähes kaikki rahansa köyhille. Saamieni tietojen perusteella rahat menevät kuitenkin taudin (globaali liikakansoitus) hoitamisen sijaan oireiden hoitamiseen. Samalla itse tauti pahenee. Taudin hoitamista olisi säällisesti toimivan asteroidienlouhinnan kehittäminen ja/tai ihmiskunnan kutistaminen jollain menetelmällä.

Tälläisillä hankkeilla on lisäksi taipumus kaatua ihmisten itsekeskeisyyteen, kuten esimerkiksi kommunismille kävi.

Vierailija
.

Microsoft ei ole keksinyt eikä tuonut ensimmäisenä markkinoille taulukkolaskentaa, tekstinkäsittelyä, graafista käyttöliittymää, hiirtä, relaatiotietokantaa, WWW:tä jne.

Joten minua kiinnostaisi tietää, koska M$ on ollut kehityksen veturi, ja mikä on ollut se tuote?

Vierailija

Vistalla postailin osan. Sitten vaihdoin xp:hen ja olen tyytyväinen. Vistassa on kaksi uutta jutskua. Molemmat karkkia. Xp on parempi koska ohjelmat toimii siinä. Vistassa toimii vain jotkut ohjelmat. Vaikea uskoa että Microsoft saisi paketin valmiiksi aikataulunsa mukaisesti. Itse Beetatestailen Mikkisoftan juttua.

Vierailija
Arla
.

Microsoft ei ole keksinyt eikä tuonut ensimmäisenä markkinoille taulukkolaskentaa, tekstinkäsittelyä, graafista käyttöliittymää, hiirtä, relaatiotietokantaa, WWW:tä jne.

Joten minua kiinnostaisi tietää, koska M$ on ollut kehityksen veturi, ja mikä on ollut se tuote?

Ilmeisesti huomattava enemmistö maailman PC-käyttäjistä kuitenkin tietää nämä seikat.

Ihmiset eivät voi vaihtaa muuhun käyttöjärjestelmään sen vuoksi, että Microsoft pönkittää määräävää markkina-asemaansa taitavasti epäilyttävillä keinoilla.

Millä "epäilyttävillä" keinoilla MS pönkittää asemaansa? Kenties yhtiö on luonut ainutlaatuisen suositun käyttöjärjestelmän, eikä ymmärrettävistä syistä halua paljastaa hienouksia kilpailijoilleen. Eikö olekin loogista, että MS itse pystyy luomaan ainakin teoriassa toimivimmat ohjelmat Windowsille? Samoin kuin Mersu oletettavasti voi tehdä parhaat lisävarusteet nelipyöräsilleen. Voi voi.

Vierailija
Imagine
Arla
.

Ilmeisesti huomattava enemmistö maailman PC-käyttäjistä kuitenkin tietää nämä seikat.

Nyt meitä on ainakin kolme (minä, sinä ja .), jotka eivät tiedä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat