Tiedostokansiot

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Osaisiko jokunen neuvoa, voiko kansioiden värejä luoda itse? Kun omatiedostot pursuavat kansioita olisi mukava, kun ruudulla loistaisi sateenkaarivärit - Eh - Vähän vähempikin riittäisi.

Mutta, että pelkkää keltaistako vain?

Kommentit (9)

Vierailija

Ominaisuuksista voi vaihtaa kuvakkeen, mutta kuvatiedosto pitää itse etsiä koneelta. Voisi kuvitella, että netistä löytää kuvakkeita. Windowblinds ym shellohjelmat muokkaavat aika nätisti deskiä. Aikoinaan käytin itse deskmodin ohjelmia, sivu on nykyisin down, mutta ehkäpä joku tietää onko vastaavia pystyssä muita. http://wincustomize.com/ on aika hyvä. Mutta pelkästään tiettyjen kansioiden värin vaihto pitäisi tapahtua olemassa olevilla erivärisillä kuvakkeilla.

Vierailija

Kiitoksia!

Minäpä vilautan näitä vastauksia perheen parempaa tietoa tietotekniikan saralla olevalle - Ja toivon tietenkin parasta.

Punainen kansio kun olisi tosi kiva - Sellainen Hotfile

Vierailija
Kaneli

Taustan värinen kansio olisi myös ihan kiva jos haluaa pitää x-filekset piilossa vaikkapa emännältä .

Vierailija
arska
Kaneli

Taustan värinen kansio olisi myös ihan kiva jos haluaa pitää x-filekset piilossa vaikkapa emännältä .

Reps:)

Kannata sellaisia fileksiä koneella pitää - suojaamattomana.

Vierailija

Arkaluontoisen kansion voi myös määrätä piilotetuksi, jolloin sitä ei näe eikä voi klikata. Ainut tapa on asettaa piilotiedostot näkyväksi, tai kirjoittaa kansioselaimeen ko. kansion nimi hakemistopolun perään.

Vierailija

Kansioiden taustakuvan saa lisäämällä kansioon desktop.ini tiedoston, (esim txt tiedosto minkä renametat.

ja sisällöksi esim
Attributes=1
IconArea_Image=.\kansioonpiilotettukuva.jpg

kummatkin tiedostot voi piilottaa jollon eivät ole ns "Tiellä".

Uusimmat

Suosituimmat