savorin laajeneminen

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

olen tässä lukenut tätä foorumia jonkun aikaa ja rupesi naurattamaan
savorin väite että pilvenpiirtäjä, tai tämä on oma tulkinta. pilvenpiirtäjän katolla olevat laajenevat nopeammin kun maan tasolla.
samalla päätelmällä vuorella asuvat olisivat jättiläisiä.
Entäs astronautit, kosmonautit tai taikonautit? Ne vasta laajenevat?

Ai niin siinä oli se paineenvaihtelu. miten se nyt tähän liittyy jos kaikki
vapautta enerkiaa enemmän suorana kun sikiöasennossa?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Miten voisit havaita miten pilvenpiirtäjän yläosa laajenee nopeammin, kun näköhavainto perustuu energia-aaltoihin, joissa olevat energiakimput joutuvat liikkumaan sinua kohti alaspäin, jolloin ne hankautuvat ilmakehän atomien ytimistä avautuviin energia-aaltoihin, jolloin niistä kuoriutuu energiaa jne?

Ja miten havaitsisit sen nopeamman laajenemisen menemällä itse ylös katsomaan lähempää, kun ylöspäin mennessäsi oma laajenemisesi ottaisi ylhäällä laajentuneiden laajentumisen kiinni?

Savor

;):)

Vierailija

Vanheneeko korkealla asuvat ihmiset nopeammin vai hitaammin? Jos ne laajenevat, räjähtävät ja paisuvat enemmän?

Vierailija

Jos massallinen kappale saataisiin ilman paineen vaihtelua liikkumaan ylöspäin kohti vähemmän tiheää aluetta, voitaisiin havaita miten siitä avautuu vähemmän energiaa ulospäin.

Ja senhän me voimme havaita, miten massallisesta kappaleesta avautuu paljon energiaa ulospäin, silloin kun se työntyy hitaammin poispäin maapallon keskustasta mitä maan pinta, jolloin ilmakehän molekyyleihin hankautuminen saa kappaleen palamaan/räjähtämään paljon energiaa ulospäin.

Savor

Vierailija
Laphroaig
Vanheneeko korkealla asuvat ihmiset nopeammin vai hitaammin? Jos ne laajenevat, räjähtävät ja paisuvat enemmän?

Erot ovat olemattomia ja siksi toisekseen ihminenhän laajenee suhteellisesti yhtä nopeasti, on sitten ylempänä tai alempana.

Mutta jos liikkuu ylöspäin, niin silloin sen aikaa laajenee normaalia nopeammin ja jos liikkuu alaspäin, laajenee sen aikaa hitaammin.

Savor

Vierailija
Savor

Mutta jos liikkuu ylöspäin, niin silloin sen aikaa laajenee normaalia nopeammin ja jos liikkuu alaspäin, laajenee sen aikaa hitaammin.

Savor

uskallanko enää kävellä, juosta, ponnistaa rappusia ylös- tai alaspäin?
hissillä en uskalla kulkea jos laajenen räjähdän enemmän.
Mietin kun asun 5 kerroksisen kerrostalon 3 kerroksessa.
Pitäisikö muuttaa maanalle asumaan?

Vierailija

Kyllä sinun kannattaa jatkaa liikkumistasi.

Jos lopetat liikkumisesi ja jatkat syömistä samalla tavalla, saavat sinusta avautuvat energia-aallot tulemaan sinua kohti enemmän energiakimppuja, jotka lisäävät energiaasi ikävällä tavalla ja näin lihot.

Toiset ihmiset taas eivät liho millään ilveellä ja tämänhän sanotaan johtuvan aineenvaihdunnasta ja näinhän se menee. Eri ihmiset avautuvat eri tavalla energiaa ulospäin.

Savor

Vierailija

jos ajatellaan vaikka nakkia tai makkaraa kun sitä lämmitetään, niin alapuolella laajeneva lämpö sikoilee energia aaltoja. makkara kypsyy lämpenee laajenee räjähtää mitä olikaan. Mitä tapahtuu medium pihville
kun jos se lääjenee räjähtää eri aikaan kun sisusta?
nyt en uskalla enää heittää lettuja ilmaan jos ne vaikka räjähtää

Vierailija

Kyllähän ne letun atomit ovat räjähtäneet aina, niin kauan aikaa kuin ovat olleet olemassa.

Siinähän se juju onkin.

Atomipommi räjähtää koko ajan samassa suhteessa kuin maapallo ja muut aineet ja sitten ihminen saa sen räjähtämään normaalia nopeammin, jolloin havaitaan miten energiaa vapautuu havaittavasti todella paljon.

Ja näin atomopommin energia peittää yks kaks suhteellisesti enemmän tilaa kuin ympärillä olevat aineet, mutta silloin atomipommin energian sisällä onkin enemmän tyhjää tilaa suhteellisesti kuin muissa aineissa, jotka eivät nyt räjähdä yhtä nopeasti kuin atomipommi.

Savor

Vierailija

mut ihan aikuisten oikeesti niin savorin teorain mukaan mä en uskalla mennä enää vahempieni luona käymään koska ne asuu korkeammalla kun minä.
itse asun meren rannassa helsingissä ja vanhempani 100m korkeammalla

Vierailija
Laphroaig
mut ihan aikuisten oikeesti niin savorin teorain mukaan mä en uskalla mennä enää vahempieni luona käymään koska ne asuu korkeammalla kun minä.
itse asun meren rannassa helsingissä ja vanhempani 100m korkeammalla

Luuletko etteivät 400 vuotta sitten eläneet heittäneet samaa läppää kuin sinä nyt ja sanoneet etteivät nyt uskalla lähteä maapallon toiselle puolelle, koska siellä pitää olla pää alaspäin?

Savor

Vierailija

mutta räjahdänkö jos menen vaikka tampereelle ja menen näsinneulan hissiin? tai kasvanko laajenen? siis eli hissin käyttäminen lihottaa?
Siinä olen samaa mieltä jos verrataan vaikka rappusiin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat