Nainen upseerina?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos olet sodassa ja kohtaat luultavasti henkeäsi uhkaavan tilanteen, miten on?

Tottelisitko naisupseerin käskyä?

Ajattele käskyä yleisesti. totteletko upseerin käskyä, oli hän sitten nais- tai miespuolinen.

Miten lie naisupseeria ylemmän tahon laita?

Tuleeko kriisitilanteessa toimivan upseerin tuoda ilmi, mikäli hän ei luota naisupseerin objektiiviseen kykyyn tehdä päätöksiä?

Olisiko naisten yleisen "hormoniriippuvuden" takia oikeutettua sulkea naiset kokonaan pois armeijasta?

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Todellisessa sodankäynnissä naiset ovat tietyistä biologisista syistä sen verran heikommalla kuin miehet, että se syö huomattavasti heidän arvovaltaansa.

Vierailija
kunkku

Jos kyseess on mun henki, niin täysin varmast päättäsin itse operatiivisist toimenpiteist riippumatt siitä, onks mimmil vai sällil mua enempi natsoi.

Vierailija

On kyllä kylmä päivä (kuvitteellisessa) helvetissä ennen kuin olen armeijassa, joten kysymys on minulle puhtaasti hypoteettinen.

Vierailija
SAMAEL
Tapan saatana kaikki. Kaikki. Tapan.

Tällä tavoin koitin itsekin saada C:n paperit. Ei onnistunut...

(Vankila on karu paikka.)

Vierailija
Pubi
kunkku

Jos kyseess on mun henki, niin täysin varmast päättäsin itse operatiivisist toimenpiteist riippumatt siitä, onks mimmil vai sällil mua enempi natsoi.

Sama täällä!
En tottele ketää, sukupuolesta riippumatta jos päätös vaikuttaa typerältä, en myöskään siviilissä.

Oma pomoni on nainen. Ei puutu tekemisiini ja voin itse päättää suvereenisti. Kiinnostunut lähinnä tuloksista. Ottaa vastaan neuvoja omaan päätöksentekoonsa ja on muutenkin mukava nainen.

Virkapukuiset naiset on mielestäni lähinnä kiihottavia.
Passintarkastajasta sisar hento valkoiseen...

mskomu
Seuraa 
Viestejä672
Liittynyt10.10.2005

Sukupuolella tuskin olisi mitään väliä, mikäli joku upseeri olisi toiminut aikaisemminkin pätevästi, niin varmasti tottelisin, mutta mikäli hän olisi tyrinyt jo useamman kerran, niin varmaan miettisin toisenkin kerran.

Vierailija

Naiset eivät sovi taistelutilanteisiin, vaikka onhan heitäkin moneen junaan. Jos heistä olisi siihen miestä paremmin, niin varmasti käytettäisiin.

Muuten on kait sama mitä sen vormun sisällä on pätemässä rutiiniasioissa.

Ja onhan ne naiset kauniimpia

Vierailija

Naisten ei pidä osallistua voimankäyttöhommiin kuin itsepuolustustilanteissa. Itse en hyväksyisi naisia mukaan omiin war partyihini. Naisille riittää muutakin työtä. Vanha apache-sananlaskukin sanoo, että "naisen tehtävä on synnyttää ja miehen tehtävä on tappaa". Olen samaa mieltä.

Vierailija

Ei tarvi muutaku olla tarpeeks läski ni saa vapautuksen. Niin mäkin sain. Hyvänä nyrkkisääntönä on lihottaa siis itsensä ennen kutsuntoja.

Vierailija
2:n varamiehen tuuraaja
Ei tarvi muutaku olla tarpeeks läski ni saa vapautuksen. Niin mäkin sain. Hyvänä nyrkkisääntönä on lihottaa siis itsensä ennen kutsuntoja.

Pitää olla vakavasti ylipainoinen.
http://www.mil.fi/varusmies/kutsuntoihin.dsp

"
Kutsuntaikäisten miesten terveystarkastukset suoritetaan lakisääteisesti terveyskeskuksissa ennen syksyn kutsuntatilaisuuksia. Tämä tarkastus ei vapauta varsinaisesta kutsuntatilaisuudesta. Matkakustannuksia terveyskeskuksiin ja kutsuntatilaisuuksiin eikä erikoislääkärintodistuksia korvata. Nuorison monikäyttöterveystodistus ei vapauta ennakkoterveystarkastuksesta. Jos sinulla on erikoislääkärintodistus, ota se mukaan ennakkoterveystarkastukseen ja kutsuntaan.

Kyselylomake

Palveluskelpoisuuden, palveluspaikan ja koulutushaaran määritykseen vaikuttavat osaltaan asevelvollisten vastaukset ennakkokyselyyn. "

Sama se on taistelutilanteessa kuka tai mikä auttaa, kunhan joku.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14026
Liittynyt23.6.2005

Taas näitä sittisontiaisia houkuttelevia aiheita...

kunkku

Tottelisitko naisupseerin käskyä?

Ajattele käskyä yleisesti. totteletko upseerin käskyä, oli hän sitten nais- tai miespuolinen.

En, koska en käy ikinä armeijaa. Tappamisharjoittelu pitkälti turhan takia on idiotismia.

Imagine
Todellisessa sodankäynnissä naiset ovat tietyistä biologisista syistä sen verran heikommalla kuin miehet, että se syö huomattavasti heidän arvovaltaansa.

Mitähän saatanan biologisia syitä nyt tarkoitat?
Keskimääräinen ero lihasmassan ja voiman suhteen on aika selvä, mutta muuten nainen on biologisesti lähes poikkeuksetta se vahvempi sukupuoli.
Osoita että olen väärässä.

Maukka Perusjatka
Virkapukuiset naiset on mielestäni lähinnä kiihottavia.
Passintarkastajasta sisar hento valkoiseen...

Sama pätee yleisesti ottaen ilmeisesti myös virkapukuisiin miehiin, koska homostelu on sotatilassa armeijoissa kovin yleistä.

Carl Gustav Emil Mannerheimhan oli myös biseksuaali.

Arnold Goyakla
Naisten ei pidä osallistua voimankäyttöhommiin kuin itsepuolustustilanteissa. Itse en hyväksyisi naisia mukaan omiin war partyihini. Naisille riittää muutakin työtä. Vanha apache-sananlaskukin sanoo, että "naisen tehtävä on synnyttää ja miehen tehtävä on tappaa". Olen samaa mieltä.

Raamatustako ihan luit?
Vau!

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat