Kauneus katsojan silmissä kumppania valittaessa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässä aiheessa haluan käsitellä ainoastaan fyysistä kauneutta, joten "sisin kauneus on aitoa kauneutta" -paasaajat, älkööt tällä kertaa vaivautuko.

Vaikka monesti kuulemme sanottavat tietyistä esim. julkisuuden henkilöistä "hän on kaunis nainen" ja "hän on komea mies", niin tämän yleisesti hyväksytyn kauneuden takana on kuitenkin henkilökohtainen mielipide ihmisen ulkoisesta viehättävyydestä. Osaamme kukin tunnistaa yleisen mielipiteen mukaisesti hyvännäköiset ihmiset, mutta nämä harvemmin ovat meille kaunein mahdollinen vastakkaisen sukupuolen malli.

Olen huomannut, että kaverini kanssa kun arvioimme mieltymystämme eri naisten ulkonäköä kohtaan, olemme samaa mieltä ketkä ovat hyvännäköisten joukkoon kuuluvia, mutta emme ole yksimielisiä siitä, "kenen kanssa tekisit lapsia, jos olis pakko päättää ulkonäön perusteella?"

Aloin miettimään, että vaikuttavatko omat fyysiset ominaisuutemme kauneusmalleihimme? Haluaako kapea lantioinen urheilumies leveälantioisen synnyttäjä naisen? Haluaako vaalea, sinisilmäinen tyttö tummatukkaisen ja ruskeasilmäisen pojan? Toivoisiko lyhyt tyttö pitempää kumppania enemmän kuin pitkä tyttö, päästäkseen geneettisestä rasituksessan?

Kertokaapa havainnoistanne, oletteko huomanneet isoja eroja kauneusihanteissa kaverinne kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija

Mullon ollu tummii ja vaaleit, pien- ja isorintasii, levee- ja kapeelanteisii, pitkii ja lyhyempii.

Oon huomannu, ett mimmin sisänen kauneus ja nää kemikaalit, jotka näist kyseesolevist mimmeist on leijunu mun nenään, on kulloisessaki tilantees vaikuttanu mun näkemyksiin ulkosest kauneudest.

Nykysin pidän kiinteen isorintasest, kapeeuumasest ja pyöreepyllysest mimmist, jollon luonnonpunanen tukka.

Vierailija

Eiku oikeesti; ulkonen kauneus - tietyt mimmit panettaa silikoonii huulist huuliin, rasvaimuttaa ja tupeeraa, värjää, sävyttää ja kohotusleikkaa. Niiss ei väliin oo mitään muuta aitoo ku etunimi, jos sekää. Sirpa on Siba tai Sira, Tiina on Tina ja Jaana on Janete.

Kaamee pettymys, ku aamull heräät ja vastaus hyvään huomenee on "täh" tai "ai on vai". Lakanas on silikonii, petyperoksidii ja kauneuskirurgi Antti-Pertti Puukon viime operaatioss kadottamat sakset, jotka yön aikana löyty tän hertisen mimmin vaskoolist. On se sillon karmee krapula.

Kuhan pelottelin.

Mutt saunanpuhtaat luomumimmit on ihanii.

Vierailija

Kerran luin erään tutkimusartikkelin eläinten parinvalintaan vaikuttavista tekijöistä. Erikoisin oli minusta se, että parin valitseminen perustuu symmetriaan pitkälti. Eli naaras selvittää itselleen onko vastapuolen olemus symmetrinen, siis kumpikin puolisko samanlaiset.

Vierailija

Lisäksi tuoksut, suudelman maku ym. vaikuttavat paljon, kun ihminen selvittää kumppanin genotyyppiä, ja valitsee sitten kaukaisimman.

Vierailija

Ihmisillä on usein jalkarerät, rinnat ja kivekset eriparia. Johtuisikohan vaatetuksesta ettei luonnonvalinta ole karsinut noita piirteitä.
Vaatteet ovat uhka ihmislajille.

Vierailija

jo leonardo daavinschi totesi, että on ihme, että ihminen on säiynyt lajina näin kauan. samaa ihmettelen minäkin. teillä on niin perkeleen rumat genitaalit että pahaa tekee. minun genitaalini on totta kai täydellinen.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
kaapo
jo leonardo daavinschi totesi, että on ihme, että ihminen on säiynyt lajina näin kauan. samaa ihmettelen minäkin. teillä on niin perkeleen rumat genitaalit että pahaa tekee. minun genitaalini on totta kai täydellinen.

Mulla on kultainen leikkaus.

Uusimmat

Suosituimmat