Hallusinaatio

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

..kaikelle kansalle, ilmaisesti, laillisesti ja ilman stimulantteja:

http://www.metacafe.com/watch/167018/trippy_trick/

Ohje: Katso hievahtamatta videon keskipistettä ja (tämä on tärkeää!) ÄLÄ liikuta silmiäsi. Videon loputtua siirrä katseesi muualle monitoristasi.

(Minulla ainakin toimii parhaiten kun katseen siirtää n. reilun metrin päässä oleviin kohteisiin, missä on vaihtelevaa tekstuuria esim. huonekasvit tai verhon kuviot. Myös ihmiskasvoihin toimii.)

Nyt ei muuta kuin kaikki joukolla hallusinoimaan!

Voi Jouko parkaa..

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Olipa kyllä yllättävän toimiva
Harmi että "hallu" kestää niin lyhyen aikaa.
Tuohon kun sain jostain vielä värit mukaan.
Ok, jäin koukkuun heti.

Vierailija

Eikai tämä vaan ole semmonen säikyttelysysteemi, kun olet minuutin tuijottanut
tuota härdelliä, niin joku manaajan tytön pärstä pätkähtää näytölle ruudun kokoisena
hirveän kiljaisun kera?

Vierailija
silverflash
Parasta on katsoa kaverin kasvoihin tuon jälkeen. Pärstävärkki vääristyy aika psykedeelisesti

Ei minulla ole kavereita.

Vierailija

Hauskasti toimii tuo kyllä, samankaltaisia on monenlaisia muitakin. Mutta ihan jos trippailusta puhutaan on niitä ilmasia keinoja muitakin, ja useaan potenssiin parempia kun tuo Turhan lyhyen aikaa kesti tuo vääristymä, mutta yllättävän selkeä se oli

Vierailija

Olipa kyllä mahtavasti tehty. Katsoin vieressä olevaa valonlähdettä(lamppua) niin vähän se vääristyi hienosti. Pelkäsin jo että jäisi päälle tuo hallusinaatio

Vierailija
SAMAEL
Ei tapahtunut yhtään mitään. Mitä olisi pitänyt näkyä?

Vaatii jonkunverran konetehoa(näytönohjain).
Kannettavalla tietokoneellani tuo ei pyörinyt oikein, eikä efekti toiminut lainkaan.

Vanhahan tuo jo on. Vuosia sitten olen nähnyt version,
jossa käytettiin spiraaleita samalla taktiikalla.

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
SAMAEL
Näytönohjain on taatusti riittävä, ja konetehoa löytyy kyllä muutenkin. En vain alkanut hallusinoida.

Sellainen näytönsäästäjähenkinen pyörre missä tahansa mihin katsoo.

Vierailija

Se miksi joku ei näe tuota niin ei tarkoita että olisi huono kone.. Eiköhän tässä yksilökin määrää näkyykö se tai ei. Itse en saanut näkymään ja testasin pikkuveljellä. Hänkään ei nähnyt. Yskilö kysymys

Mutta mukava kuvio muuten

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat