Pillukateus, Suomalainen kansantauti.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Suomessa tuijotellaan jos vaalea nainen kävelee mustan tai tumman etelämaalaisen miehen kera.

Samoin tuijotetaan vanhaa läskiä tuoreen aasialaisen nuoren naisensa kanssa.

Jopa vihamielistä köytöstä näkee.

Vastaava en ole muualla maailmalla tavannut. Aasiassa ihmiset eripareista vähät välittää ja toosaa tuntuu silti riittävän kaikille.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Suomi on takapajula mukaanlukien p-kateus. Tavallinen perusjuntti tuijottaa naisia niska punaisena lasin pohjan läpi tomaateilla, mitä meillä päin kutsutaan silmiksi. Jos sitten muilla flaksi käy, aletaan vittuilemaan. Niinhän se menee

Jos minä kävelen latinomuijan kanssa kadulla tai käyn ulkona syömässä, kukaan ei kiinnitä asiaan sen kummempaa huomiota puhumattakaan siitä että joku tulee kaatokännissä örveltämään pöytään sillä aikaa kun käyn vaikkapa veskissä.

Vierailija
MarsMan
Suomi on takapajula mukaanlukien p-kateus. Tavallinen perusjuntti tuijottaa naisia niska punaisena lasin pohjan läpi tomaateilla, mitä meillä päin kutsutaan silmiksi. Jos sitten muilla flaksi käy, aletaan vittuilemaan. Niinhän se menee

Jos minä kävelen latinomuijan kanssa kadulla tai käyn ulkona syömässä, kukaan ei kiinnitä asiaan sen kummempaa huomiota puhumattakaan siitä että joku tulee kaatokännissä örveltämään pöytään sillä aikaa kun käyn vaikkapa veskissä.

Onko sinulla toinenkin niki palstalla?

Vierailija

Naisia kiihottaa mies, joka kohtelee heitä kaltoin.
Voisi melkein sanoa, että naiset eivät ymmärrä omaa parastaan.

Siksi harvemmin näkee eksoottisia naisia valkoisen miehen seurassa,
mutta eksoottisia miehiä valkoisen naisen seurassa sitäkin enemmän.

Vierailija
MarsMan
Maukka Perusjatka

Eipä ole, multinickeily ei kuulu harrastuksiini.

Ok. Onko latinonaisesi selvästi suomalaisesta erottuva?

Vierailija
Maukka Perusjatka
MarsMan
Maukka Perusjatka

Eipä ole, multinickeily ei kuulu harrastuksiini.

Ok. Onko latinonaisesi selvästi suomalaisesta erottuva?

On.

Jyde
Seuraa 
Viestejä594
Liittynyt29.8.2005
Vakaa

Kaikesta "pöllöilystäsi" huolimatta joistakin asioista joutuu kanssasi olemaan aika pitkälti samaa mieltä.

Vakaa

Sikäli mikäli näitä täyskahjoja naisenhakkaajia löytyy kyllä suomalaisistakin. Heillä ei naisista tule ikinä pulaa olemaan.

Kunhan yritän joskus olla asiallinen...

Vierailija
Maukka Perusjatka
Suomessa tuijotellaan jos vaalea nainen kävelee mustan tai tumman etelämaalaisen miehen kera.

Samoin tuijotetaan vanhaa läskiä tuoreen aasialaisen nuoren naisensa kanssa.

Vastaava en ole muualla maailmalla tavannut. Aasiassa ihmiset eripareista vähät välittää ja toosaa tuntuu silti riittävän kaikille.

No ehkä Suomi ja suomalaiset tarvitsee sinne enemmän ulkolaisia? Teillähän on tavattoman vähän ulkolaisia, niin ei kai se ihme ole että tuijotetaan.

Yksi musta taxikuski kertoi täällä minulle että hänen parhain kaveri on suomalainen mies. Hän oli sitten lähtenyt matkalle Suomeen sen suomalaisen kanssa, Lahteen. Kaikki oli mennyt aika hyvin mutta sitten yhtenä iltana olivat menneet ravintolaan se suomalaisen miehen suvun kanssa. Ei ollut kestänyt aikaakaan kun joku mies oli tullut pöydän viereen ja pitänyt kovaa ääntä ja osoitellut tätä mustaa miestä sormellaan.

Oli kuulema käskenyt häipymään pois ravintolasta ja käyttänyt rumia nimityksiä. Muutkin asiakkaat oli tuijotellut tätä mustaa miestä. Hän sanoi että ravintolaan tuli aika hiljaista heidän sinne tultua. Joku pomoista ravintolassa oli pyytänyt tältä mustalta mieheltä anteeksi sen suomalaisen rasistista käytöstä. Musta mies sanoi minulle että hän halusi vain ulos mitä nopeammin sieltä ravintolasta. He läksivät pois kaikki, olivat ostaneet valmista ruokaa sitten ja aterioineet yhden kotona.

Jotta voin toki ajatella miten tuijotetaan jos suomalainen nainen kulkee mustan miehen kanssa. Riippuu tietenkin vähän missä päin Suomea oleskellaan, eikö niin? Eikö Hesassa sentään jo olla totuttu ulkolaisiin?

Onkos Maukalla aasialainen tyttö, kun tällaista aloit juttelemaan?

Vierailija
Jyde
Vakaa

Kaikesta "pöllöilystäsi" huolimatta joistakin asioista joutuu kanssasi olemaan aika pitkälti samaa mieltä.

Vakaa

Sikäli mikäli näitä täyskahjoja naisenhakkaajia löytyy kyllä suomalaisistakin. Heillä ei naisista tule ikinä pulaa olemaan.

Mielenkiintoinen seikka naisista, tuttu tilanne varmasti monelle:

"Kyllähän se Keijo on mukava mies; käy töissä, ottaa tunteeni huomioon eikä koskaan ryyppää,
mutta kun se ei ole mun tyyppiä"

"Kyllähän se Jaska pahoinpitelee minua, elää rahoillani ja ryyppää, rellestää vain kavereiden kanssa sekä käy vielä vieraissakin,
mutta kun minä silti rakastan häntä"

Vierailija
Ayla

On, mutta en ihan istu tuohon maalaamaani kuvioon. Molemmat olemme ulkoiselta olemukseltamme "samanarvoisia" niin ettei kupikaan loista silmiinpistävästi toista enemmän. Ikäeroa meillä on 3 vuotta.

Vierailija
Maukka Perusjatka
Ayla

On, mutta en ihan istu tuohon maalaamaani kuvioon. Molemmat olemme ulkoiselta olemukseltamme "samanarvoisia" niin ettei kupikaan loista silmiinpistävästi toista enemmän. Ikäeroa meillä on 3 vuotta.

Onneksi olkoon. Minä olen pysytellyt vain tjaa sanoisikohan? valkoisissa miehissä. Adoptilapseni on ulkolainen. Mutta huomaa kyllä että seka-avioliitoissa usein käy huonosti, tietenkin riippuen jokaisen elitavoista. Kulttuuritörmäys saattaa olla hyvinkin vaikea jos se kohdalle osuu.

Se on kummaa, kun suomalaiselle miehelle hyväksytään aasialainen nainen, mutta suomalaisia naisia ivataan jos he ottaa mustan- tai arabimiehen. Onhan kulttuureissa tietenkin omat eronsa. Ja ihmisissäkin, riippuu kasvatuksesta, uskonnosta, kulttuurista ja koulutuksesta, millainen ihminen on. Taitaa olla niin että primitiivisempää kulttuurin edustajaa on vaikeampi hyväksyä. Siitä se tuijottelu johtuu ja ehkä kateudesta.

ps.
Pieni pyyntö. etkös voisi muuttaa tuota otsikkoasi? Harva viitsii vastailla kun tuollainen otsikko.

Vierailija
Ayla
Maukka Perusjatka
Ayla

Onneksi olkoon. Minä olen pysytellyt vain tjaa sanoisikohan? valkoisissa miehissä. Adoptilapseni on ulkolainen. Mutta huomaa kyllä että seka-avioliitoissa usein käy huonosti, tietenkin riippuen jokaisen elitavoista. Kulttuuritörmäys saattaa olla hyvinkin vaikea jos se kohdalle osuu.

Se on kummaa, kun suomalaiselle miehelle hyväksytään aasialainen nainen, mutta suomalaisia naisia ivataan jos he ottaa mustan- tai arabimiehen. Onhan kulttuureissa tietenkin omat eronsa. Ja ihmisissäkin, riippuu kasvatuksesta, uskonnosta, kulttuurista ja koulutuksesta, millainen ihminen on. Taitaa olla niin että primitiivisempää kulttuurin edustajaa on vaikeampi hyväksyä. Siitä se tuijottelu johtuu ja ehkä kateudesta.

ps.
Pieni pyyntö. etkös voisi muuttaa tuota otsikkoasi? Harva viitsii vastailla kun tuollainen otsikko.

Liian isot kulttuurierot, uskonto ym seikat varmasti aiheuttavat hankaluuksia ja jos vähänkin on älliä päässä niin ymmärtää pysyttelevänsä erossa arabeista ja sun muista muslimeista. Itse en voisi kuvitellakaan eläväni moisen "kulttuurihirmun" kanssa, toisaalta joku afrikkalainenkaan ei kiehdo ollenkaan.

Tuttavapiirissäni on lukuisia suomalaisia, sekä miehiä että naisia. Monella tänne pysyvästi muuttaneella on joko paikallinen tai Etelä-Amerikkalainen puoliso jostain kumman syystä Ja hyvin näyttää menevän eli eroja ei ole tullut. Miksiköhän muuten vaalea scandinaavinainen vetää paikallisia ukkoja puoleensa kuin lantakasa kärpäsiä? (sorry ronski ilmaisu)... toisaalta voisi kysyä mikä latinonaisissa viehättää. Pitäisiköhän katsoa peiliin

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
SAMAEL
Maukka Perusjatka

Aggressiivista bondagea?

Eiköhän siinä ole se, että halutaan kieltää muilta se kaikki hauska mihin ei itsellä ole mahdollisuutta. Mutta kyllähän näitä esiintyy muissakin kulttuureissa ja molemmissa sukupuolissakin näitä tyyppejä, jotka olettavat jotenkin olevansa maailmankaikkeuden keskus ja heillä olisi sitten valta päättää miten on muiden elettävä ja mitä valintoja tehtävä. Heiltä unohtuu niin kovin helposti, että jokaisen ihmisen elämä on sen ihmisen omaisuutta ja itse päätettävissä eikä ulkopuolisten, jopa sitä henkilöä mitenkään tuntemattomien tyyppien määrättävissä. Joillekin toisen pienikin onni on myrkkyä...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat