Tähtitieteilijä näki UFO:n!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Julkaistu 16 lokakuuta 2006

Tähtitieteilijä Charles Olsen väittää omaavansa todisteet maanulkopuolisten olentojen olemassaolosta.
"Minulla on todisteet," hän sanoo näyttäen sarjan kuvia jotka hän otti eräänä kylmänä lokakuun iltana melkein kaksi vuotta sitten.

Charles napsi kuvansa kun harvinainen, 120-vuoden välein toistuva kuunpimennys tapahtui.
"Tiesin tämän olevan kova juttu, iso tilaisuus, " hän sanoi.

Charles väittää kuvansa todistavan UFOjen olemassaolon ja kuulla olevan ilmakehä. Olsenin kuville tallentui kaikki. Hän on lähettänyt kuviaan muun muassa NASAan ja Timelifeen mutta ei ole vielä saanut minkäänlaista vastausta.

Disclosureprojektissa mainitaan kuussa olevan UFOjen-tukikohta ja muita rakennelmia joita NASA yrittää piilotella editoimalla kuusta ottamiaan kuvia ennen niiden julkaisua:

http://video.google.com/videoplay?docid ... +Denied%22

http://www.wetaskiwintimes.com/News/260939.html

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Jännä ajatus...
Ja videokin oli aika jänskä kans, mut voi olla tekaistu.

Luulis et joskut observatoriot/tähtikiikarit olis nähny sen.
Jollei heitä sitten makseta olemaan hiljaa.....

Vierailija

Avaruus on täynnä ELÄMÄÄ!

Me ei olla yksin avaruudessa ei takuulla olla, tässäkin on todiste siitä: tämä keskustelu käytiin apollo 11 lennolla, mutta sitä ei koskaan päästetty julkisuuteen koska pelättiin paniikin syntyvän ihmisten keskuudessa!

NASA: Mitä siellä on? Lähetysvalvomo kutsuu Apollo 11...

Apollo: Nämä "beijbet" ovat isoja, Sir! Valtavia! VOI PYHÄ JUMALA! Ette voisi uskoa tätä! Täällä on muita avaruusaluksia, jonossa kraaterin kauimmaisilla laidalla! Ne ovat kuussa katselemassa meitä!

1979 Maurice Chatelain, entinen NASAn kommunikaatio systeemin johtaja vahvisti, että Armstrong oli todellakin raportoinut nähneensä kaksi UFOa kraaterin reunalla. "Kohtaaminen oli yleistä tietoa NASAssa," hän paljasti, "mutta kukaan ei ole puhunut siitä aiemmin."

Vierailija

Eikös sen kuun kuvaamisesta ollut juuri juttua kun törmäyttivät sen luotaimen kuun pintaan. Sehän oli ESA:n härveli.

Vierailija

Eräässä dokumentissa sanottiin, että kaikki avaruudessa käyneet ovat nähneet jonkin epäilyttävän UFO:n avaruudessa. Astronautit ohjeistetaan olla välittämättä niistä, sillä niistä saisi olla ilmoittamassa kokoajan. Venäläiset ovat onneksi hieman avoimempia UFOjen suhteen.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Millä tavalla tuo "paikallinen tähtitieteilijä" Olsenin vuonna 2004 ottama epämääräinen kuva ja netistä maksullisena katsottavan elokuvan ennakkomainos ("the trailer for the new movie, UFO - The Greatest Story Ever Denied, by Jose Escamilla. ") todistavat jotain muuta kuin julkisuuden kipeyttä ja rahanhimoa?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Aika pelottava juttu sinänsä.

Jos ne suunnittelis hyökkäystä tänne siellä kuun tukikohdassa.

Pitäs lähettää kuuhun tiedustelijoita puhumaan niille muukalaisille, jos siellä todella sellaisia on.

Vierailija
Donari

Pitäs lähettää kuuhun tiedustelijoita puhumaan niille muukalaisille, jos siellä todella sellaisia on.

Ei ole tarpeen. Heillä on jo omat tiedustelijansa jopa täällä
palstallakin.Sen voi päätellä eräiden kirjoittajien esittämien
teorioiden korkealentoisuudesta. ArKos itse on jopa lähes
varmasti nk.humanoidi.

Vierailija
Donari
Jännä ajatus...
Ja videokin oli aika jänskä kans, mut voi olla tekaistu.

Luulis et joskut observatoriot/tähtikiikarit olis nähny sen.
Jollei heitä sitten makseta olemaan hiljaa.....

Kuusta näkyy aina sama puoli maahan, jotenka observatoriot eivät voi nähdä, mitä pimeällä puolella tapahtuu.

Tuossa uudessa disclosuren videossa on erittäin mielenkiintoista materiaalia kasapäin. Kuten juurikin näitä NASAn äänitteitä.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Miten on mahdollista, että samat jätkät jotka täällä kiusaantuvat kristinuskon legendoista, eivät ymmärrä häpeillä uskoaan kun kyseessä on suttuisiin valokuviin perustuva hyvin tuntemattomien teknisten härveleiden nimeen kumartava merkityksenantojärjestelmä sieltä jostain kaukaa avuksemme tai tuomioksemme saapuvista ulkopuolisista?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

NÄIHIN UFO-juttuihin aivan kuten salaliittoteorioihinkin
pätee sama: Ne jatkuvat niin kauan, kuin niillä voi rahastaa
idiootteja, eli siis ikuisuuksiin !

Vierailija
Vaari
Miten on mahdollista, että samat jätkät jotka täällä kiusaantuvat kristinuskon legendoista, eivät ymmärrä häpeillä uskoaan kun kyseessä on suttuisiin valokuviin perustuva hyvin tuntemattomien teknisten härveleiden nimeen kumartava merkityksenantojärjestelmä sieltä jostain kaukaa avuksemme tai tuomioksemme saapuvista ulkopuolisista?

Tuohon kyseiseen kuvaan en ota kantaa, mutta materiaalia on kasapäin suht selkeääkin. Ja omasta mielestäni on tyystin tieteellistä ajatella, että muita sivilisaatioita on. Meitä paljon aikaisemmin ja paljon pidemmälle kehittyneitä. Ja se, että tietty asia herättää mielenkiinnon, ei tarkoita siihen uskomista. Tiede tutkii, ei perehtymättä syrjäytä.

Vierailija
BUSHMAN, long time no see
NÄIHIN UFO-juttuihin aivan kuten salaliittoteorioihinkin
pätee sama: Ne jatkuvat niin kauan, kuin niillä voi rahastaa
idiootteja, eli siis ikuisuuksiin !

No se ei suurimmalle osalla maksa yhtään mitään seurata noita juttuja

Vierailija
Yksö
Donari

Ei ole tarpeen. Heillä on jo omat tiedustelijansa jopa täällä
palstallakin.Sen voi päätellä eräiden kirjoittajien esittämien
teorioiden korkealentoisuudesta. ArKos itse on jopa lähes
varmasti nk.humanoidi.

Noin. Urjalan taikayö, laulanut Martti Innanen. Yksö ja John Carter ovat myös itse ilmoittaneet nähneensä avaruudessa, 300 miljoonan valovuoden päässä, Suuren traktorin. Tähän, kuten ennen laseja kolmiulotteisen elokuvan katsomiseen, tarvitaan Heisenbergin epätarkkuusperiaatetta.
Minä olen huomauttanut, että ehkä he ovat nähneet siellä mongolian- eli suomenhevosen, selässään itse Tsingis-kaani.

Nätti-Jussin juttuja. Kerran porukassa muudan jätkä kehuskeli käyneensä niin pohjoisessa, että täytyi jo kulkea kumarassa, kun taivas oli jo niin alhaalla. Nätti-Jussi: " No, näitkö sinä siellä edessä mustaa pistettä?" - " Näin minä." - " Se musta piste olin minä!"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat