Hyvä syy ostaa uusi elämä

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Ihme. Kun kirjautuu palstalle ja arvaa kuinka monta uutta viestiä edellisen käynnin jälkeen on tullut, arvaa usein melkein oikein.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Kommentit (3)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Yx toinenkin juttu liittyy tähän. Täältä on tollaset 278393 viestiä ja 5735 rekisteröityä käyttäjää. Miten joku pystyy jutteleen yksinään täällä tai esimerkiks vaikka et kuinka monta sellaista ketjua olette aloittaneet joihin ei ole tullut ainuttakaan vastausta? Nää on tosi outoja juttuja jos niitä käy funtsimaan.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

On tietty sellastaki et mietti joskus miks oma kommentti jää jonkun pitkän keskustelun viimeisex. Mulle on käyny useesti sillai. Sitä on ekaks ihan et kiitti, mä oon varmaan tosi mäntti tai joitain. Mut sitte alkaa olee et okei, ehkä mä sanoin täs vaan yksinkertasesti ihan kaiken ja oon sillai jotenki, tiätsä, en mä taho millään lesota, mut joka tapauksessa niinku et se tuntuu kieltämättä aika makeelta. Tosi outoo.

Mistä pääsenki siihen et musta tuntuu just siltä et pitäs lopettaa. Ei millään pahalla. On vaan sellane olo et tää ei etene niinku silleen mistä tulis hyvii filiksii enempää. On ollu ihan nastaa. Ihan tosi. Täst on hyvä lähtee, tälleen aamun koitteessa niinku sanotaan. Enkä mä oikeesti mikää vaari oo ollu. Vanha sielu enintään. Mut sellanenha näkyy sanomattaki. Muutenki on silleen et asiat on harvemmin ilmotusasioita. Senku tajuis nii ei tarvis aina olla aukomassa päätään.

Ei mut. Katellaan.

Uusimmat

Suosituimmat