Osta kukkia naisellesi.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Osta kukkia naisellesi. Perjantai ja viikonloppu tulossa. Mene kotiin kukkakaupan kautta. Yllätä rakkaasi ihan ilman mitään syytä. Takaan että kannattaa.

Maukkakin kävi kukkakaupassa ja houkutteli aasialaisen kollegan mukaan kukan ostoon. Kaverille oli toinen kerta elämässä kun osti kukkia vaimolleen. Eka kerta oli kun vaimo synnytti pojan, kahdeksan vuotta sitten. Näin ne kulttuurin rajat murtuu...

Vein myös kukkapuskan autovuokraamon tytölle joka auttoi eilen parin ylimääräisen asian järjestelyssä.

Vaimo otti omansa vastaan iloisin mielin ja nyt on kiva lähteä perjantai-illan viettoon ja dinnerille.

Hymyä huuleen. Nyt on PERJANTAI.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Tässä olet kyllä harvinaisen oikeassa.. Itse olen kukkien ostelua harrastanut harvakseltaan, noin kerran pari vuodessa, mutta viimeksikin kun kukkia vein tuli kotona puolisolle oikein tippa linssiin. Itse en ole ikinä tuota kukkien ostoa oikein tajunnut mutta jos toisen saa näin pienellä eleellä noin onnelliseksi niin taatusti kannattaa.

Vierailija

Itse joudun tilaamaan ne hänelle kotiin, koska hän asuu 800km päässä, mutta sen teen mielelläni Varsinkin kun tänään selvisi, että hän on saanut työpaikan. Jotenka Suville tämä viesti

Vierailija

No on kai maar meinaan sul Tiäremiäs sentäs äitis viäl elos. Osta sille kattos ny tai näino lähetä. Jos ette sattumalt kattos ny oo oikei hyvis kattos ny väleis, nii näino laita vaikka vaa jonku muu miähe nimel. Sii on äitilles anskattoonny funreerausta totanoinni loppuiäks ja hymyilee kattos ny itteksee sisäänpäin ja unelmoi. Tekee meinaan taatusti viikonlopuks onnelliseks.

Vierailija

Nyt on kello 3.30 täällä. Kuka osti kukkia vai ostiko kukaaan?
Maukka ei taidakkaan olla Moukka vaan ainoa palstan herrasmies.

Vierailija
skOh
Itse joudun tilaamaan ne hänelle kotiin, koska hän asuu 800km päässä, mutta sen teen mielelläni Varsinkin kun tänään selvisi, että hän on saanut työpaikan. Jotenka Suville tämä viesti

Olet hieno MIES!

Vierailija

Kuinkas moni nainen ostaa miehelleen kukkia? Kyllä miehestäkin olisi mukavaa saada kukkia mutta ei tule ikinä, vaikka kuinka monta kukkapuskaa olisi naiselleen kantanut.

Vierailija
Dima
Kuinkas moni nainen ostaa miehelleen kukkia? Kyllä miehestäkin olisi mukavaa saada kukkia mutta ei tule ikinä, vaikka kuinka monta kukkapuskaa olisi naiselleen kantanut.

Saiskos tästä jotain keskustelua aikaseks?

Vierailija
tiäremiäs
Ei mulla oo naisia.

Osta konvehti poikaystävällesi ja hiero hänen hartioita suitsukkeiden tuoksussa. Laita musiikkia soimaan:" Elton Johnin Candel of the wind".

Laske miehellesi kuuma kylpy ja laita siihen ruusun tuoksuista kylpyvaahtoa. Älä unohda kynttilöitä altaan reunalta.

100 % takuu.

Vierailija
Dima

Apus eka - ilmeisemminkin tähän ketjuun. Omille ja vieraille. Kyllä!

Voi miten joskus hymyilytti se mainos, jossa kehuttiin, että tee miehestä poika antamalla kukkia - meniköhän se nyt nuin. Reaktiot ovat olleet kauttaaltaan positiivisia.

Kukat kertovat sanatonta viestintää - erittäin miellyttävää sellaista.

Vierailija

Laiton kesällä ruusun eräälle neitoselle hänen uuteen työpaikkaansa. Interflora oli asialla. Neiti oli onnesta soikeana ja työkaverinsa kateellisia. Lopputulos kertakaikkiaan positiivinen.

Vierailija

Höh, kyllä minä ainakin olen ostanut ruusun useammin miehelle kuin kukaan mies minulle. Vaikken edes yltiöromanttinen luonne ole.

Vierailija

[size=150:22j3l0gx]Villiruusu[/size:22j3l0gx]

Näki poika ruususen,
ruusun kankahalla,
nuoren huomenhohtoisen,
luokse riensi riemuiten
innoll' ihanalla.

Punaruusu, ruusunen,
ruusu kankahalla.

Poika virkkoi: ”Poimin sun
ruusu kankahalla!”
Ruusu virkkoi: ”Vihlaisun
saat, ett' aina muistat mun,
liiku loitommalla!”

Punaruusu, ruusunen,
ruusu kankahalla.

Poimi poika huimapää
ruusun kankahalla;
ruusu pisti ryöstäjää,
ah! ja voi! jo voihki tää
tuskan tuiman alla.

Punaruusu, ruusunen
ruusu kankahalla.

J. W. Goethe
suom. Otto Manninen

Silläkin tavalla voi käydä. Onhan ne kukkaset mukava juttu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat