tälläistä olen puuhaillut

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Searl, testatika, wimshurs, De Palman kone.

Elikkä tutkinut overunity-laitteita

Sivut:

http://www.saunalahti.fi/lvihalli

Saa vinoilla..

Kommentit (11)

Vierailija
hangover
Searl, testatika, wimshurs, De Palman kone.
Elikkä tutkinut overunity-laitteita
Sivut:
http://www.saunalahti.fi/lvihalli
Saa vinoilla..

saako lisäkuvia tuosta depalman koneesta? kuvat 2 ja 3 puuttuvat.
näemmä tuolla on tuollaisesta rotoverteristakin. mikäs se semmoinen on? googlella kyllä löytyi vaikka mitä, mutta.. suomeksi?

MaKo71
Seuraa 
Viestejä1467
Liittynyt15.11.2006

Ihan loistavaa! Vaikka olenkin skeptinen ikiliikkujien ja sellaisten suhteen, niin jos asiaa tutkisin, niin nimenomaan tällä tavalla. Nämä tällaiset projektit ovat loistavia, vaikkeivat saavuttaisikaan alun perin suunniteltuja tuloksia.

Vierailija
hangover

Ei voi vinoilla.

Olen itse muutamankin sivun suunnitellut, ja noissa oli yksi perusvika, joka estää tarkemman tutustumisesn itse asiaan.

Etusivu on hieno. Ilmeisesti ihan aidosta tilanteesta otettu, siitä propsit.
Mutta muilla sivuilla tekstin takana on joko kuva tai vesileima, joka tekee niistä lähes lukukelvottomat. Jos haluat, että sivujesi aiheeseen tutustutaan, poista kuvat taustalta ja valitse jokin rauhallinen taustaväri, josta teksti erottuu, niin saat varmasti enemmän lukijoita sivuillesi.

Minä ainakin lupaan ne korjauksen jälkeen lukea. Heitä YV:llä jos/kun korjauksen teet. Itse aiheesta en välttämättä osaa sanoa huuta enkä haata.

Vierailija
Nukkumatti
hangover

Ei voi vinoilla.

Olen itse muutamankin sivun suunnitellut, ja noissa oli yksi perusvika, joka estää tarkemman tutustumisesn itse asiaan.

Etusivu on hieno. Ilmeisesti ihan aidosta tilanteesta otettu, siitä propsit.
Mutta muilla sivuilla tekstin takana on joko kuva tai vesileima, joka tekee niistä lähes lukukelvottomat. Jos haluat, että sivujesi aiheeseen tutustutaan, poista kuvat taustalta ja valitse jokin rauhallinen taustaväri, josta teksti erottuu, niin saat varmasti enemmän lukijoita sivuillesi.
Minä ainakin lupaan ne korjauksen jälkeen lukea. Heitä YV:llä jos/kun korjauksen teet. Itse aiheesta en välttämättä osaa sanoa huuta enkä haata.

nyt en kyllä ymmärrä ollenkaan. etusivullahan lukee pelkästään tekstiä valkoisella pohjalla, isolla, ja sitten linkkien takana on kuvia, ja tekstiä, valkoisella pohjalla mustaa, tai ehkä jopa harmaata tekstiä.
en ymmärrä mistä "aidosta tilanteesta otetusta" puhut, mutta tuntuu että menit jonnekkin ihan muualle sivuille.
mitään tausta-kuvia tai vesileimoja ei ole, yritin tsekkailla niitä linkkejä vielä pois tuolta lvihalli-sivuilta ja ei sieltäkään oikeen löytynyt mitään erityisempää häiritsemistä.

tuo rotoverter on kyllä kiinnostava aihe

Vierailija
esaruoho

nyt en kyllä ymmärrä ollenkaan. etusivullahan lukee pelkästään tekstiä valkoisella pohjalla, isolla, ja sitten linkkien takana on kuvia, ja tekstiä, valkoisella pohjalla mustaa, tai ehkä jopa harmaata tekstiä.
en ymmärrä mistä "aidosta tilanteesta otetusta" puhut, mutta tuntuu että menit jonnekkin ihan muualle sivuille.
mitään tausta-kuvia tai vesileimoja ei ole, yritin tsekkailla niitä linkkejä vielä pois tuolta lvihalli-sivuilta ja ei sieltäkään oikeen löytynyt mitään erityisempää häiritsemistä.

tuo rotoverter on kyllä kiinnostava aihe

Etusivulla on kuva mustalla pohjalla rälläkän kipinöistä! Ja seuraava teksti:
" NAVETTA T:MI

KEKSINNÖT JA VALMIIT TUOTTEET

TULOSSA SEURAAVAKSI

KOELAITE: ROTOVERTER

KOELAITE: SEARL (SEG) L

RAKENNETTU : DE PALMA

TULOSSA: TESTATIKA / WIMSHURST

LVI-ALAN TYÖT

LÄMMITYSVERKOSTOJEN PUHDISTUS

JONKINLAINEN FOORUMI

LINKIT

TILAA KEKSINTÖ:

YHTEYSTIEDOT

Sivut on vielä keskeneräiset,

ja kaikki linkit ei ehkä toimi.

Sisältökin korjautuu pikkuhiljaa.

Pyydämme kärsivällisyyttä..

"

Muilla sivuilla on taustakuvia/vesileimoja!

Mikä selain sulla on?
Päivitä se!

Vierailija

Saan sivuni kuntoon lähiaikoina. Kuvat ei vielä näy kaikilla selaimilla, ja foorumia ei voi foorumiksi kutsua...

Vierailija
esaruoho
kappas, mozilla firefoxilla ei näkynyt mitään taustakuvia mutta kyllä sitten internet explorerilla. olipa hauska huomaus
en o tuollaisia nähnykkään
mutta rotoverter-sivulla ei ainakaan ollut mitään
http://www.saunalahti.fi/lvihalli/muut%20sivut/rotovert

hyvin noita kyllä näkee lukee ku painaa vaa ctrl-a, jos taustakuvat häirizee

Exploreri käyttää epästandardia versiota CSS muotoiluista, joten sivu joka on tehty näkymään explorerilla oikein ei näy muilla selaimilla kunnolla, ellei niitäkin ole tehty lukemaan sitä koodia "väärin".

Tuttu temppu netin alkuajoilta. Exploreri tehtiin tahallaan niin, että sille tehdyt nettisivut eivät olleet yhteensopivia oikean HTML standardin mukaan toimivien nettiselainten kanssa.

Microsoft Wordilla nuokin nettisivut on laadittu, notta ei ihme jos ei näy muiden selaimissa oikein.

Vierailija

Outoa, minulla on Opera, joka tässä tapauksessa toimii samalla tavalla kuin IE, eikä kuten Firefox... kummallista.

Vierailija

"Microsoft Wordilla nuokin nettisivut on laadittu, notta ei ihme jos ei näy muiden selaimissa oikein."

Näin on näppylät.

Kokeeksi tein nuo, enkä jaksa opetella muuta. Mutta tuossa tulee apuja asiaan lähiaikoina.

Taustakuvatkin ovat liian suuria, hitaammalla yhteydellä aukeavat tod. hitaasti. Jos joku vielä modeemilla surffaa, ei ole toivoakaan saada taustakuvaa. Myöskin näyttää sivujen asettelu heittävän sen mukaan, minkälainen näyttö on, ja mitkä asetukset ovat. (kuvasin osan kuvista epähuomiossa n. 1 megan kokoisiksi..)

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Minulla son molemmat , niin se firefoxi ku seki se alkuperänen
mikälie EI , vai oliko IE .
Molemmilla nuo kuvat näkkyy yhtä hyvin .
Kaks sähkömoottoria peräkkäin , ja johtojen päässä
jotaki "patterinmolikoita ", mitä lie .
Yhessäkuvassa on televisio johon joku on päishänsä yrittäny piirtää viivaa,
mutta johan ne juoppojen viivat tiijethän.

Ei nuissa yhessäkhän kuvassa kukhan" rontelilla " eli kulmurilla hivonu.
Niin että hieraseppa Nukkumatti vielä kerran silimijä, jokhan se
yölliset rähmät vähäsen ohenis?

Uusimmat

Suosituimmat