musiikki

Seuraa 
Viestejä49
Liittynyt2.9.2006

minkälainen on musiikin vaikutus teidän elämään?omassa elämässä se on top 3.pakko kuunnella väliin jotain, että saa kylmän väreet ja mieliala kohenee.

Mitä tahdon,siihen kykenen.

Kommentit (10)

Vierailija

Ainakin Brahmsin kolmas sinfonia ja siitä poco allegretto-osa kuulu minun top 3-listaani. Saa kylmät päreet menemään.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Puhummeko nyt musiikista vai muzakista? Vihaan kaikkea tingeltangelia, mitä etenkin tulevan sesongin alla joka helskatan kaupassa tulee joka tuutista vain jotta "ihmiset pääsisivät joulutunnelmaan (ja ostaisivat enemmän)". Sen sijaan oikealla musiikilla on kyllä sijansa jokapäiväisessä elämässäni, mutta en silti voisi kuvitella kulkevani luurit korvilla ja toosa raikaen aina ja kaikkialla. Joskus hiljaisuus on parasta musiikkia.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
tiäremiäs
Musiikki on turhaa, olisi parempi paikka jos musiikkia olisi harvemmassa. Itse olen ainakin kyllästynyt kaikkeen musiikkiin.

kaikesta päätellen et ole kuullut klassikkoa nimeltä strapping young lad - you suck.

Vierailija

Musiikki on jumalten lahja ihmiskunnalle.
Näin ajateltiin ennen, ja musiikki oli arvostetuin taidelajeista. Nyttemmin kun kuuntelee radiota, on helppo olla eri mieltä.
Musiikki on kiinteä osa meikän elämää. Sitä teen ja aktiivisesti kuuntelen.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Täh ?? Millon son viimeksi ratiosta tullu musiikkija ??

En mie ainakhan siiittä toosasta ole musiikkija löytäny kymmenhin vuoshin.
Jotaki helvetin rääkkymistä se sieltä tullee, tiijjä sitte onko ne ventänhet
mikrofoonin sikateurastamolle, jossa kierosilmänen teurastaja päishäns ammuskellee sikoja.
Sille se ainaki minusta on kuullostanu.

Vierailija

Niinkuin kaikilla muillakin asioilla, myös musiikilla on erilainen merkitys eri ihmisille. On musikaalisesti lahjakkaita ihmisiä, monet ansaitsevat sillä jopa elantonsa. Sitten on "tiäremiehiä" joita ei kiinnosta musiikki ylipäätään. Ja kaikki muut ovat siltä väliltä.

Minulle musiikki on ihan oma maailmansa, kuten Lappi samoilijalle; aina joskus - kun aikaa on - uppoudun iltamyöhällä kuulokkeet korvilla, usein viinilasi kädessä, mielimusiikkini seuraan. Musiikki on minulle henkireikä, yksi olemassaolon tärkeistä elementeistä.

Ihmeekseni olen tavannut paljonkin ihmisiä, joille musiikki on yhdentekevä asia. Käsitykseni mukaan heidän elämästään puuttuu jotakin samaa, kuin seksielämä eunukilta. (Anteeksi banaali vertaus.)

Uusimmat

Suosituimmat