Incredible machines.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Japseilla näyttää olevan aikaa rakennella kaikenlaisia härpäkkeitä. Siitä vaan rakentelemaan vastaavia aivoituksia

http://www.totallycrap.com/video/incredible_machines

Kommentit (3)

Vierailija

Niin tämä video clip on itse asiassa kooste Japanilaisesta lasten ohjelmasta Pythagora Switch, joka tulee lähes joka päivä NHK kanavalta. Lapset tykkää kovasti ko. ohjelmasta.

Kyseeiset rakennelmat ovat harjoitustöitä yliopiston fysiikan opiskelijoille, eli proffa antaa aiheen joka pitää suunitella ja laskea valmiiksi ennenkuin se rakennetaan.

Työstä annetaan arvosana joka on sitä huonompi mitä enemmän pitää tehdä korjauksia suunittelun jälkeen itse rakennelmaan.

Vierailija

Kuinkakohan kauan yhden tämmöisen rakennelman tekemiseen ja keksimiseen oikein ne japanilaiset käyttävät aikaa?
Melko kekseliäitä sanon minä.

Vierailija
Viiksi
Niin tämä video clip on itse asiassa kooste Japanilaisesta lasten ohjelmasta Pythagora Switch, joka tulee lähes joka päivä NHK kanavalta. Lapset tykkää kovasti ko. ohjelmasta.

Kyseeiset rakennelmat ovat harjoitustöitä yliopiston fysiikan opiskelijoille, eli proffa antaa aiheen joka pitää suunitella ja laskea valmiiksi ennenkuin se rakennetaan.

Työstä annetaan arvosana joka on sitä huonompi mitä enemmän pitää tehdä korjauksia suunittelun jälkeen itse rakennelmaan.

vai pitää ne laskea valmiiksi. mahtaa olla vaikeata

Uusimmat

Suosituimmat