Minne kaikki ÄLYKKÄÄT kirjoittajat kadonneet ???

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

MINNE ovat kadonnet kaikki ÄLYKKÄÄT kirjoittajat ?

NOH.. "Bomt" joskus harvoin kirjoittaa, mutta entä "Tintti",
"Merteuil", "Dr.Strangelove", "Lierikki", etc. ???

ETTEN antaisi väärää todistusta, onhan toki edelleen "John Carter"
"Lentotaidoton" ja muutama muukin .

"BUSHMAN" kaipaa HAASTEITA !

KAUHISTUTTAVA ajatus: EIHÄN "BUSHMANIN" ylivoimainen
älykkyys ole pelästyttänyt noita ?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jos ne älyää tehdä jotain palkallista mieluummin kuin jorista täällä vaivanpalkalla.
Ja pahustako itse täällä kuppaat

Vierailija

huomaan kaipaavani tinttiä ensimmäistä kertaa elämässäni... olisipa hän vierelläki branleni lentäessä kohti kattoa! saisimme nauttia yhdessä valkoisesta sateesta, joka kastelee meidät kuin sade, puhdistaa kuin pyhä vesi... ah, niin minä tinttiä kaipaan!

Vierailija
tietää
Jos ne älyää tehdä jotain palkallista mieluummin kuin jorista täällä vaivanpalkalla.
Ja pahustako itse täällä kuppaat

SITÄ minäkin joskus ihmettelen ???

ALTRUISMINI saa joskus kyyneleet silmiini

Vierailija
useri
sinä olet käännyttänyt
kaikki älykkäät vastustajasi
puolellesi...

jeesuksen nimen...
*phööf*

NO SITÄHÄN se "

Vierailija

Keskustelupalstoilla on harvoin paljon älykkäitä. Tosin kyllä Fysiikka, Kemia ja Matematiikka palstoilla aika paljon fiksua juttua näkee, mutta tämähän on nimenomaan tiede aiheista keskustelua. Sivustolta löytyy nyt enemmän politiikkaa ja niitä "trollien" maailmanloppu keskusteluja. Eikö tänne pitäisikin sallia vain tiedeaiheet niin pysyisi "trollitkin" poissa. Trolleja on tuplasti enemmän kuin älykästä keskustelua ylläpitäviä. Älkääkä vähätelkö Bushmanin viestiä sillä se pitää paikkansa. Olen itse vasta liittynyt, mutta olen kyllä näitä keskusteluja jo aikoinaan alkanut seuraamaan. En kyllä tiedä olenko mikään tietäjä. Olen kirjoittanut myös kaikkiin politiikka ja maailmanloppu palstoille, mutta niin on monet muutkin.

Vierailija

BUSHMAN on idioottimaisuudellaan ja teinimäisyydellään ajanut kaikki jo vähemmänkin älykkäämmät kirjoittelijat pois.

Vierailija
Kalle Korruptio
BUSHMAN on idioottimaisuudellaan ja teinimäisyydellään ajanut kaikki jo vähemmänkin älykkäämmät kirjoittelijat pois.

Unohtamatta tietenkään Liittyneen osuutta asiaan.

Vierailija
BUSHMAN, long time no see

Ja minä?

Vierailija
BUSHMAN, long time no see

"BUSHMAN" kaipaa HAASTEITA !

KAUHISTUTTAVA ajatus: EIHÄN "BUSHMANIN" ylivoimainen
älykkyys ole pelästyttänyt noita ?

älykkäät kirjoittajat lienevät hävinneet koska foorumin nykyinen jokseenkin älyvapaa trolleista koostuva teinimeininki ei tarvitse älyllisiä kirjoittajia...

Vierailija

Palstan yleisestä älykkyystasosta kertoo jotakin se, että Bushman kaipaa älykkäämpää seuraa. Huom! Tällä en ota kantaa B:n älykkyyteen; tekstiensä perusteella hän tuskin kuuluu keskivertoa tyhmempiin kansalaisiin, kuten puolet meistä muista...

Vierailija

Kyllä ne tuulimyllyt vastustajina alkaa tympimään jossakin vaiheessa. Joillakin on ilmeisesti älyä pysyä poissa.
Tämä palsta on häpeäksi nimelleen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat