Maailmanlopun profeetat ovat täällä taas!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Miksi bruttokansantuotetta pitää aina lisätä. Eikö joskus vois olla tyytyväinen siihen mitä on, ja lisätä bruttokansan hyvinvointia?

Vierailija

Hyvinvointi kun lisääntyy bruttokansantuotteen myötä. Sanoisin, että hyvinvointi on lisääntynyt viimeisen 50 vuoden aikana.

Vierailija
Matti E Simonaho
Miksi bruttokansantuotetta pitää aina lisätä. Eikö joskus vois olla tyytyväinen siihen mitä on, ja lisätä bruttokansan hyvinvointia?

No, millä hitolla me sitten maksaisimme kaikki nämä hullut sotaretket ja asevarustelut ?

Vierailija

Voisitko selventää mikä tuossa uutisessa on kornia mielestäsi? Sehän on skenaario eikä lama nyt kaikkia ihmisiä tapa niinkuin Jumala Tuomiopäivänä aikoo tappaa. Tyly jätkä.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Duski
Hyvinvointi kun lisääntyy bruttokansantuotteen myötä. Sanoisin, että hyvinvointi on lisääntynyt viimeisen 50 vuoden aikana.

Sekoitat vaurastumisen hyvinvointiin.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Ehkä erot menestyvien ja köyhien välillä tasoittuvat ja yksilöt näissä ryhmissä sekoittuvat - ainakin niin päin, että rikkaitten joukosta tipahtaa porukkaa köyhälistöön, kun alun perin menestyneitä yrityksiä romahtaa. Toisaalta osa rikkaista pysyy vauraina, ja tuloerot näin ajatellen kasvavat. Mutta ainakin ennenlamainen köyhä voi huomata, ettei hän ole yksin syypää tilanteeseensa vaan olot voivat todella köyhdyttää ihmisiä.
Ihmiset myös saavat tilaisuuden oppia sen, onko maallinen mammona ja menestys hyvinvoinnin tae.

Vierailija

Yksityiskohtiin sen kummemmin puuttumatta, voimme siis todeta että minä alan kaivamaan kuoppaa. Ja minä kaivan, ja kaivan, ja mitä alemmas minä pääsen, sitä kuumempi tulee. Kunnes tulee niin pirun kuuma että joudun palaamaan takaisin niin että hippullat vinkuu - takasin mistä aloitin - ja lapoioida pirun lujaa osan takaisin. Kun tilanne on rauhoittunut, palaan takaisin sille kohtaa millä olin peittänyt ja alan kaivamaan siitä, tai aloitan uuden kuopan kaivamisen.

Vierailija

Ylikansoitettu sanotaan. Kehittymättömien maiden kehittymätön teollisuus on yksi haitoista. Otetaan esimerkiksi Kiina jonka väkiluku on toistaiseksi suurin (Intia mennee ohi ellei ole jo mennyt). Kiinan teollisuudessa käytetään vielä pääosin kivihiiltä joka on erittäin suuri päästöjen tuottaja. Olen kuullut tästä jostain lähteestä jota en juuri muista ja olen pitkälti samaa mieltä. Kommentteja kyseiseen asiaan kiitos.

Vierailija
Rohvessoor
Ylikansoitettu sanotaan. Kehittymättömien maiden kehittymätön teollisuus on yksi haitoista. Otetaan esimerkiksi Kiina jonka väkiluku on toistaiseksi suurin (Intia mennee ohi ellei ole jo mennyt). Kiinan teollisuudessa käytetään vielä pääosin kivihiiltä joka on erittäin suuri päästöjen tuottaja. Olen kuullut tästä jostain lähteestä jota en juuri muista ja olen pitkälti samaa mieltä. Kommentteja kyseiseen asiaan kiitos.

No eipä ole länsikään kovin innokkaasti Kyotoa noudattanut

Vierailija
Toinen tuleminen
Rohvessoor

No eipä ole länsikään kovin innokkaasti Kyotoa noudattanut

Miksi pitäisi, kun 17.000 eturivin tiedemiestä vastustaa sitä?

Vierailija
Rohvessoor
Puhutaan faktoista, eikä annetta köyhille, kehittymättömille tai pienille sääliä.

Ja FAKTA on, että länsi on yhä maailman ehdottomasti suurin saastuttaja !

Vierailija
Toinen tuleminen
Rohvessoor
Puhutaan faktoista, eikä annetta köyhille, kehittymättömille tai pienille sääliä.

Ja FAKTA on, että länsi on yhä maailman ehdottomasti suurin saastuttaja !

Osittain näin!

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006
Duski

Niinhän se onkin! Jopa Afrikassa bkt/hlö on kasvanut koko ajan, vaikka vasemmisto/ympäristöihmiset uskottelevat toisin. Afrikka ei ehkä ole paras esimerkki hyvinvoinnin kasvusta, koska siellä hyvinvointi jakaantuu epätasaisemmin kuin kehittyneissä maissa, mutta parempaan suuntaan ollaan koko ajan (uskoakseni) menossa.

Etelä-Korea kehittyi viimeisten 50 vuoden aikana Afrikan kaltaiselta tasolta kehittyneiden maiden joukkoon. Miksei tämä voisi onnistua myös Afrikan valtioilta?

Perimmäinen kysymys lienee se, että mitä etelä-Koreassa tehtiin oikein, ja mitä Nigeriassa, Ghanassa, Gabonissa, jne... tehtiin väärin?

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Byrokraatit ja hallitus on syynä!!! Verratkaa Pohjois- ja Etelä-Koreaa, toinen on täysin kehittymätön kommunistivaltio ja toinen taas on länsimaistunut ja kehittynyt demokraattinen valtio. On selvää mistä ero johtuu. Samaa voi katsoa suuremmassa mittakaavassa Kiinan kohdalla jonka taloudellinen kehitys on vasta pikku hiljaa alkamassa. Kommunistivaltio ei hyväksy muuta kuin oman johdon ja aatteen. Ei anneta kansalle vapaita käsiä kehittyä kun kaikki kielletään jo hyvissä ajoin ennen kuin on ehditty suunnitellakaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat