Voiko v*tutukseen kuolla?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tuossa taannoin sain sen verran huonen numeron matikan kokeesta, että tiesin saavani todistukseen seiskan Se oli ainoa kerta, kun kuvittelin kuolevani siihen helvetilliseen v*tutukseen. Uskovatko muut tähän väitteeseen?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija
Phoneman
Tuossa taannoin sain sen verran huonen numeron matikan kokeesta, että tiesin saavani todistukseen seiskan Se oli ainoa kerta, kun kuvittelin kuolevani siihen helvetilliseen vitutukseen. Uskovatko muut tähän väitteeseen?

Pilailetko? Minä olisin ratkennut riemusta jos olisin saanut matematiikasta seiskan.

Vierailija

Sillon kun vituttaa tarpeeksi niin alkaa olla jo hauskaa. Itseäni aina alkaa jossain vitutuksen vaiheessa naurattamaan, että miten kaikki taas voi mennä päin vittua.
Niin ja saksalaisethan tekivät kokeita "voiko vitutukseen kuolla" joskun 40- luvulla. Ja jotkut jopa selvisivät

Vierailija

”Tuossa taannoin sain sen verran huonon numeron matikan kokeesta, että tiesin saavani todistukseen seiskan. Se oli ainoa kerta, kun kuvittelin kuolevani siihen helvetilliseen vitutukseen. Uskovatko muut tähän väitteeseen?”

Sudanilainen kertoi: ”En omistanut juuri muuta kuin maatilkun ja risaisen paidan. Menin silti naimisiin ja sain kuusi lasta. Vaimoni kuoli aidsiin, jota itsekin sairastan. Lapsistani kaksi kuoli malariaan, kaksi aidsiin ja loput kaksi tappoivat naapuriheimon vihamiehet. Karjani kuoli kuivuuteen, kotini tuhoutui maanjäristyksessä, viikkoon en ole saanut muuta suuhunpantavaa kuin likaista ojavettä, mutta kyllä minulla muuten menee ihan hyvin. Olen ihan onnellinen.

anklebone
Seuraa 
Viestejä475
Liittynyt21.8.2006

Voiko vituttaa niin paljon, että ei enää vituta?

Omalla kohdalla vastaus on, että voi. Kelasin, että voi vit** tätä vitutusta, mä en jaksa tätä enää, eli haistatin vitut vitutukselle. Kokeilkaa, huutakaa mahdollisimman kovaa ja antakaa tunteiden purkautua! Sitten tulee _positiivinen_ laskufiilis sen riehumisen jälkeen.

ähh.. suljetulle kai tie taas vie..

Olisi paljon parempi roikkua puussa ja syödä banaania.

Vierailija
Phoneman
Tuossa taannoin sain sen verran huonen numeron matikan kokeesta, että tiesin saavani todistukseen seiskan Se oli ainoa kerta, kun kuvittelin kuolevani siihen helvetilliseen vitutukseen. Uskovatko muut tähän väitteeseen?

Seiska paha.... ootko hikipinko?

Mulle seiska on tarpeeks.
Kasi on jees.
Ysi on siunaus.
Kymppi on taivaan lahja.

Kutonen kyllä jo ketuttaa.

Vierailija
Tarkkailija

Sudanilainen kertoi: ”En omistanut juuri muuta kuin maatilkun ja risaisen paidan. Menin silti naimisiin ja sain kuusi lasta. Vaimoni kuoli aidsiin, jota itsekin sairastan. Lapsistani kaksi kuoli malariaan, kaksi aidsiin ja loput kaksi tappoivat naapuriheimon vihamiehet. Karjani kuoli kuivuuteen, kotini tuhoutui maanjäristyksessä, viikkoon en ole saanut muuta suuhunpantavaa kuin likaista ojavettä, mutta kyllä minulla muuten menee ihan hyvin. Olen ihan onnellinen.

Jumalauta että juuri tuollaiset tyypit sitten v*tutaakin mua yli kaiken.

Vierailija

Samael kirjoitti:
"Jumalauta että juuri tuollaiset tyypit sitten v*tutaakin mua yli kaiken."

Mitäs pahaa sudanilaiset ovat sinulle tehneet?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Joo, ketuttaa huolella tuollaset marttyyrit.
Melkoinen marmattaja tuo tekstin sudanilainen - "hei, huomaattekste, mulla menee päin vittuu, mut ei täs mitään - normihomma"
Jos ei voi suoraan sanoa, että menee päin persettä, niin olis sit ees hiljaa.
Samat sanat muuten tän topikin alottajallekin. "Mä oon niin hyvä matikas, et toi on tosi surkee numbba" -tyyppi ei oikein natsaa.

Aiheeseen - potutukseen voi kuolla, jos ei osaa hallita omia päänsisäisiä juttujaan. Vai mitä kummaa sakkia ne itsariveijarit oikein on?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Phoneman

Kyllä siihen voi tavallaan, itselläni ainakin kun kaiketi on jotain häikkää elektroniikassa niin ei se vitutus laske sitten millään vaikka kuinka tavaraa hajoaisi. Kuulin tuossa taannoin että joku ihmisen biosähkö voi aiheuttaa pään räjähtämisen jos keskittyy tai muuten "käyttää" sitä liiaksi/liian nopeasti ilman lämmittelyä. Joltain shakkipelaajalta räjähti kesken matsin

Sivulla (jota en muista) kerrottiin myös että mikäli kohisee korvissa kun on hiljaista niin se voi olla merkki "ylitsevuotavasta" tai samantapaisesti käyttäytyvästä sähköstä. En itse ole tutkinut asiaa sen tarkemmin kun satuin vain löytämään sellaisen sivun.

Vierailija

Kunnon vitutuksesta kannattaa avautua vaikka kavereille. Sitten vitutukselle on helppo naureskella. Joku koenumero on nyt niin vähäpätöinen asia, että tuskin siitä kovin suurta vitutusta saa. Ainahan voit uusia sen tentin ja ottaa siitä kympin vitutuksen tuomalla voimalla.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Ja nyt kun tässä hieman avaudutaan, niin tulkoon suoraan sanottua: SE KOENUMERO ON SUORASSA SUHTEESSA ANNETTUUN PANOKSEEN. Titta på spegeln tai jotain sinnepäin. Ei siis voi se numero keljuttaa vaan se, ettei tullut panostettua aiheeseen tarpeeksi.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Tarkkailija
Samael kirjoitti:
"Jumalauta että juuri tuollaiset tyypit sitten v*tutaakin mua yli kaiken."

Mitäs pahaa sudanilaiset ovat sinulle tehneet?

Sitä, että voivat olla paljon kurjemmissa olosuhteissa onnellisia kuin SAMAEL täällä läskinä hyvinvoivana valittavana rasistisena suomalaisena. Se vituttaa näitä hyypiöitä. Joku osoittaa henkisen ylivertaisuutensa, joku, josta on tottunut ajattelemaan, että neekeriapina. Kun tämä neekeriapina onkin onnellisempi kuin itse on, niin sitten vituttaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat