Todisteita eri rotujen älykkyyseroista

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eikä "uusnatsien" sivuilta, vaan YLE:n. Mustilta siis puuttuu tietty älykkyys/aivorakennegeeni, joka mahdollistaa esim. kaupunkimaisen järjestäytyneen yhteiskunnan synnyttämisen. (tahi peräti ylläpitämisen?) Tämä rakenne on syntynyt sen jälkeen, kun ihmiset lähtivät Afrikasta. Sinne jääneet siis jäivät evoluution kelkasta. Näkeehän sen nyt jumankavita jokainen omin silmin muutenkin, että rotuja on, sano joku sosiologiprofessori mitä tahansa. Jos joku ei erota ruotsalaista esim. austraalian aboriginaalista tai pygmistä niin kumma juttu. Itse olis parempi mennä koulun penkille tollasten järjen jättiläisten. Miksi tuolaiset saavat olla opettajina yliopistossa saastuttamassa nuorisoa vastenmielisillä opeillaan?

http://www.yle.fi/genreportaalit/portaa ... tunid=5665

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts= ... :0:0:0:0:0

Riippumattoman kansalaisjärjestön, Suomen Sisun sivuilla aiheesta käytään myös ansiotunutta ja korkeatasoista keskustelua:

http://www.network54.com/Forum/171225/

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Se väitti vähän aikaa sitten jossain numerossaan, että rotuja ei ole. Meinasin peruuttaa tilauksen. Minkä takia Tiede-lehti levittää valheellista poliittista propagandaa?

Jos rotuja ei ole, niin minkätakia esim. valkoiset saavat valkoisen lapsen, ja neekerit vastaavasti pikkuneekerin. Jos rotuja ei olis, niin silloinhan nämä lapset syntyis sattumanvaraisesti. Tutkijat eivät muka ole löytäneet eroja eri rotujen geenien väliltä. Jos tämä ilmiö, jonka syntymisistä selitin, ei johdu geeneistä, niin mistä sitten?

Omin silminkin tosiaan voi nähdä, että esim. ruotsalaisella ja pygmillä on valtava ero. Ja hullujenhuoneeseen joutuis semmonen, joka esim. kiistäis eri koirarotujen olemassaolon.

Toisaalta, jos rotuja ei ole, niin miten voi olla rotusortoakaan, josta jokapaikassa vouhotetaan?

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005
|YLE|
Mikään geeni ei toimi ainoastaan aivoissa, vaan jonkun geenimuodon rikastuminen voi johtua sen eduista aivan muualla ihmiselimistössä.

Vihaan rasisteja. Olenko siis rasisti rasisteja kohtaan?

∞ = ω^(1/Ω)

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005
Debatoija
Eikä "uusnatsien" sivuilta, vaan YLE:n. Mustilta siis puuttuu tietty älykkyys/aivorakennegeeni, joka mahdollistaa esim. kaupunkimaisen järjestäytyneen yhteiskunnan synnyttämisen. (tahi peräti ylläpitämisen?) Tämä rakenne on syntynyt sen jälkeen, kun ihmiset lähtivät Afrikasta. Sinne jääneet siis jäivät evoluution kelkasta. Näkeehän sen nyt jumankavita jokainen omin silmin muutenkin, että rotuja on, sano joku sosiologiprofessori mitä tahansa. Jos joku ei erota ruotsalaista esim. austraalian aboriginaalista tai pygmistä niin kumma juttu. Itse olis parempi mennä koulun penkille tollasten järjen jättiläisten. Miksi tuolaiset saavat olla opettajina yliopistossa saastuttamassa nuorisoa vastenmielisillä opeillaan?

http://www.yle.fi/genreportaalit/portaa ... tunid=5665

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts= ... :0:0:0:0:0

Riippumattoman kansalaisjärjestön, Suomen Sisun sivuilla aiheesta käytään myös ansiotunutta ja korkeatasoista keskustelua:

http://www.network54.com/Forum/171225/

Mikä **ttu teitä kuulapäitä vaivaa? Teillä on omat kivat fooruminne, kuten tuossa yllä. Se ei riitä, pakko on tulla , vaikka Tiede-lehden palstalle höyryämään. Oletteko Marttakerhonkin sivuilla häiriköimässä?

Kumpikaan mainitsemistasi linkeistä ei kerro yhtään mitään. Ensimmäinen kertoo geenimuunnoksesta, ja toinen kertoo, ikävä kyllä, turkulaisnuorten fiksuudesta.

Jos noista nyt jotain johtopäätöksiä pitäisi tehdä, se olisi se, että:
TURKULAISET POIS SUOMESTA ROTUA PILAAMASTA!

Joo...

Same shit, different day...

Vierailija

kuten paljon muustakin. Minä vaikutan myös Arvopaperilehden keskustelupalstalla nykyään nimimerkillä pörssipeluri. Toteaisin vielä sen, että samat vasemmistokukkahatutut, jotka kieltää rotujen olemassaolon, voisivat ihan yhtä järjellisesti kieltää sukupuolten olemassaolon esim. väitteellä "rotu" on sosiaalinen konstruktio. Vähän samaan tapaanhan he kyllä väitävät, että miesten ja naisten erot johtuu kasvatuksesta eikä geeneistä. Tosiasiallisesti erot johtuvat tosiaankin geeneistä. Yhtä järkevä on perustelu, että rotujen tai sukupuolten sisällä on suurempaa vaihtelua, kuin mitä rotujen tai sukupuolten välillä keskimäärin. Tosiaankin, miesten ja naisten esim. keskimääräinen pituusero on 7 senttiä, mutta esim. miesten pituus vaihtelee hyvin yleisesti 160- 200 sentin väliltä. Teemmekö siis johtopäätöksen, että sukupuolia ei ole?

Vierailija
Debatoija
blaa blaa blaa

Ihan vain mielenkiinnosta, kerropa nyt kertaalleen ne ihmisrodut vaikkapa, no, keskustelun vuoksi.

Edit: Tähän mennessä antisi on ollut:
a) kirjoitat myös Arvopaperilehden chattiin (tämä tehnee sinusta jotenkin uskottavan, vai?)
b) ihmisrotuja on, koska koirarotujakin on (argumentaatiovirhe, väitteestä ei loogisesti seuraa tätä johtopäätöstä
c) ihmisrotujen olemassaolon kieltäminen on samaa kuin sukupuolten kieltäminen (argumentaatiovirhe, katso edellä).

Vierailija

Minä en ole mikään kuulapää, vaan varakas sijoittaja. Ihan omin avuin tyhjästä olen luonut nyt 40 ikä vuoteen mennessä tollasen 700 k euron omaisuuden.

Onhan toki kovin valitettavaa, jos reaalimaailma ei vastaa sinut euforisia visioitasi ja utopioitasi. Minä kumminkin mieluummin elän reaalimaailmassa, kuin uskon kaiken maailman propagandistista paskaa.

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
Debatoija
Minä en ole mikään kuulapää, vaan varakas sijoittaja. Ihan omin avuin tyhjästä olen luonut nyt 40 ikä vuoteen mennessä tollasen 700 k euron omaisuuden.

Onhan toki kovin valitettavaa, jos reaalimaailma ei vastaa sinut euforisia visioitasi ja utopioitasi. Minä kumminkin mieluummin elän reaalimaailmassa, kuin uskon kaiken maailman propagandistista paskaa.

Tämä viimeistään todistaa ettei varakkuus korreloi älykkyyden kanssa paskan vertaa.

Vierailija
Debatoija

Harmi ettet 40 ikä vuoteen mennessä ole oppinut kirjoittamaan suomea.

Vierailija

No kolme päärotua ovat tietty negroidit, aasialaiset ja valkoset. Voihan tota jaottelua jatkaa vaikka kuinka pitkälle. Kaikkien äo-testien mukaan mustat ovat keskimäärin tyhmempiä. He pärjäävät myös huonommin valkoisia vastaan, vaikka olivat eläneet adoptiolapsena samassa perheessä. Ylipäätään koko Afrikan nykyinen tila on mustien omaa syytä siinä mielessä, että heillä ei ole tarvittavia hengellisiä ominaisuuksia pitämään yllä länsimaisen kaltaista järjestäytynyttä kehittyvää yhteiskuntaa demokratioineen. USA:n eri kaupunkien rikostilastotkin ovat saman ilmiön takia suoraan verrannollisia siellä asuvien mustien osuuteen, ihan niinkuin vaikka autovakuutusten kalleuteenkin.

Vierailija

Sinä siis kiistät tuon ylen sivuilla ollen jutun aivoihin vaikuttavien geenien eroista eri rotujen välillä?

Tottakai, koska aina joka juttuun täytyy laittaa nämä rasismivarotukset, niin juttua on koitettu pehmentää jollain muodollisilla varauksilla. Tosiasiassa nyt on kumminkin sitten jo paljastettu, että eroja tosiaan on ihan tieteellisestikkin.

Tietty sinunkaltaiset monikultturistajat pyrkii kiistämään tai salaamaan tällaiset tutkimustulokset.

Vierailija
Debatoija
No kolme päärotua ovat tietty negroidit, aasialaiset ja valkoset.

Eli kaksi ihonvärin, yksi maanosan mukaan? Loogista.

Voihan tota jaottelua jatkaa vaikka kuinka pitkälle.

Voi toki. Entä sitten?

Kaikkien äo-testien mukaan mustat ovat keskimäärin tyhmempiä. He pärjäävät myös huonommin valkoisia vastaan, vaikka olivat eläneet adoptiolapsena samassa perheessä.

Sinulta lienee turha pyytää linkkiä yhteenkään tieteelliseen tutkimukseen? Vinkki: Suomen Sisu ei ole tieteellinen julkaisu.

IsoJussi
Seuraa 
Viestejä987
Liittynyt16.3.2005

Ihan hauska kuitenkin nähdä, varakas sijoittaja, huolesi puhtaan valkoisen rodun puolesta. Puhtaasta suomenkielestä et sitten olekaan niin huolissasi...

Same shit, different day...

Vierailija

No minä tuotankin tekstiä vähän eri nopeudella kuin sinä. Sinulta tuntuu parin lauseenkin väsääminen kestävän ikuisuuksia. Kyllä minäkin voisin tarkastaa tunnin verran joka repliikkiä, mutten nyt oikein jaksa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat