Tilan vilosofiaa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tässäpä teille tilan erilaisia simsalapim käsitteitä.

Laajeneva tila

Ilmestyvä tila

Kaareutuva tila

Tippuva tila

Ylös nousemus tila

Supistuva tila

Katoava tila

Maan tila

Savor

;):)

Ps. Löytyykö lisää tilan käsitteitä?

Savor

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Eikö tätä trolli-perse Savoria saada kuriin?!
Mikä helvetillinen vimma saa ihmisen spammaamaan tieteellistä palstaa ympäri vuorokauden?

Oletko tosiaan niin muiden hylkäämä no-life henkilö, joka elää tämän palstan kautta ja menee vessaan masturboimaan kun joku vaivautuu väittämään vastaan älyttömille jutuillesi?

Toisaalta meidän tulisi tukea tätä meidän pientä Savor-ressukkaa ja osoittaa hänelle huomiota, silloin kun hän sitä haluaa, mutta rajansa kaikella...

Onko kenelläkään muulla mielipidettä asiaan? Tokihan savolainen tajunnanvirta on aina kuulunut suomalaiseen kulttuurielämään ja suosittelenkin Savoria avaamaan suunsa seuraavan kerran vasta Kuopion kaupunginteatterin näyttämöllä.

Vierailija

Laajeneva tila ja kaareutuva tila on pseudotiedettä.

Kyllähän tila voi aivan yhtä hyvin kuorsata tai hieroa, jos se kerta kykenee laajenemaan tai kaareutumaan.

Kaareutuvalla tilallahan väitettään olevan kyky vaikuttaa massallisiin kappaleisiin ja näin olen tila voi aivan yhtä hyvin silitellä teitä alkuräjähdysteorian kannattajia.

Savor

Vierailija
Savor

Kyllähän tila voi aivan yhtä hyvin kuorsata tai hieroa, jos se kerta kykenee laajenemaan tai kaareutumaan.

Kaareutuvalla tilallahan väitettään olevan kyky vaikuttaa massallisiin kappaleisiin ja näin olen tila voi aivan yhtä hyvin silitellä teitä alkuräjähdysteorian kannattajia.

Savor

Olet ali-ihminen.

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005
Tiede-lehti 7/2006
Itsepetoksen räikeimpiä muotoja lienee transsendentaalinen illuusio. Siinä itsensä Korkeimman valituksi uskova ajattelee, että juuri hänelle on annettu lopullinen totuus. Valittu voi myös uskoa, että Korkein on antanut juuri hänelle tehtäväksi paljastaa ja repiä alas "eksyneiden" eli eri tavoin asioista ajattelevien "itsepetokset".

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija
derz
Tiede-lehti 7/2006
Itsepetoksen räikeimpiä muotoja lienee transsendentaalinen illuusio. Siinä itsensä Korkeimman valituksi uskova ajattelee, että juuri hänelle on annettu lopullinen totuus. Valittu voi myös uskoa, että Korkein on antanut juuri hänelle tehtäväksi paljastaa ja repiä alas "eksyneiden" eli eri tavoin asioista ajattelevien "itsepetokset".

Ajatukseni, joka voi olla vähän väärässä, mukaan me olemme kaikki yhtä ja samaa energiaa eli luojaa eli älykästä sunnittelijaa ja näin ajatukseni mukaan ei ole olemassa jotakin ulkopuolista korkeampaa, joka voisi antaa meille mitään, puhumattakaan totuuksia.

Savor

Vierailija
Savor
Minä en usko mihinkään sokeasti.

Uskotteko te tilan laajenemiseen ja kaareutumiseen?

Savor

En sokeasti.

Vierailija
Armitage
Savor

Savor

En sokeasti.

Oletko siis nähnyt tilan kaareutuvan tai laajenevan?

Savor

Vierailija
Savor
Armitage
Savor

Savor

En sokeasti.

Oletko siis nähnyt tilan kaareutuvan tai laajenevan?

Savor

En sokeasti.

derz
Seuraa 
Viestejä2431
Liittynyt11.4.2005

Täytyypi odotella vuoteen 2007, jolloin Gravity Probe B:n keräämä data on analysoitu ja tutkimusraportti saatu valmiiksi.

Savorille tiedoksi, että tuo Gravity Probe B lähetettiin avaruuteen mittaamaan juuri yleisen suhteellisuusteorian ennustamaa aika-avaruuden kaareutumista. Jos GPB:n mittaukset ovat sopusoinnussa yleisen suhteellisuusteorian kanssa, niin sinäkin joudut myöntämään: energia todellakin kaareuttaa aikaa ja avaruutta!

∞ = ω^(1/Ω)

Vierailija
derz
Täytyypi odotella vuoteen 2007, jolloin Gravity Probe B:n keräämä data on analysoitu ja tutkimusraportti saatu valmiiksi.

Savorille tiedoksi, että tuo Gravity Probe B lähetettiin avaruuteen mittaamaan juuri yleisen suhteellisuusteorian ennustamaa aika-avaruuden kaareutumista. Jos GPB:n mittaukset ovat sopusoinnussa yleisen suhteellisuusteorian kanssa, niin sinäkin joudut myöntämään: energia todellakin kaareuttaa aikaa ja avaruutta!

Juu, ilmeisesti tulokset ovat jo aikaisemmin valmiit, mutta onhan ymmärrettävää, että omille fyysikoille annetaan vähän etumatkaa, jos nimittäin jotakin uutta ja mullistavaa tuloksissa havaitaan, niinkuin tietysti tullaan havaitsemaan.

Savor

Vierailija
Vihtori Kosola
Savor

Savor

Olet ali-ihminen.

Pelkkä floodaava työtön typerys.

Vierailija

Savor, minulla on kädessäni yhden (1) metrin korkeudella shampanjapullo. Päästän pullon vapaaseen pudotukseen antamatta sille lisävauhtia, ja heittämättä sitä ylöspäin.

Kuinka pitkän ajan kuluttua pullo kohtaa maanpinnan?

Tahtoisin nähdä miten kaikenteoriasi avulla tämä ongelma on selvitettävissä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat