Missä sinä olet? :);):)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Missä sinä olet nyt?

Oletko aivoissasi ja jos olet, niin oletko varma että olet aivoissasi?

Nykyisellä ihmisen vajavaisella tekniikalla saamme elävää kuvaa lähettävän kameran esim. autoon joka on maapallon toisella puolella ja sinä voit katsoa kuvaruutua ja kokea ikäänkuin olevasi maapallon toisella puolella tuon auton sisäpuolella.

Voimme aivan hyvin olla yhtä ja samaa energiaa eli luojaa eli älykästä suunnittelijaa joka on kaikkialla yhtä aikaa, niin että olemme kokeneet kaiken, koemme kaiken ja tulemme kokemaan kaiken.

Jos näin, niin silloin se minkä teemme toisillemme, tulee tehtyä ikäänkuin itsellemme.

Missä sinä siis nyt olet?

Savor

;):)

Kommentit (8)

Vierailija

fyysisesti savor on samassa universumissa meidän muiden kanssa, mutta henkisesti hän on astetta, ehkä jopa kahta, ylempänä.

Vierailija
kaapo
niin ja minä olen kotona tällä hetkellä. koti on paikka, jossa viihdyn ja jossa on tietokone.

Jaa, eikös tilanne ole se, että kehosi on kotonasi, mutta missä SINÄ olet, siellä kehosi sisällä? Korviesi välissä? Kantapäissäsi? Se asia, joka jotain aina haluaa, ja jonka nimissä lausut asioita, sanoen, "minun mielestäni..", sinun mielestäsi, missä sinä olet?

Toivottavasti en puhu ristiin Savorin kanssa tästä sinuudesta ja sekoita hänen aivoituksiaan omillani...

Vierailija
Armitage
kaapo
niin ja minä olen kotona tällä hetkellä. koti on paikka, jossa viihdyn ja jossa on tietokone.

Jaa, eikös tilanne ole se, että kehosi on kotonasi, mutta missä SINÄ olet, siellä kehosi sisällä? Korviesi välissä? Kantapäissäsi? Se asia, joka jotain aina haluaa, ja jonka nimissä lausut asioita, sanoen, "minun mielestäni..", sinun mielestäsi, missä sinä olet?

Toivottavasti en puhu ristiin Savorin kanssa tästä sinuudesta ja sekoita hänen aivoituksiaan omillani...

Ihan hyvin se meni.

Vaan onko meidän oltava kehomme sisäpuolella?

Avausviestissäni esittämä esimerkki puoltaa sitä, ettemme välttämättä ole esim. aivoissamme, vaikka sellaisen kuvan saammekin.

Savor

Vierailija
Armitage
kaapo

branleh

Vierailija
Savor
Armitage
kaapo

Ihan hyvin se meni.

Vaan onko meidän oltava kehomme sisäpuolella?

Avausviestissäni esittämä esimerkki puoltaa sitä, ettemme välttämättä ole esim. aivoissamme, vaikka sellaisen kuvan saammekin.

Savor

Niin, minulla alkaa olla aika vahvasti sellainen olo, ettemme ole olemassa ollenkaan, ego on harhaa, johon tämä vartalo evoluution pakottamana harhauttaa uskomaan. On olemassa nykyhetki ja sen kokijakunta. Loppu on enemmän tai vähemmän harhaa.

Uusimmat

Suosituimmat