Oletteko osallistuneet WIKIPEDIAN kehitystyöhön?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Wikipedia http://fi.wikipedia.org/wiki/Etusivu on todella siisti ilmainen ja vapaasti muokattava tietosanakirjaprojekti. Moniko teistä on osallistunut artikkelien luontiin tai muokkaamiseen. Itse olen osallistunut kymmenkunnan alkeishiukkasfysiikan artikkelin kirjoittamiseen tai muokkaamiseen. Useista aihealueista poikkitieteellisesti löytää jo parhaimmat artikkelit Wikipediasta.

Kommentit (15)

Vierailija

Todella vähän. Kirjoitin suomen Wikipediaan Informaatioarkkitehtuuri-artikkelin sekä korjailin jotain kotikaupunkiini liittyviä faktoja. Siinäpä ne.

Vierailija

Jonki verran olen täydentänyt. Loin alkuperäisen Mikkelin rautatieasema-artikkelin, alkuperäisen Curien lämpötila-artikkelin ja lisäsin paljon teksiä artikkeliin "Metallisidos".

pöhl
Seuraa 
Viestejä875
Liittynyt19.3.2005

Joskus korjannut joitakin virheitä. Itse en ole lainannut omiin opiskelujuttuihin mitään Wikistä. En luota Wikipedian tietoihin, kun jokainen voi muokata artikkeleja, vaan haluan varmistuksen tiedoille myös jostain muusta lähteestä.

Vierailija

wikipediaa lueskellessa jo tietämäni asiat palautuvat hyvin mieleen. käytin joskus wikipediaa kirjoituksiin valmistautuessani.

muokannut en ole mitään

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Firefoxin oikolukua tullut testattua muutamiin artikkeleihin ja korjailtua selviä virheitä. Olen lapsesta lähtien pitänyt tietokirjoista ja mielestäni Wikipedia on kyllä netin parhaita ideoita.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Imagine
Abdul Az
Osallistun kuin osallistunkin.

Eikös se ole ihan faktapohjainen projekti?

Jos sielä on jotain seksi pohjasia aiheita niin Maukalla olis paljon annettavaa.

Vierailija

Jep, tottakai kehitysyhteistyöhön osallistutaan! Vuosittain kustannan muutaman sataa juroa eräälle numibialaiselle kölville, joka sen myötä saa asuntonsa, vaatteensa, ravintonsa, perusterveydenhoitonsa ja peruskoulutuksensa mutta ei sitten sen enempää!

Uusimmat

Suosituimmat