Linkitä juomasi

Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Tähän voi laittaa sitten juoman mitä juo. Että nekin, jotka ei juo voisivat iloita juojan puolesta - tai yhtyä iloon, jos samaa juomaa löytyy.

Minä juon nyt calvadosta: Berneroy Blend nro 18

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Kommentit (160)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Joo, en huomannut tuota"linkki"-sanaa, minkä laitoin. Voi olla ettei ole sallittuakaan.
Tässä kuitenkin nuoruudestani Mathews Southern Comfort, juomahan oli kai Janis Joplinin mieleen?

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

No nyt se juoma on tämä näin aamutuimaan, simpura minä poika olen taas tikkana pystyssä, vaikka voisi lauantaiaamuna nukkua kuinka pitkään:

Illalla ehkä tämä:

raakana tätä ei juo pirukaan, mutta drinkissä ei aiheuta ikävää sivumakua, toisin kuin esim. koskenkosva, hyi saatana!

Niinhän sitä sanotaan, että Joplin hukkui Southern Comfort-puloon...

Vierailija

Sanotaan, että asiat, jotka eivät koskaan mene pois muodista ovat käteinen raha, musta väri ja Gin tonic.

Käteisestä en olisi niin varma.

Vierailija

scylla. Vaihda ihmeessä presidenttiin, on parempaa. Se on oma mielipiteeni. En tietenkään käske. Kotikaljaa, ja kahvia vahvempiin aineisiin en koske. Viina, ym aiheuttavat niinpaljon murhetta, ja itkua, että en halua niitä osakseni. Aamu aukeaa mustalla kahvilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat