Vatsalihakset

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tota noin... no asia on silleen että olen huomannut että vatsalihakseni ovat hieman eri korkeudella vasemmalla ja oikealla puolella... Oikealla korkeammalla.. olen pelannut muutamia vuosia sulkapalloa. voiko se johtua siitä? vai onko se normaalia... vai todella epänormaalia... ovatko ne enää koskaa samalla korkeudella... onko se hengen vaarallista kuolenko siihen mistä se johtuu haluan tietää...

Kommentit (13)

Vierailija

Joo... kuten kuvan henkilöllä... mutta sehän näyttää oudolta... miksei se voi olla samalla korkeudella...

Vierailija

Ei ole mitään erillisiä vatsalihaksia. Tai on, mutta niistä ainoastaan yksi - pitkittäinen vatsalihas - muodostaa ns. sixpackin. Sixpack syntyy siten, että sidekudossuikaleet ovat eräänlaisena verkkona lihaksen päällä ja lihas pullistelee verkon raoista. On melko tavallista, että sidekudokset eivät ole täysin symmetriset. Itse lihaksen toimintaan tämä ei vaikuta.

Vierailija

Korjaa asia oluella ja makkaralla!
Peitä esteettinen haitta kunnon läskikerroksella, ja kyllä tytöt taas tykkää!

Vierailija
Andy
Ei ole mitään erillisiä vatsalihaksia. Tai on, mutta niistä ainoastaan yksi - pitkittäinen vatsalihas - muodostaa ns. sixpackin. Sixpack syntyy siten, että sidekudossuikaleet ovat eräänlaisena verkkona lihaksen päällä ja lihas pullistelee verkon raoista. On melko tavallista, että sidekudokset eivät ole täysin symmetriset. Itse lihaksen toimintaan tämä ei vaikuta.

Muodostaako se pitkittäinen vatsalihas itse asiassa 8-packin vai ovatko ne alimmat lihakset eri lihasta?

Vierailija
Eimikäänviisas
Tota noin... no asia on silleen että olen huomannut että vatsalihakseni ovat hieman eri korkeudella vasemmalla ja oikealla puolella... Oikealla korkeammalla.. olen pelannut muutamia vuosia sulkapalloa. voiko se johtua siitä? vai onko se normaalia... vai todella epänormaalia... ovatko ne enää koskaa samalla korkeudella... onko se hengen vaarallista kuolenko siihen mistä se johtuu haluan tietää...

Niinhän ne kaikilla on..

Vierailija
nm
Eimikäänviisas

Niinhän ne kaikilla on..

Mulla ainakin on erittäin symmetriset

Vierailija
IronLionZion
Korjaa asia oluella ja makkaralla!
Peitä esteettinen haitta kunnon läskikerroksella, ja kyllä tytöt taas tykkää!

hyvä että tältäkin palstalta löytyy perinteisiä suomalaisia miehiä.

Vierailija
Massi^-
nm
Eimikäänviisas

Niinhän ne kaikilla on..

Oliks pakko kertoa, nyt joku saa traumoja, kannattaa lihottaa itsensä ettei sikspäkki näy, ??

Vierailija
nm
Massi^-
nm
Eimikäänviisas

Niinhän ne kaikilla on..

Oliks pakko kertoa, nyt joku saa traumoja, kannattaa lihottaa itsensä ettei sikspäkki näy, ??

Ei kun pitää laihduttaa (ei painoa vaan rasvaprosenttia) vielä lisää, että näkyy vielä paremmin

Uusimmat

Suosituimmat