Miehiä syrjitään ravintoloissa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos mies ja nainen tilaa viinipullon niin tarjoilija kaataa miehelle pienen määrän viiniä maistettavaksi. Tämä tuo ylimääräistä rasvaa miehelle joka kertyy vuosien mittaan läskiksi.

Kommentit (10)

Vierailija

Juu, sala liitto ! Näin miehet hiljalleen tapetaan maan päältä ennen aikojaan ja me vanhat naiset kaappaamme vallan.

Oikeesti tapa on jäänne vanhoilta ajoilta, jolloin herrasmies tunsi viinit naisia paremmin. Maistamalla viiniä hidalgo tarkistaa, että kavala ravintoloitsija ei tarjoa pilaantunutta viiniä hänen daamilleen.

Vierailija
teini
Jos mies ja nainen tilaa viinipullon niin tarjoilija kaataa miehelle pienen määrän viiniä maistettavaksi. Tämä tuo ylimääräistä rasvaa miehelle joka kertyy vuosien mittaan läskiksi.
Eikohän joku tee tästäkin väitöskirjan.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olen myös huomannut että kivannäköiset teinitytöt pääsee ravintolaan missä on ikäraja 24 vuotta, vaikka tytöillä ei ole ikää edes 20.

Itse en pääse kun näytän 15 vuotiaalta.

Ja varmasti olisi kannattavampi asiakas, koska juon rehellisesti viinaa enkä juurikaan kuluta aikaa ihmisten kanssa jutteluun.

Juoni
Seuraa 
Viestejä1461
Liittynyt20.10.2005
tiäremiäs
Olen myös huomannut että kivan näköiset teinitytöt pääsee ravintolaan missä on ikäraja 24 vuotta, vaikka tytöillä ei ole ikää edes 20.

Itse en pääse kun näytän viisitoista vuotiaalta.

Ja varmasti olisi kannattavampi asiakas, koska juon rehellisesti viinaa enkä juurikaan kuluta aikaa ihmisten kanssa jutteluun.

Ja näyttäisi olevan tottakin vielä.

Vierailija

Tiäremies, näytä papreit, ei se sen vaikeampaa ole. Naiset varmaan pääsevät ilman papereita miehiä helpommin siksi, kun heistä on yleensä vaikeampi päätellä ikää.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Olen myös huomannut että kivannäköiset teinitytöt pääsee ravintolaan missä on ikäraja 24 vuotta, vaikka tytöillä ei ole ikää edes 20.

Älä turhaan kadehdi. Kun ne tytöt ovat sen 24 ja menevät etsimään työtä, heiltä kyllä otetaan se minkä ovat siihen asti hymyilemällä ja silmiä räpyttämällä saaneet.

Itse en pääse kun näytän 15 vuotiaalta.

Kokeile joskus vetää puku päälle. Saamasi kohtelu muuttuu aivan täydellisesti.

Et ole. Tyttöjä suositaan, kun ravintoloitsijat tietävät että miehet eivät suinkaan tule heidän lääviinsä ostamaan törkeästi ylihinnoiteltua viinaa vaan iskemään nuoria naisia. Jos paikalla on miesten keskuudessa maine, että siellä on runsaasti naisia tarjolla, se houkuttelee sinne sitä törkyhintaista viinaa ostavia miehiä vastaavasti enemmän.

Noilla itsekeksityillä ikärajoilla ei ravintoloija edes saa juridisia ongelmia, kunhan katsoo että tytötkin ovat lakisääteisen 18 täyttäneitä.

Vierailija

Joskus kun raahautuu ravintolaan juomaan sitä viinaa, niin saa hätistellä innokkaimpia pois häiritsemästä. Miksihän naiset aina olettavat, että miehet ovat siellä iskemässä heitä? Ja sekin häiritsee, että pitäisi olla tarjoamassa drinkkiä...

Vierailija
iisti
Joskus kun raahautuu ravintolaan juomaan sitä viinaa, niin saa hätistellä innokkaimpia pois häiritsemästä. Miksihän naiset aina olettavat, että miehet ovat siellä iskemässä heitä? Ja sekin häiritsee, että pitäisi olla tarjoamassa drinkkiä...

täällä sama ongelma. pari kertaa yhden yön juttuihin olen päätynyt...

Vierailija

Tästä tuli mieleeni muuan strippi mainiosta Non Sequitur -sarjakuvasta (Helsingin sanomissa nimellä Väärä johtopäätös). Mies seisoo kuvassa ravintolan edustalla. Ikkunassa on valtava ilmoitus, jossa lukee suurin kirjaimin "Etnisen ja seksuaalisen suvaitsevaisuuden päivä". Alapuolella lukee pienellä "Pidätämme oikeuden olla tarjoilematta valkoisille heteromiehille".

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
iisti
Joskus kun raahautuu ravintolaan juomaan sitä viinaa, niin saa hätistellä innokkaimpia pois häiritsemästä.

Miksi ihmeessä ravintolaan pitää mennä viinaa juodakseen? Mitä muuta etua kuin mahdollisuuden tutustua seuraa hakeviin naisiin ravintolaympäristö antaa kotiin nähden?

Miksihän naiset aina olettavat, että miehet ovat siellä iskemässä heitä?

Olisiko sillä mitään tekemistä asian kanssa, että suurin osa miehistä on ravintolassa juuri tuosta syystä.

Ja sekin häiritsee, että pitäisi olla tarjoamassa drinkkiä...

No kehitä vielä vähän puoleensavetävyyttäsi, niin ne naiset alkavat tarjota.

kaapo
täällä sama ongelma. pari kertaa yhden yön juttuihin olen päätynyt...

No kaapo pääsee epäilemättä mielen musertavasta ongelmastaan, kun lakkaa riehumasta rautojen kanssa ja vaihtaa kevytlevitteet silavaan ja proteiinit keskikaljaan.

Uusimmat

Suosituimmat