NALLEN LOISTAVA KAUPPA 4.1 MILJARDIA

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onhan ollut suuri uutinen jo eilisestä, kun Nalle Wahlroos myi Sampo-pankin, ja sai ennenkuulumattoman hinnan 4.1. miljardia. Entisen Postipankin-Leonian hinta oli muhinut yli kaksinkertaiseksi. Kaikkiaan valtio on saanut Nallelle myynnin jälkeen ulos pankista osingot mukaan lukien 2.8 miljardia. Valtiolla on yhä Nallen rahastoissa 15 prosenttia.
Ja niinpä myös Heinäluoma oli kaupasta onnellinen.

Leonian myynti Nallelle tehtiin Paavo Lipposen ja kokoomuksen hallituskaudella. Kauden lopulla Paavon suostumuksella myös syydettiin 4 miljardia Soneran kautta Saksaan. Se kai oli tulva-apua Schröderin sosdemeille. Jutun käsittely poiki vaalien Jälkeen asiassa porua pitäneen Anneli Jätteenmäen käsittelyn. Ville Itälä huusi: " Rikollinen!". Olihan kokoomus mukana sekä Leonian myynnissä että Soneran seikkailuissa.
Tällä tavoin sosdemien ja kokoomuksen Suomessa virheet korjataan.

Sekä vaselistit ja SKP, vaikka ilman omia kansanedustajia, olivat kannattamassa Jäätteenmäen käsittelyä, ei virheiden. Näinhän se on mennyt pitkän aikaa.

Että mihinkäs niitä Nallen rahaston varoja sitten käytettäisiin?
Voisiko irrota edes muru köyhälle, edes miljoona korvaukseksi työstäni, ja työni edelleen jatkamiseen? Minä en suinkaan ole korvausta vastaan
" Etelärannalta", ikävä vain, että tähän asti ei ole tullut senttiäkään.
SKPn meteli maksamisesta on ainakin huomattavan ennenaikaista, toivottavasti ei ihan perätöntä. - Tietenkin maksujen tulee perustua selviin tarvittaessa julkisuudenkin kestäviin asiakirjoihin eli dokumentteihin, ei
pimeisiin lainvastaisiinkin maksuihin.

Kas, kun aihe ollenkaan tähän asti ei ole kiinnostanut palstalaisia.

Taistolainen köyhä poika Nalle sai " riittävät palkankorotukset", mutta
ei toki ihan köyhä ollut ennen sitäkään. Pesämuna, jota hän kävi kasvattamaan, oli Mandatum. Ja häntä seurasi sosdemien ja kokoomuksen suosio. Kuten usein muitakin varakkaita taistolaisia, vaikka ei läheskään niin varakkaita.

Kuten jo Jeesus sanoi, sille, jolla on paljon, on annettava lisää, se, jolla vähän, on otettava entinenkin pois. Eli usean tuhannenkin köyhän varat ovat onnellisempia yhden rikkaan käsissä.

Tänään 16.10.20006. Taitaa äänestyslisäys sittenkin onnistua.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

JOO, raha menee rahan luo !

"Buntan" sosialistipojasta on kasvanut kunnon porvari !
Näin ne ikää myöten viisastuvat. Jotkut. Eki ei kasvanut ulos
potkuhouisistaan ja leikkii edelleen sosialistia .

MYYDÄÄN eduskuntatalo ja hallituskin ulkomaille,
josko siellä osaisivat hoitaa provinssinsa asiat
paremmin !

Vierailija

MISSÄ se kapitalisti on ?

Kapitalisti omistaa kapitaalia.

"BUSHMAN":illa on vain 15 vuotta vanha sarkatakki.

SEKIN saattaa olla velipojan 15 vuotta sitten
käydessä unohtama .

Vierailija
tyson
Oletko Bushman kommunisti?

EN . ( vaikka onhan KOMUKOILLA:kin joitain hyviä ajatuksia,
esim. tasajako, jota kannattaisin lämpimästi, puolet
Liliukselta mulle ! )

Vierailija
BUSHMAN, long time no see
tyson
Oletko Bushman kommunisti?

EN . ( vaikka onhan KOMUKOILLA:kin joitain hyviä ajatuksia,
esim. tasajako, jota kannattaisin lämpimästi, puolet
Liliukselta mulle ! )

Tästä bushmanin heikosta hetkestä piti ottaa ihan screenshotti. Nyt tässä alkaa olla jo todellisia maailmanlopun merkkejä ilmassa.

Mikään ääripää ei ikinä ole hyväksi. Ei komukoiden eikä kapitalistien. Millä me löydetään tähän kurjaan maailmaan semmonen tasapuolinen järjestelmä joka ei vie ihan kaikkea köyhiltä rikkaille?

Tai hei! Demarit ja Kokoomushan sen on keksiny. Annetaan kaikki valuutta ilmaseks ulkomaille nii ei tartte täällä tapella! Eikä ole edes mitää utopiaa.

Vierailija

Aina Wahlroossista kiva kuulla, lämmittää mieltä nähdä miten tavallinen virkamiehen poika on kerryttänyt tuollaisen miljoonaomaisuuden, varsinkin kun miettii, että kaikilla suomalaisilla on nykyisin jopa paremmat edellytykset samaan.

Vierailija

Voi sanoa, että Nalle ja minä edustimme ja edustamme yleisesti taistolaissuuntaisessa liikkkeessä ääripäitä. Nalle omaisuuksineen oli sentään ihan liian iso poika, ja hän pääasiassa hankkikin sen hoitoon lisäarvon riistämisen kunnon koulutuksen, taistolainen touhuilu jäi vähiin.
Ja luultavasti hänen uransa voi katsoa olelen menestyksekäs, ja lie tärkeätä, että hän loi myös myös suhteet sinne, missä niillä oli merkitystä.
Suhteilla taistolaisiin ei sittenkään ollut. Ja sitäpaitsi brezhneviläinen neuvostoasuuntainen sosialismi romahti.

Ja niin romahti myös taistolaisuus. Moni oli saanut " riittävät palkankorotukset"; useimmista heistä tuli tyypillisiä poroporvareita. Ihan samanlaisia kuin Amerikassa. Jäljelle kyllä jäi kateus kaikkia niitä kohtaan, jotka ovat onnistuneet menestymään tai edes psyvymään elossa kuulumatta " oikeitten työläisten" kermaan.

Minä taas oli köyhä ja hyvin pieneksi katsottu, ja joskin tuota taistolaisjoukkiota teoriassa etevämpi, ja laskemaana, juuri senpä takia minua ei kaivattu, ja toisaalta olin vasta kehitykseni alussa. Nyt olen kuitenkin päässyt melkoiselle tiedon tasolle niillä alueilla, joisa tietoa olen koonnut ja kehitellyt. Minunkaan ei tarvitse kysellä taistolaisiölta, miten tulisi " tiedostaa", miten asiat ovat. Olen yhtä riippumaton heistä kuin Wahlroos. Ja sepä heitä potuttaa eli kenkuttaa eli vituttaa paljon enemmänkin kuin Wahlroos. Wahlroos tuli ylhäältä, rikkaista, sen he voivat antaa anteeksi ja pitää jopa itsestään selvänä. Mutta kun minä olen tullut alhaisosta, heitä alempaa, sitä he eivät kestä. Katsovat hampaat irvissä kuin pässi aidanraosta, luskuttavat kuin verikoira, ja purisivatkin kuin verikoira. Mutta viimeksi kyllä puremaan olen päässyt minä. Ja puren lisää, jos nuo itsestään eli kermasta suuria luulevat vieläkin yrittävät.

Leikin ajatuksella, että istuisin joskus Nallen seurana hänen limusiinissaan, ja hän esittelisi, kuinka rikkaat elävät. Sillä vaikka minä tiedänkin heidän yhteiskunnallisesta asemastaan jotakin, heidän elämästään aseman ulkopuolella en juuri mitään. Ja Nalle puolestaan saisi valaistusta, miten köyhät elävät, ja mikä on käsitykseni ihan koko maapallostakin.

Mutta nyt ensiksi pitäisi saada sitä työkorvausta ja apu-eli tukiraha.

Minä en tiedä koskaan tavanneeni Nalle Wahlroosia. Onko hän todennut joskus tavanneensa minut, sitä en tiedä.

Korkea-arvoisin tapaamani suomalainen tähän asti, hän tosin paneelin puolella, minä vain yleisössä, oli silloinen valtiovarainministeri Mauno Koivisto. Varsinaisesti henkilökohtaisesti emme tavanneet emmekä keskustelleet. SKDLn-SKPn keskusteluissa tietysti voi nähdä Aleniusta ja Pessiä, noina muinaisina aikoina.

Vierailija

[quote="tsiki"]Aina Wahlroossista kiva kuulla, lämmittää mieltä nähdä miten tavallinen virkamiehen poika on kerryttänyt tuollaisen miljoonaomaisuuden...

Vierailija

Nallea ei voi pitää kovin älykkäänä ihmisenä. Jätkällä on ollut rahaa tehdä mitä huvittaa, mutta tekee töitä aina vaan. Minä eläisin prosentilla sen omaisuudesta elämäni onnellisena loppuun asti, tekemättä enää ikinä päivääkään töitä.

Vierailija
Horrabin
Nallea ei voi pitää kovin älykkäänä ihmisenä. Jätkällä on ollut rahaa tehdä mitä huvittaa, mutta tekee töitä aina vaan. Minä eläisin prosentilla sen omaisuudesta elämäni onnellisena loppuun asti, tekemättä enää ikinä päivääkään töitä.

Sinä olet vetelys ja laiskimus. Sellaisa tällä palstalla toki monet hyvin nuoretkin nörtit sohvaperunat. Sinä olet kuin keloutuva petäjä, jollaisena eräs taizstolaispässi koetti täällä esittää minut.

On rikas yleensäkin aina ollut älykäs rahan tekemisessä, lisäarvon riistämisessä. Ja Nallelta tuo nousu, oliko Suomen kolmanneksi, lie melkoinen saavutus.

Rahan tekemisen taito ja saavutukset eivät kyllä todista yhtään mitään tietotaidosta ja saavutuksista elämän muilla aloilla. Ei edes sitä, että hankitun laatuvaimon kanssa tehdyt jälkeläisetkään olisivat kyvykkäitä, edes rahanteossa. Raha antaakin rikkaille ihan liian paljon valtaa ja vaikutusvaltaa muihin asioihin. Siitä osoituksena USAn sotapolitiikka ynnä USA-vetoinen laitostiede.

Vierailija

Lisäksi Björn Wahlroos on TUKEA TARVITSEVA JUURIKASVILJELIJÄ.
156 000 euroa vuodessa nostaa.

Vaan eiväthän minua haukkuvat ja puremaankin yrittävät SKP-verikoirat tuomitse entistä taistolaista veljeään Nallea. Varsinkin kun tämä on myös hankkinut omaisuuttaan paljossa sosdekein avustuksella. Hän on järkevä ihminen.

Minulla ei ole omaisuutta, siis minä en ole SKPn kannalta järkevä ihminen.

Mihin Nalle käyttänee osin ihan näkyvättä ansiotta saamaansa omaisuuden lisää ja muuttamista rahaksi.

Brasiliassahan, ja osassa Argentiinaaakin, on suuria alueita odottamassa suurenmoista öljyviljelyn aikaa. Ks. aihe " Metsät, öljyenergia ja Pekkarinen". Josko ei Nalle jo olisi osannut haistaa, yhtä hyvin kui9n luonnon karhutr hunajaa.

Hämeenlinnassahan kulki yksi karhu, vaikka niiden pitäisi olla jo nukkumassa. Halusiko tavata hyväosaista veljeään Björniä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat