Vaihtoehtoinen Suomi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen tässä miettinyt, miten Suomen olisi käynyt, jos 20-30 sitten vuotta totaalinen ydinsota olisi syttynyt supervaltojen välille? Olisiko Suomi selvinnyt esim radioaktiivisesta saasteesta 2000-luvulle?

Kommentit (2)

Vierailija
Toinen tuleminen
Olen tässä miettinyt, miten Suomen olisi käynyt, jos 20-30 sitten vuotta totaalinen ydinsota olisi syttynyt supervaltojen välille? Olisiko Suomi selvinnyt esim radioaktiivisesta saasteesta 2000-luvulle?

??? Oletko nähnyt koko suomen kattavaa 10 metristä betonibunkkeria jonka sisällä elämme? Kaikkihan sen tietävät että semmoinen on rakennettu. Siksi just aurinko ei juuri koskaan paista meillä ja suomeen tuotavat tavaratkin maksavat niin julmetun paljon enemmän kuin missään muualla maailmassa (paitsi norjassa jossa bunkkeri on 20 metriä paksu).
Tietysti suomi olisi selvinnyt saasteesta kun kerran emme voineet osallistua koko rähinään, eihän meillä ole ydinasetta, ei ainakaan virallisten tietojen mukaan, todellisuudessahan semmoisia tietty meillä on mm. otaniemen koeydinlaboratorion lähistöllä olevassa parkkihallissa parisenkymmentä kappaletta piilossa (monikärkisiä ja 34tkm kantomatkalla varustettuja).

Voi jeesus nut sentään!

Vierailija

No, tämä nyt oli vain pelkkää FIKTIOTA!

Itse uskon, että mahdollisen ydinsodan seurauksena noin miljoona Suomalaista olisi joko kuollut tai syntynyt vammaisina johtuen säteilysairauksista, noin miljoona olisi paennut, ja tämän päälle vielä tullut noin miljoona Venäläistä pakolaista. Lyhyesti sanoen;Suomi olisi kasnakunta tuhoutunut täysin! Aika hyvinhän siitä 1990-luvusta selvittiin; vain puoli miljoonaa työtöntä

Uusimmat

Suosituimmat