Miten UFO lentää?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mikä toimii ufojen moottorina? Onko tätä koskaan yritetty selvittää silminnäkijöiden pohjalta? Kiinnostaako tutkijoita selvittää asia? Ei ole todistettu, että ufoja ei olisi olemassa. Entä jos niitä on? Olisiko mahdollista nykytietämyksellä selvittää ufojen arvoitus?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Eli miten lentää "tunnistamaton lentävä esine"?

Sehän selviää kun tuo lentävä esine tunnistetaan. Siihen asti voimme jatkaa spekulointia internetin keskustelupalstoilla.

Vierailija

UFO lentää alumiinifolion sisällä. Gravitaatio, vuorovesivoima, mangneettisuus ja ydinvoimat eivät yllä sen foliohatun sisälle.

MINÄKIN pystyn leijumaan ja siirtymään paikasta toiseen valoa nopeammin, AJATUKSEN VOIMALLA

deepndark
Seuraa 
Viestejä2644
Liittynyt4.10.2005

ne lentää neutromien ja protonien magneettikentän avulla. sisällä moottorissa on pelkästään yhtä niistä jotka halajaa vastakkaisen luo - ne sitten vain suuntaa kohteen niihin atomeihin jotka ovat haluamassa sunnassa.

Halki, poikki, pinoon - pois mielestä.

Vierailija
Ananda
Eli miten lentää "tunnistamaton lentävä esine"?

Sehän selviää kun tuo lentävä esine tunnistetaan. Siihen asti voimme jatkaa spekulointia internetin keskustelupalstoilla.

Niinpä just. Jos nyt vaikkapa otan lähettyville 10 erilaista "tavaraa", sanotaan nyt esimerkiksi kivenmurikka, savikiekko, puukeppi, cd-rom levy, kuuluisa nokian puhelimeni jolla olen kehunut heittäväni vesilintua jne... niin jos katsoja ei tunnista mikä niistä se on niin sehän on UFO. Tässä tapauksessa lentämiseen tarvittavan tekniikan voi todistaa ainoastaan sillä että jos on nähnyt minun sen heitettävän ilmaan.. Eri juttu on sitten tunnistamaton putoava esine UDO, esimerkiksi nyt jonkin puulajin lehti, linnun paska tai muu vastaava, nehän ei siis lennä vaan putoaa..., miten siis ensin selitetään se että lentääkö joku vai putoaako, omalla voimalla vai jonkun 3-osapuolen lähetysvoimalla?

Vierailija

Ufoilla on useampia voimanlähteitä, koska meitä tarkkailevia sivilisaatioita on useita, mutta yleisin on kenttä/vaihemoottori. Siinä vaihdetaan aluksen luoman kentän vaihetta/suuntaa suhteessa ulkoiseen kenttään.

Vierailija

Hyvältä kuullostaa. Heitän kuluneen vitsin. Ei muuta kun tämän kenttä/vaihemoottorin toimintaperiaate ja piirustukset tänne, niin jaetaan fysiikan Nobel ja miljarditulot tästä salaisuudesta.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Taasko tämä pitää selittää.

Systeemi pelittää niin, että gravitaation kenttä ohjataan aluksen ohi. Kun johonkin suuntaan halutaan siirtää, raotetaan kentänohjainta. Raotetaan esimerkiksi Kuuta kohti, jolloin Kuu vetää alusta suuntaansa. Tai raotetaan yleensä vain pois päin esimerkiksi Maasta, jolloin koko muu kaikkeus sillä suunnalla vetää alusta kohti. Jos halutaan vaakaliitoa, niin raotetaan kohti horisonttia. Näin se homma kulkee ja gravitaation käyttäminen kiihdytykseen on siitä miellyttävä, että aluksessa olevat kokevat vain etävoimia. Jokaista solun atomia kiskotaan toisin sanoen yhtä aikaa ja aluksen operaattori on lähinnä painoton kaikista suurimmankin kiihtyvyyden aikana.

Mikä etu on etävoimalla kiihdyttämisessä? Yksi iso etu on se, että kiihdytettävä projektiili kestää äärettömän kiihdytyksen. Tuosta johtuvat joissakin dokumenteissa nähdyt älyttömän nopeat projektiilin sik-sak-liikeet (luultavasti operaattori on nukahtanut tai ollut juovuksissa tuon manööverin aikana). Ei ole mitään rajaa kiihdytyksellä ja hidastuksella, kun on oikea metodi.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija

CIA:n,FBI:n ja RAY:n salaisita raporteista käy ilmi että yleisin tunnettu "vierailijoiden" alus on mallia xml23-45 joka viittaa orgaaniseen materiaaliin.
Alus on siis eräänlainen rakennettu elollinen olio. Tämän meduusan tapaisen "olion" alaosa on lähes läpinäkyvä ja yläosa on hopeanharmaata nahkaa, tästä johtuen monesti huomataan vain tämä yläosa, jolloin vaikutelma lautasen näköisestä aluksesta on valmis. Alus eräällä tavalla sykkii itseään liikkeelle sähköimpulssien mukaan.
Eräs tiedemies joka on toiminut NASA:n, ESA:n ja VESA:n palveluksessa( erotettiin mielenhäiriön vuoksi) on kertonut että nämä alukset sisältävät niin kehittyneen järjestelmän että alus voi toisinaan saavuttaa tietoisuuden.

No siinä tarpeeksi bullshittiä yhdelle päivälle.

Vierailija
Paul M
Taasko tämä pitää selittää.

Systeemi pelittää niin, että gravitaation kenttä ohjataan aluksen ohi. Kun johonkin suuntaan halutaan siirtää, raotetaan kentänohjainta. Raotetaan esimerkiksi Kuuta kohti, jolloin Kuu vetää alusta suuntaansa. Tai raotetaan yleensä vain pois päin esimerkiksi Maasta, jolloin koko muu kaikkeus sillä suunnalla vetää alusta kohti. Jos halutaan vaakaliitoa, niin raotetaan kohti horisonttia. Näin se homma kulkee ja gravitaation käyttäminen kiihdytykseen on siitä miellyttävä, että aluksessa olevat kokevat vain etävoimia. Jokaista solun atomia kiskotaan toisin sanoen yhtä aikaa ja aluksen operaattori on lähinnä painoton kaikista suurimmankin kiihtyvyyden aikana.

Mikä etu on etävoimalla kiihdyttämisessä? Yksi iso etu on se, että kiihdytettävä projektiili kestää äärettömän kiihdytyksen. Tuosta johtuvat joissakin dokumenteissa nähdyt älyttömän nopeat projektiilin sik-sak-liikeet (luultavasti operaattori on nukahtanut tai ollut juovuksissa tuon manööverin aikana). Ei ole mitään rajaa kiihdytyksellä ja hidastuksella, kun on oikea metodi.

Huh, se parhaiten nauraa jolla parhaimmat lääkkeet ottamatta...

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Suuri osa UFO:ista lentää siivillä. Nämä on jaettavissa kahteen alaryhmään: Aitosiipiset ja tekosiipiset. Aitosiipisiin kuuluvat mm. linnut, lepakot, liito-oravat ja hyönteisten suuri joukko. Tekosiipisiin mm. lentokoneet ja helikopterit.

Maallikolle suurin yllätys voi olla se tosiasia, että osa UFOista ei lennä lainkaan! Tällaisia UFOja ovat mm. Venus ja haloilmiöt. Havaitsijan korvien välissä esiintyvä UFO-tyyppi on kaiken lisäksi täysin olematon - sitä ei yksinkertaisesti ole lainkaan.

Sitten on vielä jälkikäteen havaitut UFOt, jotka nekään eivät lennä - ne vain ilmestyvät ikäänkuin jälkikäteen, otetulle kuvalle. Nämä UFOt eivät lennä, ne esiintyvät vain filmillä tai digikameran muistissa.

Harvinainen ryhmä on joskus lentäneet UFOt, jotka ovat päätyneet syystä tai toisesta maahan. Näihin UFOihin sisältyvät mm. säähavaintopallot ja neuvostoliittolaisesta styroxista valmistetut UFOt.

Täsmennettäköön vielä, että UFOja on syytä tarkkailla varovaisesti. Liika analysointi ja ilmiön lähempi tarkastelu johtaa usein UFO:n tunnistamiseen, jolloin UFO lakkaa olemasta! UFOjen suojelijat eivät liiemmälti selityksiä yritäkään keksiä UFOa suojellakseen.

Eniten UFOja näkee, kun ei lue mitään, eikä suostu kuuntelemaan mitään UFOja selittäviä ilmiöitä. Jos kuulut UFOjen suojelijoihin tämä teksti käynnistää aivoissasi automaattisen muistin pyyhinnän.

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
Skitsorusina
Paul M
Taasko tämä pitää selittää.

Systeemi pelittää niin, että gravitaation kenttä ohjataan aluksen ohi. Kun johonkin suuntaan halutaan siirtää, raotetaan kentänohjainta. Raotetaan esimerkiksi Kuuta kohti, jolloin Kuu vetää alusta suuntaansa. Tai raotetaan yleensä vain pois päin esimerkiksi Maasta, jolloin koko muu kaikkeus sillä suunnalla vetää alusta kohti. Jos halutaan vaakaliitoa, niin raotetaan kohti horisonttia. Näin se homma kulkee ja gravitaation käyttäminen kiihdytykseen on siitä miellyttävä, että aluksessa olevat kokevat vain etävoimia. Jokaista solun atomia kiskotaan toisin sanoen yhtä aikaa ja aluksen operaattori on lähinnä painoton kaikista suurimmankin kiihtyvyyden aikana.

Mikä etu on etävoimalla kiihdyttämisessä? Yksi iso etu on se, että kiihdytettävä projektiili kestää äärettömän kiihdytyksen. Tuosta johtuvat joissakin dokumenteissa nähdyt älyttömän nopeat projektiilin sik-sak-liikeet (luultavasti operaattori on nukahtanut tai ollut juovuksissa tuon manööverin aikana). Ei ole mitään rajaa kiihdytyksellä ja hidastuksella, kun on oikea metodi.




Huh, se parhaiten nauraa jolla parhaimmat lääkkeet ottamatta... :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol:

Älä naura. Tuon metodin takan on kaiken teoria, jonka kentänohjaimen rakentaja jo tajuaa. Kannattaa leikata talteen tuo yleisen tason ohje, koska saatan joutua poistamaan sen. Ihmiskunta kun ei ole valmis vielä.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Niin, nyt puhutaan ns. extraterrestiaalisista kulkuvälineistä - ei UFOista.

Jos kiinnostusta on, niin minulta saa gravitaatiopolarisaattorin piirustukset. Lisäksi tarvitaan gravitaatiosummaimia, joiden teko-ohjeet myöskin löytyvät. Paul M:n selitys oli hyvä, joskin aika pintapuolinen.

Tehokkaamman kiihtyvyyden mahdollistaa gravitaatioloukkujen käyttäminen. Useinhan haluttuun suuntaan etenemistä varten olemassaoleva gravitaatio on liian heikkoa. Nopeisiin kiihdytyksiin voidaan käyttää gravitaatioloukkuja, joihin tallennetaan gravitaatiota esim. leijunnan aikana. Harmittavasti olen onnistunut hukkaamaan gravitaatioloukun ohjeet. Olisko kellään tallessa?

Suuria kiihdytyksiä varten tarvitsee aluksen runko ja matkustamo olla varustettu dynaamisella vasta-gravitaatiolla, jolla nollataan alukseen itseensä ja matkustajiin kohdistuvat g-voimat. Tähän vaaditaan mikroskooppisen kokoisia gravitaationhallintamoduleita, joita ohjataan tehokkaan tietokoneen avulla reaaliaikaisesti. Tämä on gravitaatioajon huippua. Haittapuolena on, että yksikin bugi ohjelmistossa ja kulkijaan voi hetkessä kohdistua miljardin g:n kiihtyvyys.

Vierailija
Paul M
Skitsorusina
Paul M
Taasko tämä pitää selittää.

Systeemi pelittää niin, että gravitaation kenttä ohjataan aluksen ohi. Kun johonkin suuntaan halutaan siirtää, raotetaan kentänohjainta. Raotetaan esimerkiksi Kuuta kohti, jolloin Kuu vetää alusta suuntaansa. Tai raotetaan yleensä vain pois päin esimerkiksi Maasta, jolloin koko muu kaikkeus sillä suunnalla vetää alusta kohti. Jos halutaan vaakaliitoa, niin raotetaan kohti horisonttia. Näin se homma kulkee ja gravitaation käyttäminen kiihdytykseen on siitä miellyttävä, että aluksessa olevat kokevat vain etävoimia. Jokaista solun atomia kiskotaan toisin sanoen yhtä aikaa ja aluksen operaattori on lähinnä painoton kaikista suurimmankin kiihtyvyyden aikana.

Mikä etu on etävoimalla kiihdyttämisessä? Yksi iso etu on se, että kiihdytettävä projektiili kestää äärettömän kiihdytyksen. Tuosta johtuvat joissakin dokumenteissa nähdyt älyttömän nopeat projektiilin sik-sak-liikeet (luultavasti operaattori on nukahtanut tai ollut juovuksissa tuon manööverin aikana). Ei ole mitään rajaa kiihdytyksellä ja hidastuksella, kun on oikea metodi.




Huh, se parhaiten nauraa jolla parhaimmat lääkkeet ottamatta...



Älä naura. Tuon metodin takan on kaiken teoria, jonka kentänohjaimen rakentaja jo tajuaa. Kannattaa leikata talteen tuo yleisen tason ohje, koska saatan joutua poistamaan sen. Ihmiskunta kun ei ole valmis vielä.

Paljastan hieman lisää: etävoima ei yksinään riitä johtuen maailmankaikkeuden äärellisyydestä. Eli missään tietyssä suunnassa ei ole ääretöntä vetovoimaa. Veto saadaan käytännössä lähimmistä massiiveista, jotka kyllä voivat olla valovuosienkin päässä. Niiden aiheuttama avaruuden taipuma on niin pieni, että tarvitaan monikanavaista buusteria. Pioneer valmistaa niitä ihan kaupallisesti. En nyt muista oikeita tilauskoodeja, mutta kysymällä selviää.

Pioneer-luotaimissakin niitä käytettiin.

Vierailija
Volitans
Niin, nyt puhutaan ns. extraterrestiaalisista kulkuvälineistä - ei UFOista.

Jos kiinnostusta on, niin minulta saa gravitaatiopolarisaattorin piirustukset. Lisäksi tarvitaan gravitaatiosummaimia, joiden teko-ohjeet myöskin löytyvät. Paul M:n selitys oli hyvä, joskin aika pintapuolinen.

Tehokkaamman kiihtyvyyden mahdollistaa gravitaatioloukkujen käyttäminen. Useinhan haluttuun suuntaan etenemistä varten olemassaoleva gravitaatio on liian heikkoa. Nopeisiin kiihdytyksiin voidaan käyttää gravitaatioloukkuja, joihin tallennetaan gravitaatiota esim. leijunnan aikana. Harmittavasti olen onnistunut hukkaamaan gravitaatioloukun ohjeet. Olisko kellään tallessa?

Suuria kiihdytyksiä varten tarvitsee aluksen runko ja matkustamo olla varustettu dynaamisella vasta-gravitaatiolla, jolla nollataan alukseen itseensä ja matkustajiin kohdistuvat g-voimat. Tähän vaaditaan mikroskooppisen kokoisia gravitaationhallintamoduleita, joita ohjataan tehokkaan tietokoneen avulla reaaliaikaisesti. Tämä on gravitaatioajon huippua. Haittapuolena on, että yksikin bugi ohjelmistossa ja kulkijaan voi hetkessä kohdistua miljardin g:n kiihtyvyys.

Tässä meillä on nyt kyllä oppiristiriita. Gravitaation säilöminen on kuin tallentaisi valoa säkkiin. Ellei sitten gravitoneja eli jonkun esittämiä ns e-bosoneja ole olemassa. Niitähän voisi tietysti purkittaa. Lasipurkkeihin ei kuitenkaan kannata yrittää, vaikka purkkeja tai gravitoneja käsillä olisikin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat