SKP on lakkautettava

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

SKPn rikolliset verikoirat eivät vieläkään ole lopettaneet hyökkäystään mm. minua vastaan. Jatkuu aiheessa " Gravitaatio/Painovoima".
Esittämättä enempää attribuutteja heistä panen asian suoraan äänestykseen. Kannatatteko SKPn lakkauttamista, ja heidän/sosdemien verikoiriensa asettamista vastuuseen teoistaan?

Kommentit (4)

Vierailija
ArKos itse
SKPn rikolliset verikoirat eivät vieläkään ole lopettaneet hyökkäystään mm. minua vastaan. Jatkuu aiheessa " Gravitaatio/Painovoima".
Esittämättä enempää attribuutteja heistä panen asian suoraan äänestykseen. Kannatatteko SKPn lakkauttamista, ja heidän/sosdemien verikoiriensa asettamista vastuuseen teoistaan?

Tällaisia mielipiteitä en voi varsinkaan Tervolalaiselta ymmärtää.
Onneksi huomasin tuon toisen aiheen, joka ilmeisesti selittää asian.
On tällainen silti ikävää jopa surullista.

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=11570

Vierailija

Lisäkis olen äsken ehdottanut, että Suomen ylittäville rekoille Venäjälle ja Venäjältä määrätään käyttömaksu 1000 euroa/ ylitys. Silläkin uhalla, että kuljetusalan federaatio järjestäisi vastaan lakon.

MYÖS SOSDEMPROVOKAATTORIT VASTUUSEEN. Että SKP uskaltaa tehdä sitä, mitä se tekee, johtuupa siitä, että sillä on korkeampia suojelijoita.

Vierailija
VAho
ArKos itse

Tällaisia mielipiteitä en voi varsinkaan Tervolalaiselta ymmärtää.
Onneksi huomasin tuon toisen aiheen, joka ilmeisesti selittää asian.
On tällainen silti ikävää jopa surullista.

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=11570

Minäkin huomasin toisen aiheen, jossa nuo mätäkaverit alkavat puhua suoraan, ja vihjaavat kovista korteista. Että nääs ollaan Supon ja koko sosdemilaisvallan suoejluksessa, ja tulalan noutamaan, jos en lopeta.

Puuttuupa enää Tarja-tätiä sanomaan, kuten tienoilla kesäkun 18. 2003:
Muista kertoa kaikki poliisille. Mitään ylimääräistä kerrtotavaahan muinulle ei ole, kaikkihan on kerrottu ja kerrottaneen tällä pastalla.

Mutta nääs Paavo Liopposen salaisuuksia on kerrottu. Saisinko kuulla, mistä kansilaista ja kenelle on taas tekstiviestejä lähtettty. Minulle kun ei ole sattunut tulemaan.

Voidaanhan kysymys asettaa näinkin: KOKO MÄTÄ RIKOLLISVALTAKUNTA SUOMI ON ASETETTAVA KANSAINVÄLISEEN VASTUUSEEN TEOISTAAN. Vaan tokko sen aika on ihan vielä.
Erki Tuomiojan hoitaessa kansainvälisiä suhteita Suomessa ei voi olla mitään mätää. Siinä se onkin varsinainen suojelupoliisi.

Uusimmat

Suosituimmat