Teokratian kynnyksellä.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Rauha teille!

Ja Allah armahtakoon minua.

Tulkoon Hänen valtakuntansa ja tapahtukoon hänen tahtonsa, myös maan päällä, niin kuin taivaissa. Aamen.

Hetki lähenee ja vain Jumala tuntee sen ajan. Kuka teistä ottaa vastaan Jumalan armon? Ja kuka teistä valitsee vastustaa Luojaamme?

Jumalan nimeen, minä rohkaisen teitä tutustumaan Islamiin ja sen viimeiseen profeettaan Muhammediin (Allah ylistäköön häntä parhaassa seurassaan) teidän itsenne tähden ja Jumalan tähden, joka on valinnut Islamin ihmiskunnalle uskonnoksi. Että te löytäisitte sen elävän sydämen, sen puhtaan uskonnon, joka on monelta taholta vääristetty, että te tulisitte onnellisiksi. Ottakaa kutsu vastaan ja käykää oikealle tielle. Ja johdatus kuuluu yksin Jumalalle.

Minä en tahdo tuhota teitä, vaan että te hyväksyisitte Islamin, sanoo Herra. Ja minä todistan, ettei Muhammedin jälkeen tule lähettilästä vaan hän on viimeinen Profeetta. Minä olen vain Armollisimman orja ja sanon sen, mihin Jumala on uskovat määrännyt, sillä profeettain jälkeen on profeettain tehtävä uskovilla. Ja se tehtävä on kutsua Yhden Jumalan palvontaan puhtaasti.

Herra armahda meitä ja tee kuten tahdot. Aamen.

Rauhaa.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

En tunne Koraania kovinkaan hyvin, mutta teeveestä ja lehdistöstä saamani infon perusteella myös Islamin sisällä on erilaisia "lahkoja" tai tulkintoja Koraanista. Monin paikoin on uskontoon sekoittunut perinteistä luonnonuskontoakin, aivan samoin kuin Raamattuun pohjautuvissa uskonnoissa.

Olen ymmärtänyt, että molemmilla kirjoilla on sama historiallinen tausta ja sama maantieteeellinen lähtökohta, joten tavallaan uskonnoilla on samat juuret.

Kuinka voit tietää, että edustamasi tulkinta on oikea? Kirjoitit erään rukouksen, joka esiintyy Raamatussa melkein samanlaisena asiayhteydeltään.

Vierailija

Rukoukseni on Profeetta Jeesuksen, joka tunnetaan "isä meidän" rukouksena.

Olet ymmärtänyt paljon. Ja kehoitukseni olikin "ottakaa selvää". Se tarkoittaa siis sitä, että ammentakaa tietolähteitä ja pyytäkää Jumalan johdatus.

Minun tulkintani on elävä tulkinta. Minä rukoilen, kuten muslimin tuleekin ainakin viidesti päivässä, että Armollisin johdattaisi meidät oikeaa tietä ja minä luotan Häneen.

Lähteet joista vilpittömien kannattaa ammentaa ovat Koraani tai aluksi sen käännökset ja Sunna, eli profeetan tapa, joka on tallennettu Haditheihin, joita on säilynyt aikalailla, myös kannattaa kuunnella Jumalaa pelkääviä oppineita. Itse en aristele lainkaan lukea varhaisempiakin Islamin lähteitä, kuten kirjoja jotka löytyvät Raamattuna tunnetussa kirja kokoelmassa, senkin kautta Herra nuhtelee orjaansa, sillä siinä on islamin profeettain kirjoja.

Näiden lähteiden lisäksi jäljet johtavat Allahiin vanhemmissakin pyhissä teksteissä, esim Veda kirjoissa, vaikka ne sisältävätkin paikallisen pantheonin on viesti kuitenkin yksiselitteisesti, että ainoastaan palvelemalla Ikuista ja muuttumatonta luojaa saattaa ihminen pelastua.

Mutta uskonto kannattaa ottaa Koraanista ja Sunnasta, sillä se on oikea Jumalan valitsema uskonto.

Muhammed (Jumala ylistäköön häntä parhaassa seurassaan) on tiettävästi sanonut, että ennen tuomiopäivää juutalaiset ovat jakautuneet 71een eri ryhmään, kristityt 72een ja muslimit 73een eri ryhmään ja vain yksi ryhmä voi pelastua näistä. Jumala on kieltänyt Aatamin jälkeläisiä muodostamasta ryhmiä. Kaikki ihmiset ovat polveutuneet Aatamista ja Eevasta ja ovat veljiä keskenään.

Johdatus ja kaikki vastaukset vilpittömille on Koraanissa.

Rauha sinulle sisko ja jumala tehköön meidät paratiisin asukkaista. Aamen.

Vierailija

Olet vilpitön uskossasi.

Islamilaiset uskovat, että ihminen saa Paratiisin asuttavakseen, jota Jumala teokraattisesti johtaa.

Esim. luterilainen kirkko opettaa, että kuoleman jälkeen siirrytään taivaaseen ja samaan syssyyn taas puhutaan tuomiopäivästä. Siinä on mielestäni hyvin suuri ristiriita.

On eräs uskonto, joka uskoo suuren joukon pääsevän Harmagedonin jälkeen maanpäälliseen ennallistettuun Paratiinsiin, johon Eeva ja aadam oli luotu. Osa taas siirtyy taivaaseen hallitsemaan jumalan kanssa. Näin selittävät Raamattua Jehovan todistajat. Adventisteilla on suunnilleen samanlainen usko. Ne ovatkin lähtöisin samasta alkuperästä. Muut n.s. kristilliset uskonnot uskovat ihmisen siirtyvän taivaaseen ja jotkut vielä uskovat pahoja kiusattavan ikuisesti helvetissä.

Onko Islamilaisilla helvettioppi?

Vierailija

Puhunet Israelin jäänteestä jonka luvuksi esitetään Johanneksen ilmestyksessä 144000 valittua. "Ja minä näin karitsan Siionin vuorella ja hänen kanssansa 144000 valittua, jotka on ostettu maasta..."

Toden näköisesti kysymyksessä on se joukkio uskovia, jotka menevät vuorille Jeesuksen kanssa, kun hän on tullut takaisin, kuten profeettamme on ennustanut. Islamin mukaan Jeesus elää saavuttuaan 40 vuotta kunnes hän kuolee. Hänen aikanaan vaikuttaa Däzääl jota on lupa oppineiden mielestä kutsua antikristukseksi, joka väittää olevansa profeetta ja lopulta jopa jumala. Jeesuksen aikana on myös Iman Mahdi joka vaikuttaa seitsemän vuotta siitä, kun hänet on tunnistettu. Jeesus seuraa häntä rukoukseen, sillä hänen tiedetään olevan Muhammed ja hän on uskon oppinut. Ja Jeesus luonnollisestikin seuraa Muhammedia. Jeesus myöskin tappaa antikristuksen ja "sian" ja hänen aikanaan koko maailma hyväksyy islamin ja tulee teokratian aika, se aika mistä puhun. Se mitä jehovantodistajat pitävät paratiisina maan päällä tietämättä sen paremmin mistä puhuvat.

Helvetissä on Islamin mukaan eri asteita, sen mukaan mitä kukin on itselleen ansainnut. Sanotaan että tasoja on seitsemän vastaava määrä, kuin taivaitakin. Kuoleman ja tuomiopäivän välillä on "haudan aika" vai miksi sitä pitäisi kutsua. Hyville uskoville se on autuutta, mutta kieltäjille se on tuskaa. Tuomiopäivänä ihmiset luodaan uudelleen, kun ensin on luotu uudet taivaat ja uudet maat. Ja sitten heidät sijoitetaan sen mukaan, mitä kukin on itselleen ansainnut ja ne joita Jumala armahtaa joutuvat paratiisiin ja ne joita ei armahdeta , joutuvat helvettiin.

Jumala antakoon anteeksi vastausteni sekavuuden, puutteellisuuden ja mahdolliset virheet.

Paratiisissä on sitten se täydellinen teokratia, millaista yksikään silmä ei ole nähnyt, eikä yksikään mieli ajatellut.

Vierailija

Eipä kiinnosta väkivaltaisen lapsenraiskaajan perustama väkivaltainen, ihmisiä luokitteleva ja alistava uskonto. Joten menehän nussimaan kamelia.

Vierailija

Sait mitä halusit, saatanan trollinpaska. Enkä tarvitse anteeksiantoa sinulta, saatika sitten miltään luteennussimalta jumalaltakaan.

Vierailija
SAMAEL
Eipä kiinnosta väkivaltaisen lapsenraiskaajan perustama väkivaltainen, ihmisiä luokitteleva ja alistava uskonto. Joten menehän nussimaan kamelia.
Mitäs pahaa se kameli on tehnyt?

Vierailija
pc = potential criminal
SAMAEL
Eipä kiinnosta väkivaltaisen lapsenraiskaajan perustama väkivaltainen, ihmisiä luokitteleva ja alistava uskonto. Joten menehän nussimaan kamelia.
Mitäs pahaa se kameli on tehnyt?

Totta, tuo oli epäkohteliasta kameleita kohtaan. Pyydän anteeksi kaikilta kameleilta.

Vierailija
Abdu-Rahman
Etpä sitä anomatta saakkaan ja vain Yksi antaa syntejä anteeksi.

Imepä kuule xxxxxxxx, sieltä se jumalasikin tähän maailmaan aikanaan valui.

Vierailija

Olen erittäin huolissani Suomalaisten maallistumisesta ja olen sitä mieltä että asialle täytyy tehdä jotain ja nopeasti! Miedän pitää pelastaa nämä ei uskovat heiltä itseltänsä!

Muuten Suomea kohtaa tuho! Maallistunut Suomi keikkuu nyt veisenterällä. Allah(Jumala) osaa halutessaan olla hyvinkin julma!

Meidän tuleekin ottaa uusi suunta länsimaissa. Liika maallisuus on pahasta ja varsinkin Suomalainen homoutta ihannoiva yhteiskunta on tuhoon tuomittu! Jumalan kosto on oleva hirveä jos ei tahti muutu! Muistakaapa vain miten kävi Sodomalle ja Komorralle!

Herra antoi sataa luotaan taivaasta Sodoman ja Gomorran päälle tulikiveä ja tulta. Hän hävitti nämä kaupungit, koko tasangon, kaikki niiden kaupunkien asukkaat ja maan kasvit. (1. Moos. 19:24-25.)

Veltostuneesta/vääristyneestä kristinuskosta ei ole pelastajaksi mutta Islamissa on pelastus! HALLELUUJA AAMEN ISLAMISSA ON PELASTUS!

Kenties hallinnon tulee myös ottaa selvä askel kohti teokratiaa.

Toope
Seuraa 
Viestejä23166
Liittynyt23.7.2006
Abdul Az

Veltostuneesta/vääristyneestä kristinuskosta ei ole pelastajaksi mutta Islamissa on pelastus! HALLELUUJA AAMEN ISLAMISSA ON PELASTUS

Abdul saattaa olla oikeassa. Iran saavutti kehityksen ylimmän asteen jo yli 25 vuotta sitten. Islamilainen hallinto on tuonut pelastuksen kansalle. Esimerkiksi huumeita ja prostituutiota ei islamilaisesta yhteiskunnasta enää löydy, kuten allaolevat uutiset kertovat.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/this_world/3791889.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/822312.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2031624.stm

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat