MINULLA ON LAPSIA MUSLIMIMIEHEN KANSSA.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lisää uskomattomia tarinoita alla olevassa linkissä.

MINULLA ON LAPSIA MUSLIMIMIEHEN KANSSA ja olen huolissani heidän saamastaan opetuksesta. Isänsä opettaa heille hyvin voimakkaasti vihaa juutalaisia, Israelia ja länsimaita kohtaan, esim. pienempien kuuluu sylkäistä maahan nähdessään Israelin lipun ja isommat kutsutaan katsomaan kaikkia kauheuksia, joita arabikanavat näyttävät, sellaisen saarnan siivittämänä, että katso kuinka nuo juutalaiset/amerikkalaiset/kristityt tekevät hyville muslimeille. Minulta äitinä on kielletty kaikenlainen lasten opettaminen. Mieheni sanoo, että jos opetan lapsille kristinuskoa, hän vie ne minulta pois kotimaahansa, ja jos salaa opetan heitä ja he myöhemmin haluavat kääntyä kristinuskoon, silloin hän tappaa minut. Nyt vanhin lapseni on kouluiässä ja huomaan, että aivopesu alkaa vaikuttaa ja lapsi uskoo ihan oikeasti näihin juttuihin muslimien ikuisesta hyvyydestä ja muiden pahuudesta. Olen miettinyt kertoa hänelle totuuden siitä, että muslimitkin tekevät hirveyksiä ja että isänsä on langettanut minulle ja hänelle kuolemantuomion, ellei hän harjoita islamia. Onko oikein kertoa tällaisia asioita lapselle? Musertuisiko hänen maailmansa, jos hän näkisi kuvia, joissa muslimit tekevät raakuuksia? Hänhän uskoo joka sanan minkä isänsä sanoo enkä sinänsä halua yllyttää lapsia isäänsä vastaan, vaan olen huolissani vain "aivopesusta", jonka uhreiksi he joutuvat ja jolla voi olla todella huonot seuraukset.
Muutenkin ihmettelen islamilaista tapaa opettaa lapsia. Esim. sianlihan syönti kielletään, koska se on "kakkaa" (pienemmille lapsille) ja "myrkyllistä" (isommille). Vanhin lapseni sitten kerran kysäisi hyvin viisaasti, että miksi eurooppalaiset syövät myrkyllistä lihaa ja mikseivät he sairastu ja kuole. Eiväthän lapsetkaan mitään typeryksiä ole, mutta jatkuvalla aivopesulla heistä kyllä voi tulla sellaisia.

Mitä neuvotte minun tekevän asian hyväksi? Ottakaa huomioon, että minäkin rakastan lapsiani ja haluan, että heistä kasvaa hyviä ja vastuuntuntoisia aikuisia. En ole pelkkä synnytyskone. Erityisesti kaipaan muslimien vastauksia. Lisäykseksi sanon, että olen keskustellut muslimituttavien kanssa asiasta, mutta en ole saanut apua, koska heidän mielestään sellaisessa kasvatuksessa ei ole mitään väärää. Samoja asioita opetetaan myös koraanikoulussa, jossa lapset käyvät.

http://tomashot.pp.fi/SIVUSTO/TAVALLIST ... UKSIA.html

Kommentit (13)

Vierailija
velvoitetyö

MINULLA ON LAPSIA MUSLIMIMIEHEN KANSSA ja olen huolissani heidän saamastaan opetuksesta. Isänsä opettaa heille hyvin voimakkaasti vihaa juutalaisia, Israelia ja länsimaita kohtaan, esim. pienempien kuuluu sylkäistä maahan nähdessään Israelin lipun ja isommat kutsutaan katsomaan kaikkia kauheuksia, joita arabikanavat näyttävät, sellaisen saarnan siivittämänä, että katso kuinka nuo juutalaiset/amerikkalaiset/kristityt tekevät hyville muslimeille.

Minulta äitinä on kielletty kaikenlainen lasten opettaminen. Mieheni sanoo, että jos opetan lapsille kristinuskoa, hän vie ne minulta pois kotimaahansa, ja jos salaa opetan heitä ja he myöhemmin haluavat kääntyä kristinuskoon, silloin hän tappaa minut.

Nyt vanhin lapseni on kouluiässä ja huomaan, että aivopesu alkaa vaikuttaa ja lapsi uskoo ihan oikeasti näihin juttuihin muslimien ikuisesta hyvyydestä ja muiden pahuudesta. Olen miettinyt kertoa hänelle totuuden siitä, että muslimitkin tekevät hirveyksiä ja että isänsä on langettanut minulle ja hänelle kuolemantuomion, ellei hän harjoita islamia. Onko oikein kertoa tällaisia asioita lapselle? Musertuisiko hänen maailmansa, jos hän näkisi kuvia, joissa muslimit tekevät raakuuksia? Hänhän uskoo joka sanan minkä isänsä sanoo enkä sinänsä halua yllyttää lapsia isäänsä vastaan, vaan olen huolissani vain "aivopesusta", jonka uhreiksi he joutuvat ja jolla voi olla todella huonot seuraukset.

Muutenkin ihmettelen islamilaista tapaa opettaa lapsia. Esim. sianlihan syönti kielletään, koska se on "kakkaa" (pienemmille lapsille) ja "myrkyllistä" (isommille). Vanhin lapseni sitten kerran kysäisi hyvin viisaasti, että miksi eurooppalaiset syövät myrkyllistä lihaa ja mikseivät he sairastu ja kuole. Eiväthän lapsetkaan mitään typeryksiä ole, mutta jatkuvalla aivopesulla heistä kyllä voi tulla sellaisia.

Mitä neuvotte minun tekevän asian hyväksi? Ottakaa huomioon, että minäkin rakastan lapsiani ja haluan, että heistä kasvaa hyviä ja vastuuntuntoisia aikuisia. En ole pelkkä synnytyskone. Erityisesti kaipaan muslimien vastauksia.

Lisäykseksi sanon, että olen keskustellut muslimituttavien kanssa asiasta, mutta en ole saanut apua, koska heidän mielestään sellaisessa kasvatuksessa ei ole mitään väärää. Samoja asioita opetetaan myös koraanikoulussa, jossa lapset käyvät.

http://tomashot.pp.fi/SIVUSTO/TAVALLIST ... UKSIA.html

Näin se taitaa mennä vai tietääkö joku paremmin?

Vierailija
velvoitetyö

MINULLA ON LAPSIA MUSLIMIMIEHEN KANSSA...

Höpö höpö.

Vierailija

Ota ero miehestäsi ja tee rikosilmoitus laittomista uhkauksista. Hanki lähestymiskielto. Jos et tee mitään ja lastesi elämä menee pilalle, olet osaltasi vastuussa siitä. Saatat kuvitella, että kaikki lutviutuu ja muuttuu itsestään paremmaksi ajan kanssa, mutta se ei muutu. Mieti seuraavalla kerralla pitempään, miksi haluat mennä yhteen jonkun mulkkutelineen kanssa.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Ensinnäkin, naimisiinmenosta kuuluisi tehdä hyvin hankalaa ja ihmisten pitäisi asua yhdessä ainakin vuosi ennen kuin päättävät mistään pysyvästä. Aiemmin ei mitenkään pysty päättelemään sitä, minkälainen toinen todella on. Toisekseen, lapsilisenssi. Lapsilisenssi, lapsilisenssi, lapsilisenssi. Kerpele. Ei tulisi näitä "mies meinaa jättää, teenpä lapsen, oho, se jätti kumminkin" -tapauksia, eikä "se oli niin mukava kun seurusteltiin, nykyään se on täys p*skiainen". Tai "en minä tiennyt että sen mielestä on okei hakata/aivopestä/käyttää hyväkseen minua tai lapsia".

Mutta, kuten pessimisti (joka ei pety) sanoo: "The majority of people is downright stupid."

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Kelle te oikein vastaatte?

Luuletteko että viestin kirjoittaja tietää että hänen kirjoitustaan lainataan täällä, ja että te sitten "sivistätte" häntä nyt sitten kirjoituksillanne? Oletatteko hänen olevan meedio?

Ketkä on typeriä?

Jos minä laittaisin tähän jonkun Torxeja kaipailevan kaverin lainauksen työkalufoorumilta:

"Apua! Mistä saan ostettua parhaat Torx-välineet?"

niin vastaisitteko te tähän viestiin että sieltä ja sieltä rautakaupasta?

voi tätä menoa...

Vierailija

Minusta tuo sivusta vaan kertoo sen minkä jo kaikki ovat tienneet, että ihminen on keskimäärin yhtä tyhmä joka maassa. Miksi tuonne sivustolle ei kerätä suomalaisten tekemiä törkeyksiä niinku referenssiksi? Senkö takia ettei niitä tapahdu? Epäilen...

Vierailija

Linkin takana typerää ja kömpelöä rasistipropagandaa. Samoja tarinoita Suomen Sisun palstoilla jo aikoja sitten.

Täällä netissä on paljon keksittyjä juttuja, joita kierrätetään tarkoitushakuisesti.

Muutenkin on epäkorrektia lainailla toisten keskustelupalstojen juttuja.

Uusimmat

Suosituimmat