Mitä kumppanin valinta kertoo naisesta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Humh, tämä mun pohdintani on sosiologis-biologis-humaania pohdintaa mielenkiintosesta aiheesta...
Jotkut naiset valitsevat ulospäin aivan tavallisen miehen... Niin, mieshän voi olla ulospäin keskiverto tavallisen oloinen, oli sitten lyhyt tai pitkä, kalju tai silmälasipäinen- luonne taas voi olla juuri niin rikas ja köyhä kuin vain mies voi olla.
Jotkut naiset valitselvat sellaisen "tavallisen", kotoisan ja turvallisen miehen, jolla voi kuitenkin olla persoonallinen, jännittävä luonne ja näille esim. sivistyksellä, taloudella ja henkisillä arvoilla lie väliä.
Jotkut taas valitsevat ulkoisesti trendikkään viimeisen päälle menevän vauhtihirmun, joka näyttää ehkä kovinkin hyvältä, mutta voipi olla luonteeltaan häilyvä ja epävakaa...
Itse esim. olen vain noin 173cm, hoikka, urheilullinen, ulospäin kaiketi keskiverto, ja harrastukseni ovat keräilystä (teräaseet, kemistivälineet, perhoset), luonnontieisiin ja harrastusteatteriin -välillä. Opiskelen myös vakavaraiseen tidealaan... Ulospäin persoonani ei ehkä erotu muuten kuin että pidän tummasävyisistä vaatteista (semi-hevisti tyyli)
En siis ole menihjähirmu, itseasiassa hyvin paljon kotonaviihtyvä ja harvoin ryyppään tai rellestän.. viinipullon nauttimista kerran kuussa ei voi rellestämiseksi juur sanoa.
Olen ollut nuorempana seuraa saanut halutessani, ja varsin mainion kumppanin, kauniin ja fiksun, vierelleni onnistunut hankkimaan 24v ikäisenä, tuossahan se vieläkin on .
Millaisia siis ovat naiset, valintojensa mukaan...
Mitä ne kertovat vastakkaisesta sukupuolesta? Nykyaikana arvot ovat hirmu raakoja ja pinnallisia väliin, ja varsinkin naissukupuolen tiettyyn osaan tää on vaikuttanut.... olen huomannu sivustakatsojana.

Kommentit (1)

Vierailija

Mähän seurustelen yhen jehovamimmin kans; enkä oo täss asiass pitäny lamppuu vakan alla, niinku tiedätte. Tää mimmi on koordinaateiltaan ihan kondiksess ja esmes sen naiskiintiöihi oon ollu erityise tyytyväinen.

Musta se, ett hän silleen yhtäkkii - olin kyll sillon aika vähäs vaatetuksess - sytty minuun, on ollu lähinnä positiivinen ylläri. Ja ku oon alfa-uros eli stekkaan noit kapakkaan pyrkijöit ja päästän sitt niit sisään, jotka miellyttää mun kultturellii silmää, niin en kyll ihmettele tätä mun nykyist onnee yhtään.

Vaikee sanoo tähän mitään oikeen positiivist.

Uusimmat

Suosituimmat