Ajatus häiriköiden eliminoimisesta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen siinä viikon ajan tutustunut tähän palstaan, ja pitää jo sanoa tiivistetty mielipide eräistä henkisesti megalomaanisista tyypeistä näillä palstoilla. Lyhyesti ja ytimekkäästi AARGH!
Jopa alle viikon palstoihin tutustumisen jälkeen osaa nimetä paikalliset kylähullut, nimiä nyt en luettele kun en halua heitä sotemaan threadiani.
Suurin osa täällä olevista on mukavia, fiksuja ja monipuolisia ihmisiä eri ikäluokista...
Ei ole ihme että monet käyvät täällä usein. On mukava lukea monien inmisten tekemiä symppiksiä, fiksuja ja hauskoja pohdintoja, kunnes taas joku mr. A tai B. tulee pilaamaan ketjua. Hmh, bannaaminen ei auta. Mutta minulla olisi idea, jonka toteutus riippuu moderaattorien viitseliäisyydestä.
Jokaisen rekisteröityneen käyttäjän julkisiin ja pakollisiin käyttäjätietoihin tulisi lisätä painike josta halutessaan kukin voisi itse bannata häirikön, ts. lukija itse päättää, haluaako lukea tietyn tyypin juttuja vai ei.
Ignoorauspainike nimen ja avatarin vieressä vois hillitä ihmeesti houruamishaluja. Tai sitten ei, mutta sehän sopisi.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat