Lupaan sulkea Bushmanin huomioni ulkopuolelle.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Selasin vanhoja keskusteluja ja löysin tällaisen:

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... ght=#19134

Aweb
Uskon, että tämä on ainut keino. Ei vastauksia trollille, ei huomiota trollille, pelastetaan mitä pelastettavissa on.

Laittakaapas nimimerkki listaan, päätös on sitova.

Nimimerkki 1: Aweb

Ajattelin että ideaa voisi kokeilla uudestaan mutta tällä kertaa Bushmanin kohdalla. En näe mitään syytä miksi kenenkään tarvitsisi olla kyseisen henkilön kanssa keskusteluväleissä. Täydellinen vastauskielto voisi parantaa foorumin ulkonäköä merkittävästi.

Nimimerkki 1. Echi

Sivut

Kommentit (22)

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Mikään ei anna ihmisestä niin tylsää mielikuvaa kuin loputon jankuttaminen.
Bushmannista ei jaksa edes provosoitua (paitsi taidan äänestää vaaleissa komukoita ).

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Minulle on ihan sama mitä Bussit tai Bushit kirjoittaa ja kuinka paljon he kirjoittaa, kunhan vain ei aleta puhumaan toisista "paskaa". Minua ei Bussi eikä muutkaan sen suuremmin häiritse. En lue sellaista mistä en pidä. Hyppään yli sellaiset viestit jotka tuntuu......Mitäs sinä Echi valittelet taas?????

Vierailija

Echiä ja muita homohippejä vituttavat Bushmanin suorapuheisuus ja homohippiyhteisön virallisen maailmankuvan vastaiset mielipiteet. Kun hyvät pointit käyvät vaikeiksi kieltää hippiviisastelun keinoin, niihin reagoidaan näin:

Vierailija

Ymmärsinkö nyt oikein, täällä ei pidetä Echistä.

Itse en lukeudu homohipiksi, taidan olla ihan hetero ja melko vähähiuksinenkin, vaikka listasinkin nimeni listaansa.

Vierailija
Ayla
.Mitäs sinä Echi valittelet taas?????

Tuli eilen jotenkin epätodellinen olo johon liittyi äärimmäinen turhautumisen tunne. Taas yksi epätoivoinen yritys saada hillityksi päällekäyvää trollilaumaa. Tajusin vasta nyt että Bushmannin ulossulkeminen olisi sama kuin yrittäisi tyhjentää merta ämpärillä.

Vierailija
Echi
Ayla

Tuli eilen jotenkin epätodellinen olo johon liittyi äärimmäinen turhautumisen tunne. Taas yksi epätoivoinen yritys saada hillityksi päällekäyvää trollilaumaa. Tajusin vasta nyt että Bushmannin ulossulkeminen olisi sama kuin yrittäisi tyhjentää merta ämpärillä.

Onhan se niin että Historia, kulttuurit ja yhteiskunta on täynnä Bussia, kuin kalat meressä, mutta onhan siellä muitakin kaloja uimassa. Ei tarvi lukea kaikkien kalojen kirjoituksia jos ei halua. On turhaa kiukkuntua jonkun takia täällä oikein tosissaan. Tulee vain huono olo itselleen.
Eikös edes "vihreä" vie pois ajatusta trolleista?

Vierailija
Echi
Ayla

Tuli eilen jotenkin epätodellinen olo johon liittyi äärimmäinen turhautumisen tunne. Taas yksi epätoivoinen yritys saada hillityksi päällekäyvää trollilaumaa.

Mistä moinen tunne? Ei näistä keskusteluistä täällä ainakaan kannata murhetta ottaa. Menevät ja tulevat kuin pilvet taivaalla.

Vierailija
Andúril
Echiä ja muita homohippejä vituttavat Bushmanin suorapuheisuus ja homohippiyhteisön virallisen maailmankuvan vastaiset mielipiteet. Kun hyvät pointit käyvät vaikeiksi kieltää hippiviisastelun keinoin, niihin reagoidaan näin:

No no, eipäs nimitellä/homotella.

Vierailija

Itse olen jo pitkään jättänyt kyseisen nimimerkin viesteistä suurimman osan lukematta, koska on aivan selvää, ettei hän tiedä oikeasti mitään kirjoittamistaan asioista. Vastaavan päätöksen tein jo vuosia sitten ArKosin kohdalla.

Ánduril kuuluu hieman samaan sarjaan, mutta on todennäköisesti tosissaan. Ei siis trolli.

Näitä sekä oikean että vasemman äärilaidan kulkijoita täällä riittää säännöllisesti. Yhteistä niille on aina maailman naiivi tarkastelu ruusunpunaisten ideologisten silmälasien läpi. Jos maailma ei täsmää kuvitelmien kanssa, niin sitten maailma on väärässä. Vastaavia tyyppejä olivat 30-luvun Lapuan liikkeen kaverit ja 70-luvun taistolaiset. Aina löytyy ihmisiä jotka ovat valmiita sitoutumaan tiukasti johonkin poliittiseen ideologiaan ja vihaavat kaikkia eri mieltä olevia.

Bushaman on mm. äskettäin kritisoinut minua liiasta kriittisyydestä USA:ta kohtaan. Minä olen kritisoinut Bushin hallintoa, en USA:ta. Samalla logiikalla Clintonia hänen hallintokaudellaan kritisoineet olivat USA-vastaisia.

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005

Bushmanin viestejä jaksan yleensä lukea sen otsikon verran sikäli kun niitä tuppaa tuossa vasemman palstan nostoissa olemaan.

Nyt on meneillään poliittisten trollien aikakausi. Ruokinta on tietysti toimimatonta ja ruuatta jättäminen olisi myös netiketin suositus.

Asiantuntijat kaikkoavat palstalta, mikä on tietysti sääli. Odottelenkin jahka hs:n tiedeblogi taas alkaa toimimaan kunnolla...

Pahoittelen edelleen mainontaa mutta veikkaisin, että tieteen kuvalehden keskustelupalsta jos ja kun toim jaksaa panostaa asiaan may bring the balance to the force...

Riittoisampi keskustelukumppani.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat