Työkaverini on nörde

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mitä minun pitäisi tehdä? Epäilen, että eräs näille sivuille kirjoitteleva henkilö on työkaverini tuosta kolmen metrin takaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Vakoile sitä. Jos näet sillä tämän sivun auki niin se on etappi 1. Sitten yrität päästä hänen työasemalleen ja tietokoneelta kattelet äkkiä varmistuksen sivuhistoriasta. Sieltä saattaa myös löytyä hyvää vihjettä nimimerkistä. Sitten seuraavaksi yrität mennä tiede.fi-osoitteeseen HÄNEN koneellaan ja katsot kirjautuuko automaattisesti, jos niin, niin asia on selvä. Jos ei niin seuraavaksi yrität kokeilla klikkaamalla tai kaikilla alkukirjaimilla tuhon kirjautumiskenttään, josko se nimi ilmestyisi siihen "pikavalikkoon".
Viimeinen keino jos ei edelliselläkään selviä niin on jo varmaan laitonkin keino, eli asennat keyloggerin hänen koneelleen ja käyt aina kun näet hänen olleen täällä niin tarkistamassa lokin.

Tottakai voit häneltä myös päin naamaakin kysyä, että mikä se nimi on.

Periaatteessa yksi keino on vielä, eli se, että yrität yllättää hänet nopeasti kun huomaat olevan tieteessä.

Vierailija
CE-hyväksytty
Mitä minun pitäisi tehdä? Epäilen, että eräs näille sivuille kirjoitteleva henkilö on työkaverini tuosta kolmen metrin takaa.

Tee viisaita tai edes yksi viisas kysymys ITSELLESI, esim. millä tavalla se sua (muka) liikuttaa, että kaveris kirjoittelee...

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty

Tarjoa hänelle kahvit/lounas/makeisia/muuta pientä ja tarpeellista sekä kehu häntä jostakin ja samaan aikaan osallistu innokkaasti palstalla keskusteluihin, joissa suureen ääneen mainostat näitä tekojasi yksityiskohtaisesti salaisen rakkautesi vokottelun ja liehittelyn osana.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Kosh

Tarjoa hänelle kahvit/lounas/makeisia/muuta pientä ja tarpeellista sekä kehu häntä jostakin ja samaan aikaan osallistu innokkaasti palstalla keskusteluihin, joissa suureen ääneen mainostat näitä tekojasi yksityiskohtaisesti salaisen rakkautesi vokottelun ja liehittelyn osana.

Ihana!

Asiasta seitsemänteen - Mistähän sitä löytäisi yhtä avokätisen työnantajan

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
qaz
CE-hyväksytty

Tee viisaita tai edes yksi viisas kysymys ITSELLESI, esim. millä tavalla se sua (muka) liikuttaa, että kaveris kirjoittelee...

No onhan se ny noloo jos se tajuaa saman asian. Siis että mä paljastun sille. Vaikka ei sillä kyllä enää oo väliä.

Uusimmat

Suosituimmat